فصل اول- دیجیتال مارکتینگ چیست؟
 
28 سوال
    
09:58 1398/06/31
فصل دوم - بررسی ابزارهای تبلیغاتی
 
23 سوال
    
12:21 1398/07/14
فصل سوم - مدیریت و اجرای کمپین
 
18 سوال
    
10:00 1398/06/04
سوالات اخیر
اسلایدهای درس

فایل های اسلایدها کجا قرار داره و از کجا میتونیم دریافتشون کنیم؟

1 پاسخ
0 امتیاز
یاشار خاکشورنیا
09:58 1398/06/31
پرسونا

 

سلام ، وقت بخیر. میخواستم بدونم حتما باید صاحب یک کسب و کاری باشم تا بتونم در این دوره شرکت  کنم یا اینکه به صورت فرضی و جهت تمرین هم میشه .؟ 

با تشکر

 

1 پاسخ
0 امتیاز
مهدی میرزازاده
15:52 1398/06/30
فصل دو B2B2C

سلام

فصل 2 را برای کسب و کارهای B2B2C  چطور باید پیش برد؟ 

کمپین را برای کدام دسته انجام داد؟ دو دسته مهم؟

1 پاسخ
0 امتیاز
Moni N
09:43 1398/06/30
utm

سلام وقت بخیر

در فصل  در اجرای کمپین بخشی را وارد آنالتیکس شده و utm ها نمایش داده شد. ممنون میشم در مورد utm توضیح بیشتری دهید. اینکه از آنالتیک ما میتونیم کمپین و utm بسازیم؟ چطور؟؟؟

utm_campaign چطور؟  ثابت هست یا ما درج میکنیم؟؟

 

ممنون

3 پاسخ
0 امتیاز
Moni N
21:10 1398/06/28
ROI

سلام وقتتون بخیر

در قسمت ROI وقتی همزمان به 2 سایت تبلیغ میدیم و ورودی تماس خواهیم داشت از کجا بدونیم از کدام یک از این دو سایت مخاطب جذب شده و تماس گرفته؟  تعداد تماس ها از کجا مشخص می شود برای اینکه بدانیم کدام یک از این سایت ها برایمان مفید بوده؟

1 پاسخ
0 امتیاز
آریا بنی صدر
11:55 1398/06/26