• آموزش Git:
    789,000 ت 315,600 ت
  • آموزش برنامه‌نویسی با پایتون (پیشرفته):
    649,000 ت 259,600 ت
  • آموزش پایتون مقدماتی:
    1,119,000 ت 447,600 ت
  • آموزش جنگو Django:
    1,349,000 ت 539,600 ت
  • آموزش طراحی وب سایت (Front-End):
    539,000 ت 215,600 ت
  • مجموع:
    4,445,000 ت 1,778,000 ت
  • مجموع تخفیف: 2,667,000 ت
خرید تخصص
قیمت: 1,778,000 تومان
  • دسترسی نامحدود به محتوای تمامی دوره‌ها
  • دریافت گواهینامه معتبر مکتب‌خونه
  • دسترسی به پروژه و تصحیح پروژه‌ها توسط راهنمای متخصص
  • مشارکت در تالار گفتگو
قیمت: 1,778,000 تومان
ورود به حساب کاربری
آموزش طراحی وب‌سایت با پایتون و جنگو (python, django)

آموزش طراحی وب‌سایت با پایتون و جنگو (python, django)

آموزش طراحی وب‌سایت با پایتون و جنگو (python, django)

دوره‌ها

انتخاب یک زبان برنامه‌نویسی و چارچوب برای توسعه‌ی وب کار دشواری است،‌ زبان‌ها و چارچوب‌های زیادی وجود دارند، که هر یک نیاز‌های مختلفی را در این زمینه رفع می‌کنند. برای خیلی از کسب‌وکارهای حوزه‌ی آی‌تی زبان برنامه‌نویسی پایتون و چارچوب جنگو یک انتخاب مناسب است. دلایل این انتخاب سریع و راحت، متن باز بودن و امنیت بالای آن‌ها است.

در آموزش طراحی سایت با پایتون و جنگو، شما می‌توانید در مدت کوتاهی یک وب‌سایت را از صفر تا صد طراحی کنید. یکی از خصوصیات زبان برنامه‌نویسی پایتون راحتی و فراگیری آسان آن است. همچنین جنگو یک چارچوب سطح بالا برای پایتون است،‌ که روشی استاندارد برای توسعه سریع و آسان وب‌سایت‌ها ارائه می‌دهد. هدف اصلی جنگو، سهولت در ایجاد وب‌سایت‌های پیچیده در محور پایگاه‌داده است. سایت‌های شناخته شده‌ی Instagram، spotify، dropbox، pinter، reddit و Mozilla  از Django استفاده می‌کنند.  با گسترش مشاغل آی‌تی نیاز بسیار زیادی به طراح سایت به وجود آمده است، بخصوص به افرادی نیاز است، که دانش برنامه‌نویسی در زمینه‌ی python و django داشته باشند.

در دوره آموزش طراحی سایت با پایتون و جنگو در ابتدا با زبان برنامه‌نویسی پایتون آشنا خواهید شد، که یکی از پرطرفدارترین زبان‌های برنامه‌نویسی است و در رده‌ی دوم زبان‌های استفاده شده در گیت‌هاب است. در ادامه طراحی frontend را فرا خواهید گرفت، frontend بخشی از صفحات وب است که کاربر مشاهده می‌کند، در این مبحث با اصول و پایه صفحات وب آشنا خواهید شد. در آخر، اما مهم‌ترین بخش این دوره آشنایی با چارچوب جنگو است، از این فریم‌ورک برای برنامه‌نویسی backend یک وب‌سایت استفاده می‌شود، با یادگیری جنگو شما قادر خواهید بود، backend یک وب‌سایت، بخشی از وب‌سایت که با پایگاه‌داده و سرور در ارتباط است، را تمام و کمال پیاده‌سازی کنید.  

