×
ribbon

گام‌های تبدیل شدن به طراح UI/UX

بسیاری از افراد ممکن است وارد یک مسیر شغلی شوند اما آن‌طور که تصور می‌کنند، اوضاع پیش نرود. در برنامه گپ شغلی جاب‌ویژن با همکاری مکتب‌خونه می‌آموزید که چگونه یک طراح UX شوید. در این ... ادامه

ارائه دهنده:  جاب ویژن  جاب ویژن
مدرس دوره:
محسن نجفی
محسن نجفی
3.9 (13 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  0:56 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

پیش‌نیاز‌ها

سرفصل‌های دوره گام‌های تبدیل شدن به طراح UI/UX

چگونه یک طراح رابط کاربری شویم؟
  طراحی تجربه کاربری (UX)
"56:00  

درباره دوره

بسیاری از افراد ممکن است وارد یک مسیر شغلی شوند اما آن‌طور که تصور می‌کنند، اوضاع پیش نرود. در برنامه گپ شغلی جاب‌ویژن با همکاری مکتب‌خونه می‌آموزید که چگونه یک طراح UX شوید. در این آموزش ui ux رایگان تلاش کردیم تا درمورد الزامات شغل طراحی رابط کاربری، مسیر موفقیت و همچنین روحیات مناسب برای آن صحبت کنیم. 

رابط کاربری چیست؟

رابط کاربری یا همان UI مخفف User Interface است. رابط کاربری به ظاهر بصری سایت، اپلیکیشن و هر پلتفرم دیجیتال دیگر اشاره دارد. تجربه کاربری یا UX (User Experience) روندی است که برای افزایش رضایت کاربر انجام می‌شود. در طراحی تجربه کاربری باید به قابلیت استفاده، سهولت در استفاده و تعامل لذت‌بخش بین کاربر و محصول توجه شود.

دوره آموزش ui ux رایگان

دوره آموزش ui ux رایگان یک دوره هدفمند و جذاب برای افراد علاقه‌مند به رابط کاربری است که در نزدیک به یک ساعت محتوای آموزشی به آموزش مفاهیم رابط کاربری می‌پردازد.

هدف از دوره آموزش ui ux رایگان

در دوره‌ آموزش ui ux رایگان به شما آموزش داده می‌شود که چگونه استعدادهای خود را بشناسید. همچنین با شرکت در این دوره می‌توانید به این سؤال پاسخ دهید که آیا واقعاً فرد مناسبی برای ورود به حوزه طراحی UX هستید یا خیر. حتی اگر احساس می‌کنید مهارت‌های لازم را برای این کار ندارید، ولی علاقه‌مند به این حوزه هستید، می‌توانید با کمک این برنامه، راهی که قرار است بپیمایید را بیابید.

در برنامه گپ شغلی به شما آموزش داده می‌شود که چگونه مهارت‌ها و الزامات مهم برای طراحی رابط کاربری را کسب و آن‌ها را تقویت کنید. توصیه‌های لازم برای طراحان تازه‌کار به همراه مثال‌هایی از تجربه شخصی مدرس یا سایر مثال‌ها به‌خوبی داده می‌شود. 

چگونه می‌توان طراحی UX و ui را آموخت؟

بسیاری از افرادی که علاقه‌مند به کار در حوزه طراحی UX و ui هستند، می‌توانند به صورت self-study یا خودخوان و با کمک کتاب‌ها، ویدئوها و تمرین مهارت‌های خود را تقویت کنند. شرکت در کلاس‌ها هم می‌تواند یک راه عالی برای ماهر شدن در این زمینه در نظر گرفته شود. با کمک این برنامه می‌توانید از هر روشی که مناسب با روحیات شماست، در این مسیر گام بردارید.

مسیر شغلی طراحی کاربری می‌تواند از کارآموزی شروع شود و فرد با گذر از طراح رابط کاربری تازه‌کار یا جونیور و همچنین طراح ارشد رابط کاربری یا سنیور به یک طراح محصول تبدیل شود. در این برنامه با مهارت‌ها و وظایف هرکدام از این سمت‌های شغلی آشنا می‌شوید. 

