آموزش نرم افزار راهکاران - دفتر کل

در دنیای امروز، به منظور پیشرفت دانش و فناوری و تکنولوژی‌های روز دنیا، هر روزه برنامه‌ها و نرم افزارهای جدیدی طراحی و ارائه می‌شود تا افراد بتوانند در حوزه کار و علم و دانش خود ... ادامه

برگزارکننده:  همکاران سیستم  همکاران سیستم
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  4 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو - 1 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود نمی‌باشد)
مهلت دوره:  12 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه همکاران سیستم course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام

پیش‌نیاز‌ها

پيش نياز شركت در اين دوره آشنایی با اصول و مفاهيم مالی است.

سرفصل‌های دوره آموزش نرم افزار راهکاران - دفتر کل

فصل اول - مفاهیم اطلاعات پایه

در این فصل با تنظیمات اولیه سیستم و چگونگی تنظیم و تعریف ساختار حساب‌ها(کدینگ) و انواع تفصیل آشنا می شویم.

  تنظیمات اولیه
"05:28  
  ساختار حساب ها
"08:20  
  نوع تفصیلی، حساب تفصیلی، گروه بندی حساب تفصیلی
"05:26  
  تمرین 1
 100%    
"03:00  
فصل دوم - اسناد

در این فصل علاوه بر چگونگی صدور سند ارزی و غیر ارزی و صدور سند کل با فرایند شماره گذاری، بررسی و قطعی کردن اسناد و همچنین تعریف الگوی سند تسعیر ارز و صدور سند تسعیر ارز آشنا می شویم.

  صدور سند
"10:16  
  ثبت سند با ویژگی تعدادی و پیگیری
"10:27  
  سند ارزی
"15:36  
  بررسی و جابه جایی اسناد
"04:49  
  شماره گذاری و قطعی کردن
"04:12  
  تعریف الگو و صدور سند تسعیر ارز
"05:18  
  صدور سند کل
"04:12  
  نکات تکمیلی
"08:30  
  تمرین 2
 100%    
"07:00  
فصل سوم - عملیات پایان سال

در این فصل  چگونگی بستن حساب‌های موقت و دائم و صدور سند اختتامیه و افتتاحیه را فرا خواهیم گرفت.

  صدور سند بستن حساب‌ها
"08:02  
  صدور سند تعدیل ماهیت
"03:52  
  صدور سند اختتامیه
"02:29  
  تمرین 3
 100%    
"03:00  
فصل چهارم - گزارش‌ها

در این فصل با گزارش های مختلف سیستم اعم از گزارش مرور حسابها، گزارش تراز،گزارش دفاتر،گزارش تجزیه سنی،گزارش آنالیر و ... آشنا خواهیم شد.

  مرور حساب‌ها
"15:52  
  تراز مالی
"08:42  
  گزارش دفاتر
"05:58  
  گزارش آنالیز
"17:47  
  گزارش ماتریسی و گزارش مقایسه‌ای
"08:23  
  گزارش حساب‌های خلاف ماهیت
"03:59  
  انواع گزارش ‌ها
"09:10  
  تمرین 4
 100%    
"08:00  
فصل پنجم - حسابداری مالیاتی

در فصل پنجم فرایند تهیه گزارش خرید و فروش فصلی و اظهارنامه مالیاتی را آموزش خواهیم دید.

  خرید و فروش فصلی
"14:56  
  اظهارنامه
"04:38  
  تمرین 5
 100%    
"01:00  
فصل ششم - کاوشگر

در فصل ششم با استفاده از ابزار کاوشگر همکاران سیستم چگونگی ساخت یک گزارش را به ساده ترین شکل فرا می گیریم.

  کاوشگر
"07:56  
سوالات پایان دوره

این فصل مربوط به سوالات پایانی دوره می باشد.

