تولید عدد تصادفی برای بازی

 
00:00 / 00:00
2.0x
1.8x
1.4x
1.0x
0.7x
HD SD
HD
SD
اشتراک‌گذاری

×

گزارش خرابی

دانلود با کیفیت بالا دانلود
دانلود با حجم کم دانلود

جلسات فصل دوم - ساخت بازی Which One Is Larger

  فصل قبلی
تولید عدد تصادفی برای بازی
 
کوئیز تولید اعداد رندم و نام گذاری متغیرها
 
بررسی ساختار (flow) برنامه برای تولید ۲۰ عدد تصادفی
 
استفاده از string ها و کار با resource ها و ادامه ی flow تولید اعداد تصادفی
 
کوئیز
 
توضیح مختصر در مورد کار با Git
 
استفاده از Timer در بازی
 
کوئیز Timer
 
آشنایی با Activity و Backstack
 
کوئیز Activity و Backstack
 
معرفی Activity Lifecycle
 
کوئیز Activity Lifecycle
 
نحوه ی کار با Fragment ها
 
کوئیز Fragment ها
 
کار با ConstraintLayout در XML
 
باز کردن Game Fragment پس از درخواست کاربر
 
پروژه ی اپلیکیشن ساعت ساده
 
نحوه ی کار با SharedPreferences و ذخیره ی بالاترین امتیاز در بازی
 
کوئیز SharedPreferences
 
آشنایی با JSON و مفاهیم Serialization و Deserialization
 
کوئیز JSON
 
معرفی کتابخانه ی Gson
 
کوئیز Gson
 
چگونگی پیاده سازی Dialog و Callback از یک Dialog
 
چگونگی پاس دادن اطلاعات از Activity به Fragment توسط Bundle
 
کوئیز Bundle
 
ذخیره سازی لیست امتیازها با استفاده از SharedPreferences
 
نحوه ی کار با RecyclerView
 
کوئیز RecyclerView
 
استفاده از CardView، مرتب سازی لیستی از امتیازها، کار با ImageView و افزودن Vector Asset
 
آشنایی با نحوه ی Animate کردن Viewها
 
اجرای چند Animation توسط Animator Set و استفاده از تابع بازگشتی برای شمارش معکوس
 
توضیح پروژه ی Speed Match
 
پروژه ی نوشتن بازی Speed Match
  فصل بعدی