در گپ شغلی می‌توانید دید خوبی از آینده شغلی خود در حوزه طراحی رابط کاربری کسب کنید. از دیگر مباحثی که مطرح می‌شود و برای همه افراد جویای کار مهم است، به حقوق می‌توان اشاره کرد. با دیدن این برنامه می‌توانید بفهمید که در هر سطحی که هستید، چه میزان درآمدی در انتظارتان است و برای پیشرفت و افزایش درآمد باید چه کارهایی انجام دهید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محسن نجفی

هشت سال سابقه کار حرفه‌ای در زمینه طراحی محصول

مدرس دوره‌های مقدماتی و پیشرفته طراحی محصول

سه سال تجربه کاری در شرکت‌هایی نظیر دانرو، پیمنت 24، بنیاد وکلا و علی بابا.

کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت.

 

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
علی ابراهیمی 1402-07-03
بهتر بود کیفیت استودیو و صدا در وضعیت مناسب تری باشد وخلاصه ای ازگفت و گو به صورت متنی منتشر شود .
1402-01-20
خوب بود ذهنم باز شد. تشکر
فرشاد بهرامی 1399-12-06
اگر نمیدونید میخاید چی یاد بگیرید و دید خاصی نسبت به رشته های مختلف از جمله ui و ux ندارید؛ این دوره مناسب شماست و عالیه حرف هایی که توش زده میشه!
1401-08-01
یه گپ و گفت دوستانه و حرفه ای خوبی بود به نظر من و برای کسایی که تازه وارد این حوزه شدن یا میخوان وارد بشن قطعا مفیده و دید خوبی میتونین بعد دیدن این دوره راجب ادامه مسیر طراح شدن بدست بیارین با تشکر از همه عوامل
مرتضی صدقیان 1400-09-02
با تشکر از برنامه ی مفیدتون لطفا کار مشابهی رو برای حوزه های فرانت اند و بک اند هم انجام بدید. خیلی ممنون می شم.
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ از پیشنهاد شما بسیار سپاسگزاریم. لطفا پیشنهادات خود را به ایمیل پشتیبانی ارسال کنید تا جهت پیگیری به واحد مربوطه ارجاع گردد. info@maktabkhooneh.org
رضا سلطانی 1400-07-10
برای آشنایی با حوزه UI/UX مناسبه و انتظار آموزش نداشته باشین.
وحید قضاتلو 1399-12-26
موضوع خاصی گفته نشد. بیشتر یه گپ و گفت توی کافه بود تا یه آموزش.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.

آموزش رایگان ui/ux

هدف طراحی UI/UX ایجاد یک تجربه کاربری مثبت است که مشتریان را تشویق می‌کند به یک برند یا محصول پایبند باشند. درحالی‌که یک طراح UX تصمیم می‌گیرد که رابط کاربری چگونه کار کند، طراح UI تصمیم می‌گیرد که رابط کاربری چگونه به نظر برسد. این مقاله راهنمای جامعی در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک طراح UI /UX است و سایر موضوعات مرتبط با زمینه UI UX را موردبحث قرار می‌دهد.

برای موفقیت در بازار امروز، سازمان‌ها باید از تفکر محصول محوری به سمت تفکر مشتری محور حرکت کنند. آن‌ها باید از داده‌ها و اصول طراحی UI/UX برای درک خواسته‌های مصرف‌کننده به‌جای راه‌اندازی آنچه تصور می‌کنند کاربران می‌خواهند استفاده کنند.

علاوه بر طراحان گرافیک و مدیران خلاق، طراحان UX نیز در شرکت‌ها تقاضای زیادی دارند. فهرست کوتاه برای استخدام در طیف گسترده‌ای از صنایع برای کسانی که دارای اعتبار طراحی UI/UX در رزومه خود هستند، آسان‌تر می‌شود.

طراحی UI چیست؟

رابط‌های کاربرپسند برای محصولات دیجیتالی که قرار است توسط عموم استفاده شود ضروری خواهد بود. ظاهر رابط کاربری یک اپلیکیشن یا وب‌سایت را طراحی رابط کاربری می‌گویند. مهم است که زیبایی‌شناسی نمادنگاری دیجیتال، از جمله نحوه نمایش آن‌ها در یک وب‌سایت و روابط بین آن‌ها را در نظر بگیرید. طراحی رابط شامل ویژگی‌هایی مانند فونت، رنگ، گرافیک، دکمه‌ها و منوها است.