 

در این دوره دو نوع گواهینامه برای کاربران در نظر گرفته شده است:

1-گواهینامه حضور در دوره: 

برای دریافت گواهینامه حضور در دوره از طرف شرکت همکاران سیستم، گذراندن دوره، پاسخ دادن به کوئیزها و سوالات پایان دوره  و کسب حداقل نمره قبولی(70)، ضروریست.

2-گواهینامه اتمام دور با موفقیت:

برای دریافت گواهینامه اتمام دوره با موفقیت از طرف شرکت همکاران سیستم، پس از دریافت گواهینامه حضور در دوره، شرکت در آزمون حضوری همکاران سیستم ضروریست.

برای اطلاع از تقویم آموزشی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

تقویم آموزشی

  سوالات پایان دوره
 100%    
"26:00  

ویژگی‌های دوره

گواهی‌نامه همکاران سیستم
گواهی‌نامه همکاران سیستم

برای دریافت گواهی لازم است در آزمون شرکت همکاران سیستم شرکت کرده و در صورت کسب حد نصاب نمره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط شرکت همکاران سیستم (مشاهده نمونه گواهی همکاران سیستم) به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

ویژگی‌های دوره

خدمات منتورینگ
خدمات منتورینگ

خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد.

ویژگی‌های دوره

تمرین و آزمون
تمرین و آزمون

با قرار گرفتن تمرین ها و آزمون های مختلف در طول دوره، محیطی تعاملی فراهم شده است تا بهره گیری از محتوا و یادگیری بهتر و عمیق تر شود.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

ویژگی‌های دوره

تسهیل استخدام
تسهیل استخدام

در صورت قبولی در دوره، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات آن در بخش دوره‌های آموزشی رزومه‌ساز «جاب ویژن»، تایید مهارت خود را در قالب اضافه شدن «مدال مهارت» به روزمه آنلاین خود دریافت نمایید. این مدال علاوه بر ایجاد تمایز در نمایش رزومه شما، باعث بالاتر قرار گرفتن آن در لیست انبوه رزومه‌های ارسالی به کارفرما شده و بدین ترتیب شانس شما را برای استخدام در سازمانهای موفق و پر متقاضی افزایش می‌دهد.

بررسی فرصت‌های شغلی

درباره دوره

در دنیای امروز، به منظور پیشرفت دانش و فناوری و تکنولوژی‌های روز دنیا، هر روزه برنامه‌ها و نرم افزارهای جدیدی طراحی و ارائه می‌شود تا افراد بتوانند در حوزه کار و علم و دانش خود به رشد چشم‌گیر دست پیدا کنند. تنها هدف از ارائه این برنامه‌ها و نرم‌افزارها، به منظور آشنایی کارشناسان با ابزارهای مدیریت فرآیندهای نرم افزار راهکاران است تا آن‌ها بتوانند با به کارگیری این ابزارها، فرآیندهای ارائه شده خود را پیاده کنند و به رشد و توسعه و موفقیت برسند، چرا که پیشرفت دنیای امروز وابسته به پیشرفت و موفقیت این افراد در کار و حرفه‎‌‌های خود می‌باشد.

نرم افزار راهکاران که در واقع با نام نرم‌افزار حسابداری راهکاران شناخته شده است، به این منظور طراحی شده تا افراد علاقه‎‌مند به دنیای حسابداری، مسیرهای شغلی و متنوع و قابل توسعه را پیدا کنند. تا جایی که قادر باشند به عنوان یک فرد حسابدار شغل خود را آغاز و با کسب دانش و مهارت و تجربه این مسیر را ادامه دهند. از مهم‌ترین مزیت‌هایی که افراد حسابدار با به کارگیری نرم‌افزار حسابداری راهکاران می‌توانند به آن‌ها پی‌ببرند، شامل یادگیری فراگیر دفترکل، دریافت، پرداخت و جبران خدمات به صورت عملی، به دست آوردن دانش و مهارت کافی برای ورود به بازار کار حسابداری از طریق نرم‌افزار حسابداری راهکاران و آشنا شدن با مباحث کاربردی و مورد نیاز در این حرفه مانند: مالیات بر ارزش‌ افزوده، گزارشات خرید و فروش فصلی و اظهارنامه می‌باشد.