معرفی دوره آموزش طراحی سایت با پایتون

در حوزه توسعه وب، بدون شک پایتون یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه نویسی است. نظرسنجی توسعه‌دهندگان Stack Overflow در سال 2022 گزارش داد که Python در جایگاه دوم قرار دارد. پایتون همچنین یکی از پر تقاضاترین زبان‌های برنامه نویسی است که این به سهولت استفاده و سینتکس آسان آن بازمی‌گردد. یکی از زمینه‌های محبوبی که پایتون در آن کاربرد خاصی دارد توسعه وب است. از همین رو پلتفرم مکتب خونه درصدد آن برآمده که دوره آموزش طراحی سایت با پایتون را برای کاربران تدوین کند. بعد از اینکه به معرفی دوره آموزش طراحی سایت با پایتون پرداختیم، بهتر است با مفاهیم مربوطه و اهمیت توسعه وب با پایتون نیز آشنا شویم.

معرفی دوره آموزش طراحی سایت با پایتون

در آموزش طراحی سایت با پایتون و جنگو، شما می‌توانید در مدت کوتاهی یک وب‌سایت را از صفر تا صد طراحی کنید. یکی از خصوصیات زبان برنامه‌نویسی پایتون راحتی و فراگیری آسان آن است. همچنین جنگو یک چارچوب سطح بالا برای پایتون به‌حساب می‌آید،‌ که روشی استاندارد برای توسعه سریع و آسان وب‌سایت‌ها ارائه می‌دهد. هدف اصلی جنگو، سهولت در ایجاد وب‌سایت‌های پیچیده در محور پایگاه‌داده است. سایت‌های شناخته‌شده‌ای مانند اینستاگرام، spotify dropbox ،pinter ،reddit  و Mozilla  از Django استفاده می‌کنند.

با گسترش مشاغل آی‌تی نیاز بسیار زیادی به طراح سایت به وجود آمده است و در این زمینه بخصوص به افرادی که دانش برنامه‌نویسی در زمینه‌ی python و django داشته باشند، این نیاز بسیار بیشتر احساس می‌شود.

در دوره آموزش طراحی سایت با پایتون دانشجو با چه مفاهیمی آشنا می‌شود؟

در دوره آموزش طراحی سایت با پایتون و جنگو، کاربر ابتدا با زبان برنامه‌نویسی پایتون آشنا خواهد شد که یکی از پرطرفدارترین زبان‌های برنامه‌نویسی است و در رده‌ی دوم زبان‌های استفاده شده در گیت‌هاب قرار دارد. در ادامه طراحی فرانت‌اند به دانشجویان آموزش داده خواهد شد.

در آخرسر با مهم‌ترین بخش این دوره آموزش طراحی سایت با پایتون که آشنایی با چارچوب جنگو است آشنا خواهید شد. از این فریم‌ورک برای برنامه‌نویسی بک‌اند یک وب‌سایت استفاده می‌شود. با استفاده از یادگیری جنگو کاربر قادر خواهد بود، بک‌اند یک وب‌سایت را به‌صورت کامل پیاده‌سازی کنید.

هدف از دوره آموزش طراحی سایت با پایتون چیست؟

ازآنجا که امروزه نیاز به متخصصین پایتون روزبه‌روز افزایش میابد و این نیاز در قالب توسعه وب بیشتر و بیشتر خودش را نشان می‌دهد، نیاز به دوره آموزش طراحی سایت با پایتون بیش‌ازپیش احساس می‌شود. این دوره با هدف آشنایی کامل کاربر با طراحی سایت، مخصوصاً بخش بک‌اند و کار با چارچوب جنگو طراحی‌ شده است.

پیش‌نیازهای دوره آموزش طراحی سایت با پایتون

سواد کامپیوتری و توانایی کار با کامپیوتر از مهم‌ترین پیش‌نیازهای دوره آموزش طراحی سایت با پایتون است. برای یادگیری پایتون نیز می‌توان از دوره مقدماتی آموزش پایتون برای یادگیری مفاهیم اساسی و پایه استفاده کرد.

