×
ribbon

آموزش نرم‌افزار مولدفلو

نرم افزار مولد فلو (Moldflow) یکی از نرم‌افزارهای مهم در زمینه قالب‌سازی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. دوره آموزش نرم افزار مولد فلو با هدف آموزش این نرم افزار تهیه و تدوین شده است. ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
4.6 (5 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  14 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  7 ساعت ویدئو - 6 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  5 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام

پیش‌نیاز‌ها

به جهت اینکه نرم‌افزار در خصوص تزریق پلاستیک‌ها می‌باشد از دانش‌پذیر انتظار می‌رود که آشنایی مقدماتی با دنیای پلیمرها و درس مهندسی پلاستیک یا فرآیندهای شکل‌دهی داشته باشد. اما از آن‌جایی که در طول آموزش و بخصوص فصل دوم به مباحث مورد کاربرد این دوره اشاره می‌شود نیازی نیست که قبلا این دروس گذرانده شده باشند و تمامی نکات لازم مطرح شده‌اند.

سرفصل‌های دوره آموزش نرم‌افزار مولدفلو

فصل اول - مقدمه

در ابتدای این دوره با کلیات نرم‌افزار مولد فلو آشنا می‌شوید. از اینکه این نرم‌افزار چه هست و به چه کاری می‌آید گرفته تا معرفی زیرمجموعه‌های آن و اینکه هر کدام از آنها چه قابلیت‌ها و مزایایی دارند. برتری‌های نسخه 2017 به همراه روش نصب و فعالسازی آن بصورت مرحله به مرحله بیان شده و در آخر رابط کاربری نرم‌افزار و کارکرد اکثر گزینه‌ها و تنظیمات آن بررسی می‌شوند.

  تیزر مروری دوره
"01:38  
  معرفی نرم‌افزار MoldFlow
"08:33  
  آموزش نصب ورژن 2017 نرم‌افزار مولدفلو
"11:50  
  آشنایی با رابط کاربری نرم‌افزار مولدفلو
"18:00  
فصل دوم - فرآیند قالب‌گیری تزریقی

در ادامه با اصول فرآیند قالب‌گیری تزریقی آشنا می‌شوید. سیکل تزریق معرفی و اجزای سیستم (از بخش مارپیچ، قالب، گیره‌بندی گرفته تا بوش، راهگاه و گیت) توضیح داده می‌شوند. عوامل موثر بر فشار تزریق، ایرادات و مشکلات رایج در تزریق مطرح و به راه حل آنها اشاره می‌گردد. بطور کلی و به اختصار به دانش پلیمری مورد نیاز برای دوره پرداخته می‌شود.

  آشنایی با فرآیند تزریق، سیکل و اجزای آن
"15:16  
  کوییز سری اول
 100%    
"05:00  
فصل سوم - طراحی قطعه

در این فصل با نحوه‌ی طراحی قطعات و نکات طراحی برای وارد کردن آنها به مولدفلو آشنا می‌شوید. آشنایی با سایت‌های ارائه دهنده قطعاتِ از پیش طراحی شده به همراه نحوه جستجوی پیشرفته در یکی از آنها انجام می‌گردد و در آخر ساخت قطعه‌‌ای پلاستیکی با درنظر گرفتن تمام ویژگی‌های مختص این نوع قطعات با تمام نرم‌افزارهای مطرح در این حوزه، آموزش داده می‌شود.

  نکات طراحی و ذخیره‌سازی قطعه
"13:26  
  طراحی قطعه با نرم‌افزار Inventor
"36:15  
  طراحی قطعه با نرم‌افزار SolidWorks
"19:40  
  طراحی قطعه با نرم‌افزار Siemens NX
"25:08  
  طراحی قطعه با نرم‌افزار CATIA V5
"24:48  
  فایل جانبی فصل سوم
"00:05  
فصل چهارم - تنظیمات قبل اجرا

همانطور که از عنوان پیداست در این فصل با تمام تنظیمات و عملیات‌های مورد نیاز قبل از اجرای آنالیزها آشنا می‌شوید. اقداماتی نظیر: ساخت پروژه، وارد کردن قطعه و تنظیمات هنگام ورود، شبکه‌بندی قطعه و نکات بهینه‌کردن اِلمان‌های آن، نحوه جستجو برای تعیین جنس ماده و راهنمای انتخاب صحیح آن، یافتن بهترین محل برای گیت‌ها و در آخر انتخاب کامل شرایط فرآیندی.

