چرا شیءگرایی؟‌ این مفهوم oop به چه معناست؟‌

 
00:00 / 00:00
2.0x
1.8x
1.4x
1.0x
0.7x
HD SD
HD
SD
اشتراک‌گذاری

×

گزارش خرابی

دانلود با کیفیت بالا
دانلود با حجم کم

جلسات فصل دوم: شیءگرایی (OOP) در جاوا

  فصل قبلی
چرا شیءگرایی؟‌ این مفهوم oop به چه معناست؟‌
 
اولین بار شیءگرایی رو با جاوا پیاده کنیم
 
حل تمرین یک محیط عملیاتی (کتابخانه) و ساخت کلاس
 
کوییز - مفهموم شی گرایی و ساخت کلاس
 
فراهم کردن نیازهای اساسی برای اشیاء (متد سازنده Constructor)
 
کوییز- متد سازنده Constructor
 
اشاره به بازیکن حال حاضر (کلمه کلیدی this)
 
راه و روش دسترسی به خصوصیات اشیاء
 
کوییز - دستور this
 
شیءگرایی
 
اولین قاعده شیءگرایی: کپسوله سازی (encapsulation)
 
کپسوله‌سازی
 
دومین قاعده: شیءگرایی ارث‌بری (Inheritance)
 
ارث‌بری
 
سومین قاعده: شیءگرایی چند ریختی (Polymorphism)
 
کوییز - قواعد ارث‌بری چند‌ریختی ‌کپسوله‌سازی
 
آشنایی بیشتر با چندریختی
 
چندریختی
 
چهارمین قاعده: شیءگرایی انتزاع (Abstraction)
 
تمرین با انتزاع یا Abstraction
 
کوییز- قاعده انتزاع Abstraction
 
مفهوم انتزاع با استفاده از interface ها
 
انتزاع
 
حل تمرین با اینترفیس‌ها و آشنایی بیشتر با کلاس‌ها
 
کوییز - رابط‌کاربری interface
 
کلاس‌ها یک نوع داده هستند
 
بیشتر در مورد متد‌های سازنده بدونیم
 
آشنایی با استاتیک‌ها در جاوا
 
پکیجینگ در جاوا و Access Modifiers
 
کوییز - استاتیک و پکیچینگ
 
مفهوم کلاس‌های POJO و تفکر طراحی کلاس
 
Scope ها
 
مفهوم NULL یا پوچی در جاوا؟‌
 
Enum کلاس‌ها در جاوا
 
کوییز- scope , Enum , Null
 
آشنایی با ArrayList
 
کوییز- ArrayList
  فصل بعدی