همه این تصمیمات طراحی با هم کار می‌کنند تا برای کاربران روشن شود که چه چیزی را می‌توان کلیک کرد، لمس کرد یا تند کشید و کدام یک از این سری دکمه‌ها مهم‌ترین است.

طراحی UX چیست؟

طراحی UX یا طراحی تجربه کاربر، روشی است که توسط آن تیم‌های طراحی محصولاتی را می‌سازند که با وعده‌های برند یک شرکت مطابقت داشته باشند و در عین حال تجربیات کاربری معناداری را برای مشتریان فراهم کنند.

تمام جنبه‌های طراحی و قابلیت استفاده محصول باید در نظر گرفته شود تا از تجربه کاربری مثبت اطمینان حاصل شود. از جمله مسئولیت‌های یک طراح  UI/UX، انجام تحقیق و درک نیازهای کاربر است.

کل فرآیند خرید، مالکیت و حتی عیب‌یابی یک محصول در هنگام طراحی محصولی که تجربه کاربری عالی را ارائه می‌دهد در نظر گرفته می‌شود. در بیشتر موارد، طراحی تجربه کاربری (UX) با هدف ایجاد یک سفر لذت‌بخش و مؤثر مشتری است که کاربر را قادر می‌سازد به نتایج دلخواه خود دست یابد.

طراحان متخصص در تجربه کاربری (UX) نحوه استفاده مردم از محصولات را مطالعه می‌کنند، آزمایش‌های قابلیت استفاده را انجام می‌دهند و با توجه به این ورودی، طرح‌های خود را تکرار می‌کنند.

طراحان UX چه می‌کنند؟

تمام جنبه‌های توسعه یک محصول، از طراحی گرفته تا قابلیت استفاده و عملکرد، بر عهده یک طراح UX است. تماس سرتاسری کاربران با یک محصول در قلب کار آن‌ها قرار دارد، از جمله دیدن چشم‌اندازهای جدید برای محصول و شرکت.

با توجه به دامنه وسیع آن‌ها، جای تعجب نیست که طراحان UX بر روی طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها و برای طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها کار کنند. طبق یک نظرسنجی، طراحی UX دارای بیش از 200 عنوان شغلی مختلف و طیف وسیعی از وظایف است.

تحقیقات کاربر، توسعه شخصیت، معماری اطلاعات (IA)، نمونه‌سازی و طراحی با وفاداری بالا و تست کاربر برخی از مسئولیت‌های یک طراح UX هستند.

مهارت‌های موردنیاز برای تبدیل شدن به یک طراح  UX

اگر می‌خواهید بدانید چگونه یک طراح UX شوید، باید این توانایی‌ها را داشته باشید.

مهارت‌های تحقیق  UX

محققان و تحلیلگرانی که روی پروژه‌های تجربه کاربری کار می‌کنند باید بتوانند داده‌های کمی و کیفی را در مورد موضوعات خود جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل کنند.

روش‌های تحقیق مورد استفاده شامل مصاحبه‌های کاربر (چه با پایان باز چه به صورت ساختاریافته)، مشاهده کاربر در دنیای واقعی یا یک محیط آزمایش کنترل‌شده، توزیع نظرسنجی و گروه‌های تمرکز است.

قابلیت Wireframe و نمونه اولیه

Wireframe  یک نمایش بصری از طرح صفحه برای یک وب‌سایت است. یک تجربه کاربری مؤثر با تصمیمات طراحی رابط کاربری و تجربه کاربر (UI/UX) کاملاً اندیشیده شده شروع می‌شود که در مورد اینکه کدام ویژگی‌ها باید نشان داده شوند و کدام‌ها باید پنهان شوند، همچنین کجا و چگونه باید به‌صورت بصری نمایش داده شوند.

شما باید بتوانید نمودارهای عناصر رابط کاربری مانند تصاویر، دکمه‌های CTA و منوها را ترسیم کنید. ماکت‌ها یا نسخه‌های اولیه یک محصول، برای آزمایش یک مفهوم یا رویه پس از پذیرفته شدن وایرفریم‌ها ساخته می‌شوند.

مهارت نوشتن UX

نوشتن در مورد تجربه کاربری (UX) یک مجموعه مهارت تخصصی است. میکروکپی، یا کلماتی که هنگام استفاده از یک محصول دیجیتالی می‌خوانیم یا می‌شنویم، جزء مهمی از قابلیت ناوبری وب‌سایت و تجربه کلی است. داشتن توانایی‌های نوشتن UX قوی می‌تواند به شما کمک کند.

مهارت‌های طراحی تعامل

رابط‌های کاربر پسند برای محصولات دیجیتالی که قرار است توسط عموم استفاده شود ضروری خواهد بود. عوامل متعددی وجود دارد که بر نحوه استفاده از یک محصول توسط کاربر تأثیر می‌گذارد، مانند زیبایی‌شناسی، حرکت، صدا و فضای فیزیکی که محصول در آن استفاده می‌شود. توجه به جریان کاربر، دسترسی به اطلاعات و چیدمان صفحه ضروری است.

مهارت‌های ارتباط بصری

وقتی صحبت از تجربه کاربر به میان می‌آید، طراحی بصری چیزی فراتر از ظاهر و احساس یک وب‌سایت است. هنگامی‌که یک قطعه رابط کاربری استاندارد شده را تصور می‌کنید، به دکمه پخش یا حتی منوی همبرگر فکر کنید. برای همه‌کسانی که این نمادها را می‌بینند واضح است که قابل کلیک هستند و معنی آن‌ها را می‌دانند.

طراحان رابط کاربری چه کاری انجام می‌دهند؟

طراحی رابط‌های کاربری زیرشاخه‌ی رشته طراحی UI قرار می‌گیرد. اولین برداشت کاربر از یک برنامه، وب‌سایت یا نرم‌افزار توسط رابط کاربری آن شکل می‌گیرد. این یک شکل از طراح بصری است، درست مانند یک طراح وب یا یک طراح گرافیک.

طراحان متخصص در رابط‌های کاربری برای محصولات دیجیتال، مانند وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و سایر رسانه های دیجیتال، طراحان UI (واسط کاربری) هستند.

یک رویکرد انسان‌محور توسط طراحان UI، درست مانند طراحان UX اتخاذ می‌شود. وقتی صحبت از طراحی رابط‌های کاربری به میان می‌آید، مسئولیت اصلی یک طراح UI این است که مطمئن شود که هر دو زیبا و شهودی هستند (به این معنی که یک فرد می‌تواند به سرعت در اطراف آن‌ها حرکت کند بدون اینکه نیازی به فکر کردن زیاد در مورد کاری که انجام می‌دهد). طراحی رابط کاربری (UI) بر ادراک مشتری از یک برند تأثیر می‌گذارد.

مهارت‌های مورد نیاز برای تبدیل شدن به طراح رابط کاربری

طراحان رابط کاربری برتر باید چند ویژگی مهم داشته باشند. قبل از درخواست شغل، بررسی کنید که آیا توانایی‌ها و ویژگی‌های زیر را دارید یا خیر:

خلاقیت و نوآوری در طراحی رابط کاربری (طراحی ui)

طراحان به طور منظم در حال ارائه طرح‌های جدید و نوآورانه هستند. همچنین باید به دنبال راه‌حل‌های نوآورانه بود که در عین رفع نگرانی‌های کاربران، مرزهای زیبایی‌شناسی طراحی را کنار بزنند.

توجه به جزئیات

بهترین طراحان UX/UI به‌جای تمرکز بر تصویر کلی، به کوچک‌ترین جزئیات توجه زیادی دارند.

ارتباطات

طراحان رابط کاربری عموماً به صورت گروهی برای تولید محصولات نهایی کار می‌کنند؛ بنابراین آن‌ها باید مهارت‌های ارتباطی بین فردی و کلامی عالی داشته باشند. شما باید بتوانید مفهوم طراحی خود را به مشتریان، توسعه‌دهندگان و سایر اعضای تیم طراحی منتقل کنید.

همدلی

کاربر در مرکز فرآیند طراحی رابط کاربری قرار دارد. شما نه‌تنها رابط کاربری جذابی ایجاد می‌کنید. شما در حال ایجاد رابط‌های کاربر پسند هستید که از نظر بصری جذاب هستند.

تجربه با ابزارهای طراحی و نمونه‌سازی

دانش کاری ابزارهای طراحی UX/UI مانند؛ Adobe Illustrator ،Adobe Photoshop ،Figma ،Proto.io ،Sketch Adobe XD و Invision Studio برای هر طراح ضروری است.

آگاهی از اصول طراحی

برای طراحان UI و UX مهم است که مفاهیم طراحی را درک کنند. طراحی یک وب‌سایت، نرم‌افزار یا محصول با پیروی از این مفاهیم آزمایش شده آسان‌تر است. مفاهیم دیگری مانند تئوری رنگ نیز مورد نیاز خواهد بود.

تفاوت بین طراحان UX و UI

تعامل و تجربه‌ای که مشتریان با محصولات و خدمات یک شرکت دارند، تجربه کاربری (UX) نامیده می‌شود. به عنوان بخشی از فرآیند جمع‌آوری بینش UX، می‌توانید به نحوه درک کاربران از یک تجربه خاص نگاه کنید و سپس آنچه را که از آن مطالعه می‌آموزید برای ایجاد پیشرفت‌هایی که به نفع کاربران آینده است، به کار ببرید.

رابط کاربری (UI) بخشی از برنامه است که کاربران می‌بینند و از آن استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، UI می‌تواند اصول سنتی مانند طرح‌های رنگی و تایپوگرافی را مدیریت کند. همچنین می‌تواند عملکرد صفحه‌نمایش یا سیستم‌های کمتر متعارف، مانند سیستم‌های وابسته به صدا را بررسی کند.

رابط‌های کاربری شامل همه‌چیزهایی است که یک مشتری برای تعامل با یک محصول یا خدمات در ساده‌ترین سطح ممکن نیاز دارد. با این حال، تجربه کاربری (UX) به احساس یک فرد پس از تعامل با یک محصول یا خدمات اشاره دارد.

به عنوان مثال به گوگل نگاه کنید. یک تجربه خارق‌العاده به زنگ‌ها و سوت‌های زیادی نیاز ندارد، همان‌طور که توسط UI بدنام کاهش یافته آن نشان داده شده است. با تمرکز بر روی کاربر، گوگل متوجه می‌شود که آن‌ها هنگام بازدید از سایت فقط دنبال یک‌چیز هستند: حقایق. آن‌ها هم سریع می‌خواهند.

به عنوان گواهی بر میزان پاسخگویی گوگل به نیازها و انتظارات مشتریان، کلمه "google" به یک فعل تبدیل شده است. امروزه تعداد کمی از موتورهای جستجو وجود دارند که می‌توانند تقریباً به هر چیزی که یک فرد امکان دارد بخواهد بداند دسترسی فوری را فراهم کند.

به عنوان مثال، تصور کنید هر چیزی را در گوگل جستجو کنید و در عرض 15 ثانیه پاسخ دریافت کنید. دیگر بلافاصله پاسخی دریافت نمی‌کنید. تجربه Google شما بسیار متفاوت خواهد بود حتی اگر رابط کاربری بدون تغییر باقی بماند.

چگونه یک طراح UI UX شویم؟

اکثر طراحان بزرگ UI/UX، حداقل در هنگام شروع حرفه خود، خودآموز هستند؛ بنابراین، دقیقاً چگونه می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه آیتم‌های دیجیتالی جذاب بصری را برای استفاده شخصی خود ایجاد کنید؟

هیچ راه درست یا نادرستی برای یادگیری طراحی UI/UX وجود ندارد زیرا گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد. تئوری و عمل طراحی تنها چیزهایی هستند که شما را به جایی که می‌خواهید می‌رساند. بیایید به مراحلی که برای تبدیل شدن به یک طراح UI/UX باید دنبال کنید نگاه کنیم.

مرحله 1: مفاهیم اولیه طراحی UX را بیاموزید

از آنجایی که تجربه کاربری (UX) یک وب‌سایت برای موفقیت آن بسیار مهم بوده، درک مفاهیم اساسی طراحی UX بسیار مهم است.

هدف طراحی UX این است که با توجه به نیازها و خواسته‌های کاربر و همچنین ساختار روان‌شناختی، تجربه کاربر را تا حد امکان لذت‌بخش کند.

درک اینکه چرا کاربران کاری را که انجام می‌دهند و اینکه چرا یک سایت را می‌مانند یا ترک می‌کنند برای طراحی یک محصول دیجیتالی که هم با خواسته‌های کاربر و هم با نیازهای کسب‌وکار مطابقت داشته باشد، حیاتی است.

