مقدمه‌ای بر قیمت‌گذاری محصول استارتاپی و استراتژی‌های عمومی
 
2 سوال
    
15:31 1401/07/23
رویکردهای نوین بر راهبردهای قیمت‌گذاری محصول
 
3 سوال
    
22:38 1401/06/14
تاکتیک های قیمت گذاری
 
2 سوال
    
22:38 1401/06/14
سوالات اخیر
توضیح بیشتر
با سلام چرا باید برای مشخص کردن سقف قیمت، ایتدا ساختار هزینه محصول را احصا کنیم ؟ For determining the objective value, first understand the Cost-Structure
2 پاسخ
0 امتیاز
علی
15:31 1401/07/23
روش قيمت گذاري
سلام ،در خصوص پروژه شماره يك منظور از اينكه مثلا اسنپ از چه روشي براي قيمت گذاري استفاده ميكند ،الان هست كه اسنپ رقيبي مثل تپسي دارد،يا قبلا كه تپسي نبوده؟
1 پاسخ
0 امتیاز
سارا سپهری منش
17:42 1401/04/08
قیمت گذاری دانش فنی
1. در راهبردهای طرح شده، اشاره ای به چگونگی قیمت گذاری "دانش فنی" نشده است.میشه کمی توضیح بدید در این زمینه؟
1 پاسخ
0 امتیاز
پیام غیاثی
09:01 1400/03/17
استفاده از استراتژی skimming در معرفی محصول و استفاده از استراتژی Loss Leader در رشد محصول ( چطور ؟ )
زمانی که یک استارت اپ یک محصول جدید ( یک ایده جدیده بر مبنای یک محصول یا product ) ارایه میدهد به دلیل اینکه شاید مایل باشد بخشش زیادی از هزینه های ثابتشو در زمان معرفی محصول از طریق استاتری skimming در بیاره و از مشتریان اولیه که کشش قیمتی کمی دارند و به قیمت انچنان حساس نیستند پول مناسب در بیارن و بعد در مرحله رشد صنعت به دلیل اینکه از ورود رقبای جدید جلوگیری کند و سهم بازارشو …
1 پاسخ
0 امتیاز
محمد رضا کربلایی علی
17:33 1400/01/11
حس بی کفیت بودن محصول در استراتژی Loss Leader
سوال 1 : وقتی ما محصول خودمان را با کمک استراتژی Loss Leader قیمت گزاری میکنیم ممکنه این حس در مشتری ایجاد بشه که محصول ما بی کیفیت ه ( مثلا اگر ایفون با قیمت 200 دلار عرضه بشه بنا بر منحنی عرضه و تقاضا باعث افزایش سهم بازارش میشه ولی حسی که مشتری در استفاده از این محصول داره دیگه اون حس کالای 1000 دلاری نیست ) این مورد به نظرم خیلی برای شرکت های نوپا و استارت اپ …
1 پاسخ
0 امتیاز
محمد رضا کربلایی علی
17:29 1400/01/11