 پایتون چیست؟

پایتون در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه نویسی کامپیوتری به‌حساب می‌آید که در حال استفاده است. در پلتفرم توسعه نرم‌افزار Github، پایتون دومین زبان برنامه‌نویسی محبوب پس از جاوا اسکریپت است. این زبان محبوب توسط کد نویس هلندی به نام Guido van Rossum در سال 1991 توسعه یافت. او می‌خواست یک زبان برنامه نویسی چندمنظوره را توسعه دهد که در الگوهای برنامه نویسی متعدد کار کند و بر خوانایی کد تأکید داشت و درنهایت پایتون را اختراع کرد.

در آن زمان، بیشتر زبان‌های برنامه نویسی بسیار انتزاعی بودند. پایتون به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌داد تا مفاهیم برنامه نویسی را با استفاده از خطوط کد کمتر و به روشی بسیار شهودی بیان کنند. این انقلاب بزرگی در زمینه زبان‌های برنامه نویسی بود. امروزه از پایتون در حوزه‌های گوناگونی مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، توسعه وب، توسعه اپلیکیشن و غیره استفاده می‌شود.

توسعه وب چیست؟

توسعه وب زمینه‌ای بسیار گسترده در دنیای امروزی به‌حساب می‌آید. توسعه وب به‌صورت کلی به معنای توسعه برنامه‌هایی است که می‌توان از طریق اینترنت در یک مرورگر وب به آن‌ها دسترسی داشت. یک برنامه وب دارای دو جزء فرانت‌اند ( Frontend) و بک‌اند(Backend) است. در دوره آموزش طراحی سایت با پایتون کاربران با جنبه‌های مختلف توسعه وب آشنا خواهند شد اما در این جا نیز اشاره کوتاهی به آن شده است.

فرانت‌اند چیست؟

قسمت جلویی یا به‌اصطلاح فرانت‌اند، بخشی از یک برنامه وب است که با آنچه کاربران می‌توانند ببینند و با آن تعامل داشته باشند و نحوه ظاهر شدن آن تعاملات سروکار دارد. این همان چیزی است که کاربران هنگام بازدید از آدرس اینترنتی برای دسترسی به یک برنامه وب در مرورگر وب خود می‌بینند. به‌صورت کلی توسعه فرانت‌اند به مدیریت تعامل با سرورهای وب، واکشی داده‌ها، نمایش آن در برنامه وب و ارسال آن به وب سرور برای ذخیره یا دست‌کاری مانند یک توییت، پست وبلاگ و غیره مربوط می‌شود.

بک‌اند چیست؟

بک‌اند بخشی از یک برنامه وب است که به جنبه‌های سمت سرور آن می‌پردازد. پایتون در این بخش از توسعه وب بسیار پرکاربرد است. عملیات بک‌اند ممکن است شامل ذخیره، اعتبارسنجی، به‌روزرسانی، حذف و بازیابی داده‌ها و موارد دیگر باشد.

استفاده از پایتون در توسعه وب

ویژگی‌های اصلی پایتون آن را به گزینه‌ای محبوب برای توسعه وب تبدیل می‌کند. پایتون رایگان، منبع باز و به‌طور گسترده در دسترس است. همچنین سازگاری آن با سایر زبان‌های مختلف برنامه نویسی بیش از هر چیزی به این محبوبیت مشروعیت بخشیده است. پایتون به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که وب‌سایت‌هایی را بر اساس چندین الگوی برنامه نویسی مختلف ایجاد کنند. به‌عنوان‌مثال، هم برای برنامه نویسی شی‌ءگرا (OOP) و هم برای برنامه نویسی تابعی (FP) مناسب است.

پایتون همچنین دارای قابلیت تایپ پویا (تعریف متغیر به‌صورت پویا) است. به زبان ساده این یعنی که اسکریپت‌های پایتون قبل از اجرا نیازی به کامپایل ندارند. این ویژگی به‌خصوص برای توسعه وب بسیار مفید است، زیرا به کد نویسی کمتری نیاز دارد و اشکال‌زدایی را آسان‌تر می‌کند. به صورت کلی میتوان گفت پایتون بعد از ترکیب جاوا اسکریپت، html و css محبوب‌ترین زبان برای توسعه وب است و حتی زبان برنامه نویسی php را نیز پشت سر گذاشته است.

