فصل اول - مقدمه و آشنایی
 
5 سوال
    
22:07 1401/02/11
فصل دوم - مشتری کیست؟
 
12 سوال
    
07:00 1400/02/09
فصل سوم - بازاریابی موتورهای جستجو
 
11 سوال
    
16:28 1399/06/19
فصل چهارم - محتوا
 
31 سوال
    
13:32 1401/02/20
فصل پنجم - بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
 
3 سوال
    
17:40 1401/01/07
فصل ششم - تقویم محتوایی و سنجش محتوا
 
2 سوال
    
08:54 1399/06/29
فصل هفتم - نرخ تبدیل
 
2 سوال
    
18:00 1397/12/27
فصل هشتم - بازاریابی اینترنتی
 
1 سوال
    
18:00 1397/12/27
سوالات اخیر
ارزش محور
سلام من بازاریابی ارزش محور رو متوجه نشدم. لطفا توضیح بیشتر می فرمایید.
1 پاسخ
0 امتیاز
علی مناقبی نوایی
22:07 1401/02/11
منبع مطالعاتی
با تشکر از استاد گرامی لطفا منابعی را برای مطالعه بیشتر در رابطه رفتار بهتر کسب و کار و یا برند ، در شبکه های اجتماعی معرفی بفرمایید.
1 پاسخ
0 امتیاز
مریم ملک گودرزی
09:10 1401/01/07
نحوه عملکرد برند در شبکه های اجتماعی
با درود خدمت استاد گرامی کسب و کارها قیمت محصولات خود را در شبکه های اجتماعی درج نمیکردند و یکی از بیشترین کامنت ها سوال قیمت بود که همیشه جواب به دایرکت ارسال میشد. آیا بهترین روش برای مواجه با بحث قیمت از نقطه نظر بازاریابی آکادمیک همین کار است؟
2 پاسخ
-1 امتیاز
مریم ملک گودرزی
17:40 1401/01/07
روش توزیع محتوا
با درود و عرض تبریک عید نوروز در بحث توزیع محتوا، CTA که جدا از ۵ روش دیگر باشد را نمیفهمم . ممکن است یکی دومثال بزنید؟ سوال دیگرم این است که در همین مبحث ،وب سایت که قسمت بلاگ خودش را دارد. بلاگ جداگانه که برای توزیع محتوای کسب و کار باشد به چه صورت است؟ پیشاپیش تشکر ازتون
3 پاسخ
0 امتیاز
مریم ملک گودرزی
16:52 1401/01/10
موضوع پروژه های درس
با درود جناب استاد، موضوع پروژه اول مشخصا درباره نوعی کسب و کار آنلاین مواد غذایی بود. در مورد پروژه دوم فکر کردم که موضوع کسب و کار آزاد تر است و آن را در زمینه بیمه که کسب و کار خودم است انتخاب کردم .در پروژه سوم دیدم که دوباره صراحتا به کسب و کار انلاین غذایی اشاره شده. حال سوال بنده این است که میتوانم از موضوع کسب و کار خودم که بیمه هست و ذهنم درگیری بیشتری …
1 پاسخ
0 امتیاز
مریم ملک گودرزی
19:49 1400/12/26