چشم انداز و ماموریت

عرض سلام و ادب و احترام. بحث چشم انداز و ماموریت جاهای دیگری نیز مورد بررسی قرار گرفته اند. مثلا برای نوشتن برنامه بازاریابی در تمامی رویکردها تدوین چشم انداز و ماموریت در گام اول مورد بحث است. یا مثلا در برندسازی باز هم همین بحث پیش می آید. در صورت امکان تفاوتی که در این مباحث هست را توضیح فرمایید.

همچنین در مورد چشم انداز تا چه حد میتوانیم انتزاعی فکر کنیم و تدوین کنیم ؟ اضافه کردن کمیت ها به چشم انداز از قدرت تهییج آن نمی کاهد؟

سعی کردم به عنوان تمرین برای یک شرکت نرم افزاری چشم انداز و ماموریت بنویسم.

چشم انداز : تبدیل شدن به انتخاب اول کسانی که ایده ای نو و ارزش آفرین دارند یا به توانمند سازی کسب و کارشان از طریق فناوری اطلاعات می اندیشند. (در جنوب کشور تا 3 سال آینده، در حوزه های مشاوره و پیاده سازی سامانه های اطلاعاتی و هوشمند سازی کسب و کارها)

ماموریت : مشاوره و ارایه راه حل هایی با بالاترین کیفیت و کاربرد با تکیه بر آخرین دستاوردهای دنیای فناوری اطلاعات، تجربه اعضا تیم و هنر طراحی. برای همسویی هرچه بیشتر شرکت با بازار و نیاز سازمان ها در حوزه تحلیل، شرکت همزمان از متخصصان و تحلیلگران بازاریابی و فناوری اطلاعات در کنار هم استفاده خواهد کرد.

بسیار ممنون خواهم شد در صورت امکان روی این تمرین بنده را راهنمایی بفرمایید

 

امین برهمند
0
22:01 1397/06/26
مرتب سازی بر اساس: زمان ارسال امتیاز

سلام

معمولا استراتژی برند و استراتژی بازاریابی ،اسناد استراتژیک را به عنوان سند بالادستی در نظر می گیرند.

یعنی اول استراتژی کسب و کار نوشته می شود و بر اساس آن استراتژی برند نوشته می شود.

پس چشم انداز اینجا و آنجا یکی است.

چشم انداز بهتر است که به فرم تفصیلی تر نوشته شود(علاوه بر خلاصه چشم انداز که شما نوشتید)

به این تفصیل vivid  description گفته می شود که به طور مفصل شرح می دهیم که 3 سال دیگر کجا خواهیم بود.

موفق باشید.

آرش خلیلی نصر
استاد دوره
0
11:27 1397/06/27
 پاسخ برگزیده

برای طرح سوال در تالار گفتگو باید در دوره ثبت نام کرده و ایمیل خود را در قسمت ویرایش پروفایل وارد کنید.