مزایای پایتون برای توسعه وب

در کل پایتون دارای مزایای مشخصی است که آن را برای توسعه برنامه‌های کاربردی وب مناسب می‌کند. مزایایی که در ادامه موردبررسی قرار خواهند گرفت ما را مجاب کرده است که دوره آموزش طراحی سایت با پایتون را در پلتفرم مکتب خونه قرار دهیم.

یادگیری آسان

یکی از دلایل محبوبیت زبان برنامه نویسی پایتون، بدون شک قابلیت یادگیری آسان آن است. پایتون، به‌عنوان یک زبان برنامه نویسی، به‌گونه‌ای طراحی‌شده که واضح و مختصر باشد. نحو روان آن دلیل اصلی خوانایی آن در نظر گرفته می‌شود که بر وضوح بیش‌ازحد تأکید می‌کند. برخلاف سایر زبان‌های برنامه‌نویسی، مانند جاوا، سی شارپ، یا سی پلاس پلاس که در آن‌ها باید به میزان قابل‌توجهی کد بیشتری بنویسید، پایتون چیزی مشابه را با کد کمتر انجام می‌دهد.

اکوسیستم غنی

در عین اینکه توسعه‌دهندگان برنامه‌ها را می‌سازند، مشکلات رایجی وجود دارد که با آن‌ها مواجه می‌شوند. آن‌ها برای رویارویی با هر چالشی باید کد بنویسند که با این چالش‌ها می‌تواند مواردی مانند، اعتبارسنجی داده، خواندن داده‌ها از یک فایل CSV، درخواست شبکه و غیره باشد. بسیاری از توسعه‌دهندگان درنهایت کتابخانه‌هایی می‌نویسند که این کتاب‌خانه‌ها بسته‌های کدی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد چنین وظایفی را به‌راحتی انجام دهند. این کتابخانه‌ها معمولاً در اینترنت توزیع می‌شوند تا توسعه‌دهندگان دیگری که سعی در حل مشکلات مشابه دارند، بتوانند از آن استفاده کنند.

 پایتون تعداد زیادی کتابخانه آماده برای توسعه‌دهندگان دارد تا از آن‌ها برای حل مشکلات متعدد استفاده کنند. توسعه‌دهندگان می‌توانند کتابخانه‌های خود را نیز توزیع کنند. همه این موارد به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا روی مسائلی که قبلاً حل شده‌اند تمرکز نکنند، بلکه از زمان و انرژی خود برای ساخت برنامه‌ها و حل مشکلات منحصربه‌فرد خود استفاده کنند. در دوره آموزش طراحی سایت با پایتون، دانشجویان با نحوه کار با کتاب‌خانه‌ها، مخصوصاً کتاب‌خانه‌های لازم برای توسعه وب آشنا خواهند شد.

سرعت توسعه بالا

ازآنجایی‌که یادگیری و درک پایتون آسان است، این امر موجب افزایش سرعت توسعه خواهد شد. همچنین از دلایل دیگر افزایش سرعت توسعه با پایتون می‌توان به وجود کتاب‌خانه‌های غنی برای توسعه و همچنین نحو آسان آن اشاره کرد.

انجمن پشتیبانی بزرگ

پایتون جامعه بزرگی از توسعه‌دهندگان دارد که از آن استفاده می‌کنند. این انجمن تعداد زیادی از افراد حرفه‌ای و توسعه‌دهندگان ارشد پایتون را دارد که برای مدت طولانی از این زبان استفاده می‌کنند. به دلیل چنین جامعه بزرگی از توسعه‌دهندگان، هر سؤالی که توسعه‌دهندگان جدید دارند می‌توانند توسط این متخصصان با سطوح مختلف مهارت در زبان پاسخ داده شود که می‌تواند به شما در یادگیری توسعه وب با پایتون کمک کند. علاوه بر این، این انجمن‌ها مشکلاتی که برای توسعه‌دهندگان هنگام توسعه برنامه‌ها با آن‌ها مواجه می‌شوند یا قبلاً حل شده‌اند را شامل می‌شود در این انجمن‌ها تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان مایل به کمک هستند.

