Django چیست؟

 
00:00 / 00:00
2.0x
1.8x
1.4x
1.0x
0.7x
HD SD
HD
SD
اشتراک‌گذاری

×

گزارش خرابی

Django چیست؟

Django یک فریمورک پایتون سطح بالا است که توسعه سریع و طراحی عملی و زیبا را میسر می‌کند که توسط توسعه دهندگان باتجربه  طراحی و ایجاد شده که بسیاری از مشکلات توسعه وب را برطرف می‌کند، بنابراین می‌توانید بدون نیاز به اختراع مجدد چرخ، روی نوشتن برنامه خود تمرکز کنید چرا که جنگو یک منبع آزاد و رایگان است.

 

قبل از صحبت در باره توانایی‌های جنگو می‌بایست بدانید که یک فریمورک چیست و مقصود از یک وب فریمورک شامل چه می‌شود. در برنامه نویسی رایانه ای، یک چارچوب نرم افزاری منسجم است که در آن نرم افزار، با ارائه عملکردهای عمومی‌، می‌تواند با کد اضافی نوشته شده توسط کاربر، به طور انتخابی تغییر کند، بنابراین نرم افزار خاص برنامه را ارائه می‌دهد.

 

اما ساختار وب فریمورک اشاره به عملکرد آن دارد که مقصود کاربرد آن در وب است و المان‌های مرتبط با این عملکرد رد آن گنجانده شده است.

 

ویژگی‌های واضح جنگو بر اساس داکیومنت خود جنگو:

  • به شکل مسخره ای سریع است!

Django برای کمک به توسعه دهندگان طراحی شده است تا برنامه‌ها را از ایده  در اسرع وقت به یک محصول برسانند.

  • کاملا مجهز

جنگو شامل ده‌ها مورد اضافی است که می‌توانید برای انجام کارهای مشترک توسعه وب استفاده کنید. Django از احراز هویت کاربر، مدیریت محتوا،  sitemaps، RSS و بسیاری از کارهای دیگر مراقبت می‌کند که به صورت پیشفرض در پکیج آن شامل شده است.

  • بسیار امن

جنگو امنیت را جدی می‌گیرد و به توسعه دهندگان کمک می‌کند تا از بسیاری از اشتباهات رایج امنیتی جلوگیری نماید.

  • بسیار مقیاس پذیر

برخی از سایت‌های شلوغ روی کره زمین از توانایی جنگو در مقیاس بندی و گسترش توانایی سریع و انعطاف پذیر برای پاسخگویی به سنگین ترین خواسته‌های ترافیکی استفاده می‌کنند.

  • جامع و تنوع عملکرد

شرکت‌ها، سازمان‌ها و دولت‌ها از جنگو برای ساخت انواع موارد - از سیستم‌های مدیریت محتوا گرفته تا شبکه‌های اجتماعی ویا سیستم عامل‌های علمی ‌رایانه - استفاده کرده اند.

 

دانلود با کیفیت بالا
دانلود با حجم کم