فصل اول- دیجیتال مارکتینگ چیست؟
 
25 سوال
    
01:06 1398/05/28
فصل دوم - بررسی ابزارهای تبلیغاتی
 
20 سوال
    
00:47 1398/05/31
فصل سوم - مدیریت و اجرای کمپین
 
17 سوال
    
09:16 1398/04/29
سوالات اخیر
بریف تکمیل شده

سلام استاد. وقتتون بخیر

میخواستم بدونم کجا میشه یه نمونه بریف تکمیل شده را پیدا کرد؟

آیا برای پروژه باید چندین بریف برای فصول مختلف فرستاد؟

1 پاسخ
0 امتیاز
mehrshadmatinfar
00:47 1398/05/31
پرسونا
سلام؛ من واقعا متوجه نشدم پرسونای مخاطب را برای گروه هدف سایت یا اپمون مینویسیم یا اینکه مشخصات فرد یا شرکتی است که به ما به عنوان یک دیجیتال مارکتینگ وظیفه ی فروش یا دیده شدن محصولش را با توجه به مخاطبانش داده است؟
1 پاسخ
0 امتیاز
سامان عزیزی
09:16 1398/05/19
دوره فروش
سلام استاد من می خواستم دوره فروش مکتب خونه رو بگذرونم حالا سوالم اینه که دوره کمپین تبلیغاتی زیر مجموعه قسمت فروشه یا تو سازمان ها این ها از هم جدا هستند؟ و به نظرتون کسی که یه سایت داره خوبه که دوره های مثلا سئو و فوتوشاپ و ..رو بگذرونه یا هر کدوم بده به متخصصینش؟
0 پاسخ
0 امتیاز
حجت صنعتی فهندری
11:50 1398/05/12
utm
سلام خوبید؟ در مورد utm ازتون چند تا سوال داشتم: 1 - واسه افیلیت آدرس سایت، آدرس فروشگاه بهتره بذاری یا آدرس صفحه اصلی؟چون شما تو انتخاب درست صفحه فرود خیلی تاکید داشتید 2 - آیا تو گزینه Campaign Source اسم سایتی که تبلیغ درونش قرار گرفتن رو باید بذاری؟مثلا افیلیت با تخفیفان، چی باید بذاری؟ 3 - Campaign Medium هم برای افیلیت آیا cpo میشه؟ 4 - اینکه utm روتو بعد از ایجاد کجا باید قرار داد تا گوگل آنالتیک بتونه گزارش بده ؟ 5 - اگه گزینه ای فراموش شد بفرمایید تا کامل بشه ممنون
2 پاسخ
0 امتیاز
حجت صنعتی فهندری
09:15 1398/05/02
طریقه چک کردن
سلام استاد.خوبید؟ من با تخفیفان در مورد همکاری در فروش صبحت کردم گفتند ما باید از طریق گوگل آنالتیک میزان فروش کد تخفیف تعیین شده چک کنیم.حالا می خواستم ببینم چه طوری و از کدوم قسمت چک می کنند؟ آیا راه های دیگه ای هم واسه چک کردن اونها وجود داره؟
3 پاسخ
0 امتیاز
حجت صنعتی فهندری
09:16 1398/04/29