نرم‌افزار حسابداری راهکاران یک نرم‌افزار تحت وب است، که به دلیل اینکه افراد بتوانند در هر جایی از جهان که هستند از آن به راحتی استفاده کنند، به این صورت طراحی شده است. در اصل نرم‌افزار حسابداری راهکاران یک طراحی بی‌نظیر در عین حال ساده و مستحکم است که در تمام ماژول‌ها یکسان و متحدالشکل است. این نرم‌افزار فوق‌العاده و منحصر به فرد دارای مزیت عالی است که آن هم هزینه پایین در نصب و به‌روز رسانی نرم‌افزار است که این به دلیل این می‌باشد که نرم‌افزار حسابداری راهکاران به روی هیچ کامپیوتری قابل نصب نمی‌باشد. 

نرم‌افزار حسابداری راهکاران در این طراحی دارای ویژگی‌های زیرساختی است که شامل فرم‌ساز و فیلدساز، مدیریت پیام، حقوق دسترسی، چند شعبه‌ای، چند زبانی، چند ارزی، مدیریت قواعد کسب و کار و آلارم و اطلاع رسانی می‌باشد که در واقع ویژگی‌هایی منحصر به فرد و تکامل یافته است. نرم افزار راهکاران یا همان نرم‌افزار حسابداری راهکاران به شما این اجازه را خواهد داد تابتوانید فرآیندهای کسب‌وکارتان را به صورت مکانیزه و اتوماتیک تحت اجرا درآورید. هم‌چنین قادر هستید که علاوه بر فرآیندهای از قبل تعریف شده، فرآیندهای جدید خود را طراحی کنید. حتی می‌توانید اگر مایل به طراحی فرآیندهای جدید نیستید، فرآیندهای قدیمی را مطابق طراحی خود تغییر دهید.  

به وسیله نرم‌افزار حسابداری راهکاران بدون هیچ اجباری در طراحی فرآیندها و یا کار و حرفه شما، می‌توانید خود تصمیم بر اینکه چگونه کار کنید بگیرید و آن‌ها را براساس نیاز سازمان خود و یا تحولات بازار متناسب کنید. باید بدانید که این نرم‌افزار برای شما در حرفه حسابداری بسیار ضروری و مناسب است زیرا به شما کمک می‌کند تا از نقدینگی سازمان خود در هر لحظه اطلاع داشته باشید و بتوانید به راحتی وضعیت نقدینگی آینده را نسبت به رویدادهای مالی تجزیه و تحلیل نمائید. هم چنین می‌توانید با این نرم‌افزار کنترل دقیقی به روی گردش مالی منابع نقدی سازمان خود داشته باشید و به این صورت ریسک از دست دادن دارایی خود را به حداقل برسانید. 

نرم‌افزار حسابداری راهکاران یک برنامه جامع و منطبق با حسابداری روز دنیا است که باعث می‌شود تا سازمان‌ها تصمیمات دقیقی داشته باشند و آن‌ها را در ایجاد تصمیم‌گیری صحیح و بالا بردن بهره‌وری و کارایی، به نتیجه سوددهی بالایی می‌رساند. استفاده از نرم‌افزار حسابداری راهکاران دارای مزیت‌های زیر است.

مزایای بهره‌وری از نرم ‌افزار حسابداری راهکاران:

 

  •  تمرکز به روی موارد مهم
  •  ارزیابی دقیق ریسک‌های کسب و کار و تصمیم‌گیری سریع
  •  تغییر روند اجرای عملیات سازمان با توجه به نیاز بازار و مشتریان
  •  اعمال سیاست‌های کاری نوین در شبکه‌های کاری و یا تعریف فرآیند تازه

به راحتی می‌توانید با استفاده و پیاده سازی نرم‌افزار حسابداری راهکاران یا همان نرم‌افزار راهکاران شناخته شده، در سیستم‌های حسابداری مدیریتی خود بهترین تجربه‎‌ها را کسب کنید. نرم‌افزار حسابداری راهکاران در انواع سیستم‌های مهمی تقسیم‌بندی شده است. 

