فصل اول - آشنایی با مفهوم مدیر محصول
 
11 سوال
    
18:30 1402/08/18
فصل دوم - آشنایی با توسعه محصول
 
12 سوال
    
17:53 1402/09/04
فصل سوم - ایده‌ها و نیاز کاربر
 
0 سوال
    
13:06 1399/07/30
فصل چهارم - تحلیل رقبا و بازار
 
10 سوال
    
15:20 1402/05/10
فصل پنجم - توسعه مشتریان
 
12 سوال
    
16:59 1402/02/26
فصل ششم - طراحی و تجربه کردن
 
9 سوال
    
10:49 1401/12/21
فصل هفتم - ارائه کانسپت
 
4 سوال
    
14:59 1401/01/29
فصل هشتم - سنجه‌ها، تعریف موفقیت و ارزیابی نتایج
 
3 سوال
    
06:56 1401/01/31
فصل نهم - ساخت محصول
 
7 سوال
    
18:27 1401/09/30
فصل دهم - مدیریت و کار کردن با ذی‌نفعان
 
0 سوال
    
20:53 1399/07/27
فصل یازدهم - تکنولوژی برای مدیران محصول
 
0 سوال
    
22:39 1401/12/04
فصل دوازدهم - آمادگی برای کار
 
7 سوال
    
18:48 1401/04/28
فصل سیزدهم - مباحث تکمیلی
 
2 سوال
    
17:09 1402/05/31
سوالات اخیر
تفاوت نسخه الفا و بتا
در خصوص تفاوت نسخه الفا و بتا در توضیحات به نحوی ارائه شد که این برداشت میشه نسخه الفا بعد از نسخه بتا منتشر میشه، درحالیکه در سایر منابع ذکر شده هردو نسخه الفا و بتا جهت تست هستند و بعد از ان release صورت میگرد. نسخه الفا قبل از نسخه بتا منتشر میشود
0 پاسخ
0 امتیاز
عطیه سادات ایروانیان
17:53 1402/09/04
اندازه بازار
دقیقا منظور از اندازه بازار چی هست؟ از روش bottum up چجوری استفاده کنم؟میشه لطفا یک توضیح کامل تر بدید
0 پاسخ
0 امتیاز
حنانه سلیمانی
15:20 1402/05/10
مرحله develop
سلام در مرحله develop، مشخص کردن ویژگی های MVP و شناسایی مشخصات محصول چه تفاوتی با هم دارند؟ تخمین زمان ارئه فیچر نباید بعد از مشخص کردن ویژگی های MVP باشد؟ با تشکر
0 پاسخ
0 امتیاز
پردیس باقری
17:01 1402/05/04
فیدبک گرفتن از مشتری قبل از mvp
سلام. گفتن برای customer development در مرحله ایده و تا قبل mvp هم باید از مشتریان بالقوه مون فیدبک بگیریم. در یک سرویس استارتاپی B2C ما که هنوز مشتری نداریم تو اون مرحله که بخوایم ازشون فیدبک بگیریم. سوالم اینجاست که چطور باید این کار رو بکنیم وقتی ما یک استارتاپ کوچک هستیم و هنوز هیچ مشتری نداریم اصلا؟
1 پاسخ
-1 امتیاز
عرفان علیپورصفاریان
16:59 1402/02/26
تفاوت رقبای جایگزین با رقبای غیر مستقیم
سلام برای من جای سوال هست که در رقبای جایگزین، گروه هدف و پاسخ به نیاز مشابه محصول ما هست، خطر سوئیچ کردن یا اضافه کردن یک راهکار دیگر با همان متدهای پاسخ دهی بیشتر از رقبای غیر مستقیم هست. چراکه در رقبای غیر مستقیم فقط نیاز مشابه هست و کاربران یا گروه هدف که خودش دنیایی از مطالعه و بررسی را لازم دارد، متفاوت است. پس چطور میشود که رقبای جایگزین از رقبای غیر مستقیم و بالقوه از درجه …
0 پاسخ
2 امتیاز
بهناز شعبانی دهج
21:52 1401/12/29