مرحله 2: حس زیبایی شناسی را توسعه دهید

با مطالعه اصول اولیه، فقط می‌توانید در درک اصول طراحی تا این حد پیشرفت کنید. طرح‌های وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی را که از آن‌ها لذت می‌برید با نگاهی انتقادی مطالعه کنید تا مهارت‌های خود را بهبود ببخشید.

دفعه بعد که از وب‌سایتی که دوست دارید بازدید می‌کنید چند دقیقه وقت بگذارید و به این فکر کنید که چرا آن را خیلی دوست دارید. آیا این طرح رنگ، تعامل طراحی یا سبک قلم است؟

سلسله‌مراتب بصری سایت، فاصله بین عناصر و تک تک تصاویر و نمادهای مورد استفاده باید در هنگام ارزیابی طرح در نظر گرفته شود. دریابید که چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند. برای داشتن چشمی قوی برای طراحی، این امر ضروری است.

مرحله 3: روی نرم‌افزار طراحی مناسب سرمایه گذاری کنید

در مرحله بعد، باید نرم‌افزار UI/UX را دریافت کنید تا بتوانید همه‌چیزهایی را که یاد گرفته‌اید در عمل پیاده کنید. برای کمک به محدود کردن گزینه‌های خود، توصیه می‌کنیم برخی از پیشگامان صنعت مانند Figma، Sketch و Adobe XD را بررسی کنید تا ببینید کدام‌یک بیشتر با نیازهای شما مطابقت دارد.

مرحله 4: یک نمونه کار ایجاد کنید

شما فقط با خواندن کتاب‌ها و مقالات و دنبال کردن همراه با آموزش‌های آنلاین می‌توانید چیزهای زیادی در مورد طراحی بیاموزید. برای تسلط بر UI/UX، ابتدا باید کالاهای دیجیتالی ایجاد کنید و شروع به ساختن یک مجموعه قابل‌توجه از کار خود کنید.

توصیه می‌کنیم چند کیت UI (کیت‌های رابط کاربری) رایگان را برای تازه‌کارها دانلود کنید تا طرح‌های خود را از کار بیاندازید. این مجموعه‌ای از اجزای طراحی از پیش‌ساخته شده است که شامل جنبه‌های بصری اساسی برای یک طراحی UI خاص خواهد بود (دکمه‌ها، نمادها، فونت‌ها، منوها و غیره).

مرحله 5: درخواست بازخورد مشتری

بازخورد منفی ممکن است واقعاً مفیدتر از ورودی مثبت باشد. این یک راه عالی برای بهبود توانایی‌های طراحی، یادگیری تکنیک‌های جدید و ارائه آیتم‌های جدید و بهبودیافته است.

پذیرای انتقاد سازنده باشید و از آن برای بهبود طرح‌های خود با جستجوی فعال و پذیرش آن استفاده کنید. از انجمن Dribbble دعوت کنید تا با ارسال آن در آنجا بازخورد خود را در مورد کار شما ارائه دهند.

در نهایت، بازخورد منفی ممکن است یکی از سازنده‌ترین چیزهایی باشد که می‌تواند در حرفه طراحی شما اتفاق بیفتد. فراموش نکنید که لازم نیست توانایی‌های خود را در یک روز به طور کامل تغییر دهید. یک درصد پیشرفت در هر روز منجر به پیشرفت مداوم به سمت موفقیت خواهد شد.

مرحله 6: تجربه کاری عملی به دست آورید

پس از ایجاد مجموعه‌ای از کارهایی که از آن راضی هستید و به توانایی‌های خود اطمینان دارید، قدم بزنید و از نردبان شرکت بالا بروید. برای کارهای طراحی UI/UX، باید یک نمونه کار آنلاین از بهترین کارهای خود و فرآیند طراحی که در آن انجام شده است، تهیه کنید.

جستجوی خود را برای موقعیت‌های طراحی UI/UX سطح ابتدایی از امروز شروع کنید! اگر فوراً استخدام نشوید اشکالی ندارد. جستجوی کار یک روش فوق‌العاده برای تقویت مهارت‌های مهم مانند برقراری ارتباط و توضیح استدلال پشت ایده‌های شما است. مدیران منابع انسانی برای این ویژگی‌ها در چشم‌انداز طراحی ارزش زیادی قائل هستند.

صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  جاب ویژن
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  0:56 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)