چارچوب‌های وب پایتون

فریم ورک یا چارچوب مجموعه‌ای از بسته‌ها و ماژول‌های از پیش نوشته شده است که برای حل مشکلات رایج و افزایش سرعت توسعه در کنار هم قرار می‌گیرند. این مشکلات رایج معمولاً شامل بسیاری از وظایف مکرر مانند ورود به سیستم، اعتبارسنجی، ماندگاری و غیره است که توسعه‌دهندگان باید برای آن‌ها کد در پروژه‌های خود بنویسند. در این سناریو، یک چارچوب مجموعه‌ای از بسته‌های کد را ارائه می‌دهد که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا این مشکلات را به‌طور مداوم در تمام پروژه‌ها حل کنند.

 در توسعه برنامه‌های تحت وب پایتون، پایتون بیشتر برای ساخت بک‌اند استفاده می‌شود. فریمورک های پایتون رسیدگی به وظایف مرتبط با توسعه برنامه‌های پشتیبان، مانند تجزیه درخواست‌های HTTP، تولید پاسخ‌های HTTP، دسترسی به پایگاه داده، احراز هویت، مجوز و غیره را بر عهده دارند. چندین چارچوب توسعه وب و طراحی سایت با پایتون برای توسعه بک‌اند وجود دارد که این فریمورکها در زیر معرفی شده‌اند.

فریمورک فلاسک

فلاسک (Flask) یکی از محبوب‌ترین چارچوب‌های پایتون در توسعه وب است و در طراحی سایت با پایتون کاربرد بسیار فراوانی دارد. ازآنجایی‌که این یک فریمورک میکرو به‌حساب می‌آید، ویژگی‌های زیادی که سایر فریم ورک‌های وب ممکن است داشته باشند، ندارد. ویژگی‌هایی مانند قالب‌بندی، مجوز حساب، تأیید اعتبار و غیره. با این حال، این بدان معنا نیست که Flask انتخاب ضعیفی برای این کار است.

فریمورک فلاسک به توسعه‌دهنده آزادی استفاده از هر کتابخانه یا حتی کد سفارشی را برای مقابله با انواع چالش‌ها را می‌دهد. به‌عنوان‌مثال، می‌توان کتابخانه ORM سفارشی را برای مدیریت پایگاه داده انتخاب کرد و درعین‌حال، می‌توان از کد برای بررسی اعتبار داده‌ها استفاده کرد. به‌عبارت‌دیگر، این فریمورک امکان ابداع راه‌حل‌های نوین را به کاربر می‌دهد.

فریمورک جانگو

جنگو یک چارچوب HTTP پایتون برای ساخت بک‌اند برنامه‌های کاربردی وب است و این فریمورک نیز کاربرد بسیار زیادی در طراحی سایت با پایتون دارد. یکی از دلایل محبوبیت فریمورک جنگو این است که یادگیری و استفاده از آن بسیار آسان به‌حساب می‌آید، به‌خصوص به دلیل معماری قابل اتصال آن بسیار فریمورک پراستفاده‌ای است. جنگو به توسعه‌دهنده این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های جداشده کوچکی بسازد که می‌توانند به پروژه‌های بزرگ‌تر متصل شوند.

جنگو با تعدادی کتابخانه بسیار قدرتمند برای انجام چندین کار عرضه می‌شود. یکی از محبوب‌ترین آن‌ها در میان این کتابخانه‌ها، کتاب‌خانه نقشه‌بردار شی رابطه‌ای (ORM) است. ORM یک بسته نرم‌افزاری بوده که از ایجاد کوئری‌های پایگاه‌داده و نگاشت نتایج به اشیاء پایتون که می‌تواند در یک پایگاه کد پایتون استفاده شود، مراقبت می‌کند. استفاده از ORM با دیگر کتابخانه‌های جنگو، ازجمله موتور قالب، اعتبارسنجی، پنل مدیریت و غیره آسان‌تر است. جنگو بهره‌وری توسعه‌دهندگان را با این رویکرد افزایش می‌دهد که کمتر بر روی جزئیات بی‌اهمیت سطح پایین تمرکز کنند و بیشتر بر روی حل مشکلات تجاری تمرکز کنند.