سیستم‌های نرم‌افزار حسابداری راهکاران:

  •     راهکار مدیریت تولید: برنامه‌ریزی دقیق, تولید محصولات با کیفیت, استفاده بهینه از منابع تولیدی و برآوردهای نیاز بازار 
  •   راهکار مالی: اطلاعات مالی مرتبط، مفید و یکپارچه‌ای را در هر لحظه و در صحت کامل در اختیار شما قرار می‌دهد.
  •   راهکار خرده‌فروشی: با مکانیزه کردن فرآیند فروش می‌توان در فروشگاه‌های سازمان خود حتی در پراکندگی جغرافیایی، میزان سود، زیان و مدیریت موجود در هر فروشگاه را تحت نظارت داشته باشید.
  •  راهکار فروش: با افزودن بر مکانیزه کردن فرآیند فروش، الگوهای ارزیابی متنوعی را در تعامل با فروشندگان در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توان کنترل کاملی را به روی عملکرد آن‌ها داشت.
  •     راهکار پخش: فرآیندهای فروش سرد و پخش گرم، فروش عمده و فروش درب کارخانه را از سفارش‌گیری تا توزیع و تسویه حساب می‌توان مدیریت کرد.
  •    راهکار سرمایه انسانی: متناسب با نیازهی کسب‌وکار، می‌توان حوزه سرمایه انسانی را مدیریت کرد.
  •   راهکار تدارکات و لجستیک: می‌توان نظارت و کنترل کاملی به روی مدیریت موجودی سازمان داشت و از تحویل به موقع و با مقدار مورد‌نظر کالا اطمینان به دست آورد.
  •        راهکار حسابداری مدیریت: بهای تمام شده محصول و یا خدمت سازمان خود را با سرعت و دقت کافی محاسبه کنید و با اطمینان در بازار رقابتی گام بردارید.
  •    راهکار هوشمندی تجاری: با هوشمندی راهکاران همکاران سیستم به بینش عمیقی در کسب‌وکارتان دست پیدا کنید.
  •     مدیریت فرآیندهای کسب و کار: فرآیندهای سازمانی را بر بستر نرم‌افزار حسابداری راهکاران پیاده‌سازی، شبیه‌سازی و اجرا و مانیتور نمائید. 

نرم‌افزار حسابداری راهکاران یک طراحی یکپارچه مالی و حسابداری است که برای اولین‌بار در دنیا به شما امکان تهیه صورت‌های مالی و سایر موارد مهم را به صورت هوشمند به همراه صورت گردش وجه نقد تنها در چند ثانیه و در زمان دلخواه شما در اختیار شما قرار می‌دهد. 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher یاسر صفری مصمم

یاسر صفری مصمم، فار غ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی‌ارشد از دانشگاه پیام نور تهران است. او از سال1393 به عنوان کارشناس پشتیبانی حوزه مالی و از سال 1395 تاکنون به عنوان سرپرست پشتیبانی مالی، در همکاران سیستم ایفای نقش نموده است. وی سابقه تدریس در حوزه آموزش راهکارهای نرم افزاری حوزه مالی را در کارنامه خود دارد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

آیا گواهی‌نامه‌های دانشگاهی به صورت رسمی و توسط دانشگاه مربوطه صادر می‌شود؟
بله؛ گواهی نامه ها توسط دانشگاه مربوطه و با امضای رئیس دانشگاه یا مسئول مربوطه که حق امضای گواهی نامه ها را دارد صادر می شود و گواهی نامه معتبر دانشگاه است که به اسم هر فرد صادر می شود.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  همکاران سیستم
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  4 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو - 1 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود نمی‌باشد)
مهلت دوره:  12 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه همکاران سیستم course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام