استفاده از استراتژی skimming در معرفی محصول و استفاده از استراتژی Loss Leader در رشد محصول ( چطور ؟ )
زمانی که یک استارت اپ یک محصول جدید ( یک ایده جدیده بر مبنای یک محصول یا product ) ارایه میدهد به دلیل اینکه شاید مایل باشد بخشش زیادی از هزینه های ثابتشو در زمان معرفی محصول از طریق استاتری skimming در بیاره و از مشتریان اولیه که کشش قیمتی کمی دارند و به قیمت انچنان حساس نیستند پول مناسب در بیارن و بعد در مرحله رشد صنعت به دلیل اینکه از ورود رقبای جدید جلوگیری کند و سهم بازارشو …
1 پاسخ
0 امتیاز
محمد رضا کربلایی علی
17:33 1400/01/11
حس بی کفیت بودن محصول در استراتژی Loss Leader
سوال 1 : وقتی ما محصول خودمان را با کمک استراتژی Loss Leader قیمت گزاری میکنیم ممکنه این حس در مشتری ایجاد بشه که محصول ما بی کیفیت ه ( مثلا اگر ایفون با قیمت 200 دلار عرضه بشه بنا بر منحنی عرضه و تقاضا باعث افزایش سهم بازارش میشه ولی حسی که مشتری در استفاده از این محصول داره دیگه اون حس کالای 1000 دلاری نیست ) این مورد به نظرم خیلی برای شرکت های نوپا و استارت اپ …
1 پاسخ
0 امتیاز
محمد رضا کربلایی علی
17:29 1400/01/11

برای طرح سوال در تالار گفتگو باید در دوره ثبت نام کرده و ایمیل خود را در قسمت ویرایش پروفایل وارد کنید.