برای توسعه وب جنگو بهتر است یا فلاسک؟

اگرچه جنگو و فلاسک برای طراحی سایت با پایتون و توسعه وب هردو محبوب و مفید هستند، اما تشخیص زمان استفاده از آن‌ها ممکن است کمی دشوار باشد. به‌طورکلی، می‌توان از هردوی آن‌ها برای در بک‌اند برنامه وب استفاده کرد. با این حال، این چارچوب‌ها برای موارد استفاده خاص مناسب هستند. به‌صورت کلی و به‌عنوان یک قانون قابل‌قبول، برای توسعه‌دهندگان با تجربه و برنامه نویسان فول استک، فریمورک فلاسک گزینه خوبی است و از طرفی برای توسعه‌دهندگان تازه وارد جانگو انتخاب مناسبی به‌حساب می‌آید.

در کل انتخاب یک زبان برنامه‌نویسی و چارچوب برای توسعه‌ی وب کار دشواری است،‌ زبان‌ها و چارچوب‌های زیادی وجود دارند که هر کدام نیاز‌های مختلفی را در این زمینه رفع می‌کنند. برای خیلی از کسب‌وکارهای آنلاین، زبان برنامه‌نویسی پایتون و چارچوب جنگو یک انتخاب مناسب خواهد بود. دلایل این انتخاب سریع و راحت، متن‌باز بودن و امنیت بالای آن‌ها است.

 

سوالات پرتکرار

اگر قبلا در یک یا چند دوره از دوره‌های این تخصص قبلا ثبت‌نام کرده باشم، چگونه می‌توانم در این تخصص ثبت‌نام کنم؟
شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی دوره‌هایی که تا کنون ثبت‌نام نکرده‌اید، در تخصص ثبت‌نام کنید و به تمامی دوره‌ها دسترسی داشته باشید.
آیا می‌توانم به تنهایی در یک دوره ثبت‌نام کنم؟
بله. با انتخاب دوره مورد علاقه خود میتوانید در آن دوره به تنهایی ثبت‌نام کنید.
آیا این تخصص 100% آنلاین است؟
اگر دوره‌ای شامل بخش حضوری نیز باشد در توضیحات همان دوره آمده است.
در صورت اتمام تخصص گواهی‌نامه‌ای جداگانه از گواهی‌نامه دوره ها به من تعلق می گیرد؟
بله. در صورتی که تمام دوره‌های یک تخصص را در زمان تعیین‌شده با نمره قبولی به اتمام برسانید، گواهی‌نامه تخصص برای شما صادر می گردد. گواهی‌نامه تخصص گواهی‌نامه ای جدا از گواهی‌نامه تک‌تک دوره‌ها است که برای شما صادر می شود.
آیا باید دوره‌ها را به ترتیب بگذرانم؟
نه. برای اتمام تخصص شما باید همه دوره‌های آن تخصص را بگذرانید ولی الزامی به رعایت ترتیب نیست. برای دوره‌هایی که پیش‌نیاز دارند پیش‌نیازی را توصیه می کنیم که رعایت کنید. توصیه می‌شود که ترتیب دوره‌های تخصص را رعایت کنید ولی الزامی به آن نیست.
زمان دسترسی من به دوره‌ها پس از خرید تخصص چگونه است؟
شما پس از خرید تخصص برای مدت زمان تعیین‌شده به همه دوره‌ها دسترسی خواهید داشت. پس از پایان زمان تخصص، با تمدید تخصص می توانید برای مدت تمدید به همه دوره‌ها دسترسی داشته باشید.
پس از سپری شدن زمان تخصص آیا به دوره‌ها دسترسی خواهم داشت؟
بله، پس از اتمام زمان تخصص شما به محتوای همه دوره‌ها دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژ‌ه‌ها و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی‌نامه برای شما وجود نخواهد داشت مگر با تمدید دوره.

