فصل اول- دیجیتال مارکتینگ چیست؟
 
35 سوال
    
20:23 1398/10/27
فصل دوم - بررسی ابزارهای تبلیغاتی
 
27 سوال
    
16:57 1398/10/21
فصل سوم - مدیریت و اجرای کمپین
 
23 سوال
    
22:31 1398/10/26
سوالات اخیر
کویز
سلام تو ازمون اول یا کویز که زده شده برای ارسال نهایی اگه زده باشیم پ و ثبت بشه و اشنباه باشه جواب مشکلی پیش‌ نمیاد ؟ که در ازمون قبول نشیم ؟
1 پاسخ
0 امتیاز
علی مرزبان واصل ابادی
20:23 1398/10/27
کویز
سلام تو ازمون اول یا کویز که زده شده برای ارسال نهایی اگه زده باشیم پ و ثبت بشه و اشنباه باشه جواب مشکلی پیش‌ نمیاد ؟ که در ازمون قبول نشیم ؟
1 پاسخ
0 امتیاز
علی مرزبان واصل ابادی
23:18 1398/10/26
شرایط استخدامی دیجیتال مارکتینگ
سوال در مورد شرایط استخدامی دیجیتال مارکتینگ

سلام. استاد خسته نباشید... ببخشید من یه سوال در زمینه استخدامی دیجیتال مارکتینگ دارم؛ خواستم شما با توجه به تجربه کاریتون جواب این سوالو بدید....ممنون میشم

تو سایت های استخدامی برای دیجیتال مارکتینگ، یه مورد استخدامی به شرح زیر اومده:

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

  • نوع همکاری: تمام وقت
  • سن: 18 تا 30 سال
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل دو سال

دانش تخصصی و مهارت‌های مورد نیاز :

  • تجربه موثر در زمینه مدیریت وب سایت و SEO
  • ارائه نمونه کار الزامی است
  • تسلط کامل به وردپرس، HTML و CSS
  • آشنایی کامل به بهینه سازی موتورهای جستجو On-Page و Off-Page و الگوریتم های گوگل
  • تسلط به زبان انگلیسی
  • سابقه موثر در تولید محتوای وبلاگی (ارائه نمونه کار الزامی است)
  • سابقه موثر در تولید محتوای گرافیکی (ارائه نمونه کار الزامی است)
  • سابقه موثر در مدیریت کانال های فضای مجازی شامل اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک، توییتر ارائه نمونه کار الزامی است
  • تسلط به ابزارهای گوگل مانند Google Analytics , Google search console, Google Trends, Google Tag Manager

سوال  من اینه آیا یک متخصص(کارشناس دیجیتال مارکتینگ) مثل چیزی که در بالا ذکر شده،  بهینه سازی کامل موتورهای جستجو برای سایت شرکت و یا تولید مداوم و موثر محتوای گرافیکی و یا مدیریت کامل شبکه های اجتماعی را باید همزمان با هم انجام دهد؟ و اگر به این صورت است، تفاوت بین سئو کار و تولید کننده محتوا و کارشناس شبکه های اجتماعی با کارشناس دیجیتال مارکتینگ چیه؟ و کارشناس دیجیتال مارکتینگ بصورت استاندارد چه مقدار باید روی اون ابزارهای تبلیغاتی فصل دوم که توضیح دادید مسلط باشه و روی کدوم یک از آنها فوکوس کنه تا حرفه‌ای بشه؟

چون یادمه شما گفتید دیجیتال مارکتینگ فقط ابزار یاد گرفتن نیست و یادگیری دانش بازاریابی هستش، ولی عملا مثل اینکه شرکت ها به همون بحث بلد بودن ابزارها بیشتر علاقه دارند، درسته؟

3 پاسخ
0 امتیاز
مهدی نظری
16:57 1398/10/21
سوال در مورد شرایط استخدامی دیجیتال مارکتینگ

سلام. استاد خسته نباشید... ببخشید من یه سوال در زمینه استخدامی دیجیتال مارکتینگ دارم؛ خواستم شما با توجه به تجربه کاریتون جواب این سوالو بدید....ممنون میشم

تو سایت های استخدامی برای دیجیتال مارکتینگ، یه مورد استخدامی به شرح زیر اومده:

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

  • نوع همکاری: تمام وقت
  • سن: 18 تا 30 سال
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل دو سال

دانش تخصصی و مهارت‌های مورد نیاز :

  • تجربه موثر در زمینه مدیریت وب سایت و SEO
  • ارائه نمونه کار الزامی است
  • تسلط کامل به وردپرس، HTML و CSS
  • آشنایی کامل به بهینه سازی موتورهای جستجو On-Page و Off-Page و الگوریتم های گوگل
  • تسلط به زبان انگلیسی
  • سابقه موثر در تولید محتوای وبلاگی (ارائه نمونه کار الزامی است)
  • سابقه موثر در تولید محتوای گرافیکی (ارائه نمونه کار الزامی است)
  • سابقه موثر در مدیریت کانال های فضای مجازی شامل اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک، توییتر ارائه نمونه کار الزامی است
  • تسلط به ابزارهای گوگل مانند Google Analytics , Google search console, Google Trends, Google Tag Manager

سوال  من اینه آیا یک متخصص(کارشناس دیجیتال مارکتینگ) مثل چیزی که در بالا ذکر شده،  بهینه سازی کامل موتورهای جستجو برای سایت شرکت و یا تولید مداوم و موثر محتوای گرافیکی و یا مدیریت کامل شبکه های اجتماعی را باید همزمان با هم انجام دهد؟ و اگر به این صورت است، تفاوت بین سئو کار و تولید کننده محتوا و کارشناس شبکه های اجتماعی با کارشناس دیجیتال مارکتینگ چیه؟ و کارشناس دیجیتال مارکتینگ بصورت استاندارد چه مقدار باید روی اون ابزارهای تبلیغاتی فصل دوم که توضیح دادید مسلط باشه و روی کدوم یک از آنها فوکوس کنه تا حرفه‌ای بشه؟

چون یادمه شما گفتید دیجیتال مارکتینگ فقط ابزار یاد گرفتن نیست و یادگیری دانش بازاریابی هستش، ولی عملا مثل اینکه شرکت ها به همون بحث بلد بودن ابزارها بیشتر علاقه دارند، درسته؟

3 پاسخ
0 امتیاز
مهدی نظری
08:57 1398/10/21
مفاهیم

سلام استاد 

یک سوال دیگه استاد منظور از COPY - IMAGES - LINK - CLICK ENGAGEMENTS در سوشیال مدیا مارکتینگ پلن چیه و اون ها رو چجوری باید پر کرد؟

1 پاسخ
0 امتیاز
رضا سراوانی
12:59 1398/10/09