آموزش ملزومات Swift 5

poster
پیش‌نمایش دوره

Swift، زبان برنامه‌نویسی مختص به محیط اپل، به دلیل وضوح، سرعت، امنیت و لذت‌بخشی، در میان برنامه‌نویسان، چه مبتدی و چه با تجربه، از محبوبیت بالایی برخوردار است. این زبان قدرتمند، برای توسعه برنامه‌ها و ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  4 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با زبان برنامه‌نویسی سوییفت

 کسب تجربه‌ی عملی با سوییفت 5

 چگونگی آماده شدن برای ساخت برنامه‌ها و بازی‌ها

 نحوه تسلط بر مفاهیم کلیدی برنامه‌نویسی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش ملزومات Swift 5

نتیجه

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

Swift، زبان برنامه‌نویسی مختص به محیط اپل، به دلیل وضوح، سرعت، امنیت و لذت‌بخشی، در میان برنامه‌نویسان، چه مبتدی و چه با تجربه، از محبوبیت بالایی برخوردار است. این زبان قدرتمند، برای توسعه برنامه‌ها و بازی‌ها در سیستم‌عامل‌های مختلف اپل، از جمله iOS، macOS، watchOS و tvOS، کاربرد دارد.

در این دوره آموزش ملزومات Swift 5 با زیرنویس اختصاصی، با مبانی و ملزومات Swift 5 آشنا می‌شوید و تجربه‌ای عملی از کار با این زبان محبوب را به دست می‌آورید. مدرس دوره، هریسون فِرون، به تاریخچه و تکامل زبان Swift می‌پردازد و شما را با دلایل محبوبیت و مزایای آن آشنا می‌کند.

سپس، به بررسی عمیق و جزئی هر یک از اجزای اصلی زبان Swift می‌پردازید. این بخش شامل انواع داده‌های رایج، منطق شرطی، روش‌ها، توابع، کلاس‌ها و ساختارها، و موارد دیگر خواهد بود.

هریسون در این بخش، مهارت‌های بنیادی و ضروری برای تسلط بر برنامه‌نویسی با Swift را به شما آموزش می‌دهد.

برای درک بهتر مفاهیم و تسهیل یادگیری، مثال‌های متعددی از بازی‌های طراحی شده توسط هریسون ارائه می‌شود که زمینه‌ای کاربردی و ملموس برای هر عنصر برنامه‌نویسی فراهم می‌کنند.

با گذراندن موفقیت‌آمیز این دوره، قادر خواهید بود تا به طور مستقل به برنامه‌نویسی با Swift 5 پرداخته و ایده‌های خود را در قالب برنامه‌ها و بازی‌های جذاب پیاده‌سازی کنید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Harrison Ferrone

Harrison Ferrone مهندس نرم افزار، توسعه دهنده بازی، متخصص فناوری خلاق و اسکرام مستر معتبری است.

ایشان به عنوان فریلنسر، در یک استارت‌آپ مستقل و یک شرکت پیشرو در صنعت، روی پروژه‌های بازی و اپلیکیشن‌های موبایل کار کرده است. تمرکز اصلی او روی سوئیفت و سی‌شارپ است، اما اخیراً فعالیت خود را به سمت ++C و آنریل انجین ۴ گسترش داده است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  LinkedIn
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  4 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی