فصل اول - مقدمه و آشنایی
 
3 سوال
    
16:19 1398/05/28
فصل دوم - مشتری کیست؟
 
5 سوال
    
13:05 1398/05/25
فصل سوم - بازاریابی موتورهای جستجو
 
5 سوال
    
11:43 1398/04/05
فصل چهارم - محتوا
 
12 سوال
    
08:46 1398/04/01
فصل پنجم - بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
 
1 سوال
    
08:28 1398/05/01
فصل ششم - تقویم محتوایی و سنجش محتوا
 
1 سوال
    
13:31 1398/03/19
فصل هفتم - نرخ تبدیل
 
2 سوال
    
18:00 1397/12/27
فصل هشتم - بازاریابی اینترنتی
 
1 سوال
    
18:00 1397/12/27
سوالات اخیر
شبکه تلگرام
استاد سلام و خسته نباشید آیا شبکه تلگرام رو جزو شبکه های اجتماعی در نظر میگیریم؟ یعنی برای تلگرام هم باید استراتژی خاصی داشته باشیم یا خیر؟ ممنونم
1 پاسخ
0 امتیاز
HamidOstadi
08:28 1398/05/01
اصلاح پرسونا

با سلام خدمت استاد عزیز

یک راه حل که برای واقعی‌تر کردن پرسونای طراحی شده به ذهن می‌رسد، مصاحبه حضوری با مشتریان است(خصوصا در ابتدای عمر یک کسب و کار). حال سوال این است که چطور از این مواجهه رو در رو با مشتریان برای اصلاح پرسونا استفاده کنیم و چه تعداد مصاحبه برای این که مطمئن شویم شناخت کافی از مشتری پیدا کرده ایم کافی است؟ آیا یک پرسونا باید نماینده ای از چندین مشتری باشد؟

1 پاسخ
0 امتیاز
mhtb32
10:39 1398/04/29
طراحی پرسونا

سلام...روزتون بخیر

آیا در طراحی پرسونا گذاشتن خط کش اندازه گیری هر شخص الزامی است؟

1 پاسخ
0 امتیاز
فاطمه اصغری آقمشهدی
15:43 1398/05/22
طول بهینه کلید واژه

استاد سلام و خسته نباشید

در مورد موضوع پیدا کردن کلید واژه مناسب برای یک محتوا آیا استانداردی برای طول کلید واژه (از نظر تعداد کلمه) وجود داره؟ همونطور که خودتون هم اشاره کردین بسیار از از کلید واژه ها ابتدا به فرم یک سوال در ذهن مخاطب واقعی یا پرسونا بوجود میاد که در مرحله بعد تبدیل به جستجو در گوگل میشه، آیا مفید خواهد بود که همون سوال رو به عنوان یک کلید واژه در نظر بگیریم؟ 

ممنون 

2 پاسخ
0 امتیاز
HamidOstadi
11:43 1398/04/05
تفکیک محتوای بخش آگاهی، توجه و تصمیم گیری

در مورد تولید محتوای بخش‌های آگاهی، توجه و تصمیم گیری سوال داشتم.

باید این بخش ها جدا از هم باشه؟ مثلا یک دوره زمانی فقط اطلاعات و محتوای آگاهی بخش تولید کنیم و به ترتیب مراحل بعد، یا اینکه در یک دوره زمانی هر سه بخش رو برد؟

1 پاسخ
0 امتیاز
pooyanz
08:46 1398/04/01