با سلام
در پایان فصل چهارم، به عنوان سوال پایان فصل گفته شد که تحقیقات تجربی برای شرکتهای استارتاپی توصیه نمیشود. علت آن چیست؟
متشکرم
سلام
اگه مشه بگید کدوم ویدئو و در چه دقبقه ای
در ویدئو نبوده. سوال پایان فصل بوده. سوال در پایان فصل چهارم (مدیریت اطلاعات بازاریابی) پرسیده شد. سوال این بود:
1: روشهای تحقیقات بازاریابی
کدامیک از روشهای تحقیقات بازاریابی زیر را برای یک شرکت استارتاپ پیشنهاد نمیکنید؟
جواب صحیح، تحقیقات تجربی بود.
سوال من این است که چرا این جواب صحیح بوده. اگر ممکنه توضیح بیشتری بفرمایید.
متشکرم