آموزش پایتون مقدماتی

امروزه روی آوری به پایتون در بین مهندسان، دانشمندان و تحلیلگران بسیار فراگیر شده است و تقاضا برای یادگیری آن روز به روز افزایش میابد، در نتیجه نیاز به دوره آموزش برنامه نویسی پایتون بیش از هر زمانی احساس خواهد شد. از طرفی کسب مهارت در پایتون نسبت به سایر …
مشاهده‌ی دوره
مشاهده‌ی سرفصل‌های دوره  

فصل اول - برنامه نویسی پایتون

11:50 ساعت (شامل 01:30 ساعت محتوای آموزشی)

فصل دوم - حلقه های تکرار و تابع در پایتون

11:16 ساعت (شامل 01:07 ساعت محتوای آموزشی)

فصل سوم - ساختارهای داده در پایتون

16:33 ساعت (شامل 01:15 ساعت محتوای آموزشی)

فصل چهارم - کتابخانه ها در پایتون

03:37 ساعت (شامل 00:33 ساعت محتوای آموزشی)

فصل پنجم - کار با فایل در پایتون

05:55 ساعت (شامل 00:49 ساعت محتوای آموزشی)

فصل ششم - پروژه پایان دوره

08:08 ساعت (شامل 00:08 ساعت محتوای آموزشی)

آموزش برنامه‌نویسی با پایتون (پیشرفته)

به گزارش سایت Stack overflow، در سال 2017 زبان برنامه‌نویسی پایتون (python)، از نظر استفاده، بیشترین رشد و بیشترین بازدید را نسبت به سایر زبان‌ها داشته است. مزیت زبان برنامه ‌نویسی پایتون ، در سادگی، قدرتمند بودن و داشتن کارآیی‌های فراوان است. به همین علت، این زبان به گزینه‌ای مناسب …
مشاهده‌ی دوره
مشاهده‌ی سرفصل‌های دوره  

فصل اول - مقدمه

05:17 ساعت (شامل 00:17 ساعت محتوای آموزشی)

فصل دوم - برنامه‌نویسی شی‌گرا

11:35 ساعت (شامل 01:23 ساعت محتوای آموزشی)

فصل سوم - کار با دیتابیس‌ها در پایتون

05:53 ساعت (شامل 00:45 ساعت محتوای آموزشی)

فصل چهارم - Web scraping با پایتون

06:23 ساعت (شامل 01:14 ساعت محتوای آموزشی)

فصل پنجم - دنیاهای پیش‌رو

06:11 ساعت (شامل 01:07 ساعت محتوای آموزشی)

فصل ششم - پروژه پایان دوره

20:09 ساعت (شامل 00:09 ساعت محتوای آموزشی)

فصل هفتم - کار با API (اختیاری)

01:26 ساعت (شامل 01:26 ساعت محتوای آموزشی)

آموزش Git

گیت چیست و آیا آموزش Git برای توسعه‌دهندگان یا یک برنامه نویسان لازم است؟ یک سیستم کنترل نسخه هر نوع تغییر ایجادشده در فایل پروژه، چرایی ایجاد این تغییرات و ارجاع به مشکلات رفع شده یا بهبودهای معرفی‌شده را ردیابی می‌کند. این به تیم‌های توسعه‌دهنده اجازه می‌دهد تا تغییرات کد …
مشاهده‌ی دوره
مشاهده‌ی سرفصل‌های دوره  

معرفی Git

00:23 ساعت (شامل 00:18 ساعت محتوای آموزشی)

شروع کار با Git

00:34 ساعت (شامل 00:25 ساعت محتوای آموزشی)

ذخیره تغییرات در Git

00:37 ساعت (شامل 00:34 ساعت محتوای آموزشی)

بررسی مخزن کد (Repository)

01:29 ساعت (شامل 00:28 ساعت محتوای آموزشی)

بازگردانی تغییرات و بازنویسی تاریخچه

00:36 ساعت (شامل 00:34 ساعت محتوای آموزشی)

استفاده از سرورهای Git و ادیتورها

03:11 ساعت (شامل 01:08 ساعت محتوای آموزشی)

کار گروهی روی مخزن کد و موارد پیشرفته‌تر درباره Git

03:12 ساعت (شامل 01:07 ساعت محتوای آموزشی)

آموزش طراحی وب سایت (Front-End)

برای ورود به دنیای فرانت اند ((front end)) نیاز به گذراندن آموزش و یادگیری یک سری مفاهیم برنامه نویسی هستید. دوره آموزش front end مکتب خونه برای این هدف توسط تیمی متخصص و مجرب تهیه و تدوین شده است. این دوره در ٦٦ ساعت آموزشی در قالب پنج فصل ارائه …
مشاهده‌ی دوره
مشاهده‌ی سرفصل‌های دوره  

فصل اول - HTML

02:39 ساعت (شامل 02:26 ساعت محتوای آموزشی)

فصل دوم - CSS

15:30 ساعت (شامل 05:06 ساعت محتوای آموزشی)

فصل سوم - JavaScript

00:57 ساعت (شامل 00:52 ساعت محتوای آموزشی)

فصل چهارم - jQuery

07:12 ساعت (شامل 01:07 ساعت محتوای آموزشی)

فصل پنجم - طراحی واکنش گرا

09:48 ساعت (شامل 01:34 ساعت محتوای آموزشی)

پروژه نهایی

30:16 ساعت (شامل 00:16 ساعت محتوای آموزشی)

آموزش جنگو Django

جنگو (Django) یکی از محبوب­ترین، کاربردی­‌ترین چهارچوب‌­های توسعه نرم­‌افزاری و یک روش استاندارد با مجموعه کاملی از مولفه‌ها است که در توسعه وب بسیار کاربرد دارد و هدف اصلی آن ایجاد وب سایت‌­هایی مبتنی بر پایگاه داده پیچیده است. طراحی سایت با جنگو به دلیل سادگی و سرعت بالایی که …
مشاهده‌ی دوره
مشاهده‌ی سرفصل‌های دوره  

فصل اول: مقدمه

00:25 ساعت (شامل 00:25 ساعت محتوای آموزشی)

فصل دوم: مروری بر پایتون

09:45 ساعت (شامل 02:57 ساعت محتوای آموزشی)

فصل سوم: مبانی Django

03:18 ساعت (شامل 03:06 ساعت محتوای آموزشی)

فصل چهارم: کار با Media، Template و Static

16:35 ساعت (شامل 01:43 ساعت محتوای آموزشی)

فصل پنجم: پایگاه‌داده (Database) و ادمین (Admin)

02:47 ساعت (شامل 02:37 ساعت محتوای آموزشی)

فصل ششم: مباحث تکمیلی پایگاه‌داده و View

09:38 ساعت (شامل 02:04 ساعت محتوای آموزشی)

فصل هفتم: کار با Template Tags

02:26 ساعت (شامل 02:15 ساعت محتوای آموزشی)

فصل هشتم: Django Form

06:15 ساعت (شامل 01:15 ساعت محتوای آموزشی)

فصل نهم: کار با ماژول‌های Django

03:00 ساعت (شامل 02:54 ساعت محتوای آموزشی)

فصل دهم: احراز هویت کاربران (User Authentication)

06:34 ساعت (شامل 01:29 ساعت محتوای آموزشی)

فصل یازدهم: پیاده‌سازی بر روی هاست

31:53 ساعت (شامل 01:48 ساعت محتوای آموزشی)

فصل دوازدهم: پیاده‌سازی برروی سرویس‌دهنده Liara

00:55 ساعت (شامل 00:55 ساعت محتوای آموزشی)