  وارد کردن قطعه و انجام شبکه‌بندی (Meshing)
"19:22  
  وارد کردن قطعه و انجام شبکه‌بندی (Meshing)
"23:17  
  انتخاب ماده جهت تزریق (Material Selection)
"28:18  
  تعیین محل ورودی تزریق (Gate Location)
"20:02  
  انتخاب آنالیز و تنظیمات آن (Process Settings)
"24:45  
  کوییز سری دوم
 100%    
"05:00  
  فایل جانبی فصل چهارم
"00:05  
فصل پنجم - اجرا و تحلیل ها

در فصل پایانی آموزش، ابتدا با آنالیز پرشدن و پک کردن به همراه نحوه تفسیر نمودارهای آن آشنا می‌شوید. سپس فرآیند تزریق با ایجاد سیستم‌های راهگاهی و خنک‌کننده (آن هم به دو صورت خودکار و دستی) کامل خواهد شد تا پس از طراحی قالب به سراغ آنالیزهای مرتبط با شرینکیج برویم. در پایان نحوه ایجاد انواع سیستم‌های چندحفره‌ای بررسی می‌گردند.

  آنالیز پر شدن و پک کردن (Fill + Pack)
"33:23  
  طراحی سیستم‌ راهگاهی (Runner System)
"29:14  
  طراحی سیستم خنک‌کننده (Cooling System)
"19:16  
  طراحی سیستم خنک‌کننده (Cooling System)
"20:07  
  آنالیزهای تاب برداشتن (Warpage) و انقباض (Shrinkage)
"35:00  
  ایجاد سیستم‌های چند حفره‌ای (Multi-Cavity System)
"13:37  
  فایل جانبی فصل پنجم
"00:06  
فصل ششم - پروژه

در این قسمت به توضیح دستورالعمل انجام پروژه پایانی و نحوه گزارش گرفتن از نرم‌افزار پرداخته می‌شود.  

  پروژه
"07:02  
  پروژه نهایی (الزامی)
 100%    
"360:00  

ویژگی‌های دوره

گواهی‌نامه مکتب‌خونه
گواهی‌نامه مکتب‌خونه

در صورت قبولی در دوره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

مشاهده نمونه گواهینامه

ویژگی‌های دوره

خدمات منتورینگ
خدمات منتورینگ

خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد.

ویژگی‌های دوره

پروژه محور
پروژه محور

این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند.

ویژگی‌های دوره

تمرین و آزمون
تمرین و آزمون

با قرار گرفتن تمرین ها و آزمون های مختلف در طول دوره، محیطی تعاملی فراهم شده است تا بهره گیری از محتوا و یادگیری بهتر و عمیق تر شود.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

ویژگی‌های دوره

تسهیل استخدام
تسهیل استخدام

در صورت قبولی در دوره، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات آن در بخش دوره‌های آموزشی رزومه‌ساز «جاب ویژن»، تایید مهارت خود را در قالب اضافه شدن «مدال مهارت» به روزمه آنلاین خود دریافت نمایید. این مدال علاوه بر ایجاد تمایز در نمایش رزومه شما، باعث بالاتر قرار گرفتن آن در لیست انبوه رزومه‌های ارسالی به کارفرما شده و بدین ترتیب شانس شما را برای استخدام در سازمانهای موفق و پر متقاضی افزایش می‌دهد.

بررسی فرصت‌های شغلی

درباره دوره

نرم افزار مولد فلو (Moldflow) یکی از نرم‌افزارهای مهم در زمینه قالب‌سازی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. دوره آموزش نرم افزار مولد فلو با هدف آموزش این نرم افزار تهیه و تدوین شده است.

آموزش نرم افزار مولد فلو

 نرم افزار مولد فلو شبیه به نرم افزار تری دی مکس (3ds Max) محصول شرکت اتودسک (Autodesk) است که یکی از حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزارها در عرصه قالب‌سازی تزریق پلاستیک به‌حساب می‌آید. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان طرح‌های قالب، پیش از شروع فرآیند قالب‌سازی با استفاده از تزریق پلاستیک را بررسی کرد. با کمک این شبیه‌سازی قالب، عیب و ایرادات احتمالی آن مشخص خواهد شد. از آن جایی که بسیاری از کارخانه‌ها بررسی و آزمایش‌های خود را با استفاده از شبیه‌سازی‌های مولد فلو انجام می‌دهند، شیوه صحیح کار با این نرم‌افزار اهمیت زیادی دارد. در دوره آموزش نرم افزار مولد فلو کاربران قدم به قدم با این نرم افزار محبوب و شیوه کار با آن آشنا خواهند شد.

نرم ‌افزار مولد فلو چیست؟

نرم افزار مولد فلو قوی‌ترین شبیه‌سازی فرآیند تزریق پلاستیک در دنیا به‌حساب می‌آید. این نرم افزار با امکانات پیشرفته‌ای که دارد شبیه‌سازی، پیش‌بینی و مشکل یابی این فرآیند را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. درواقع این برنامه بر اساس ویژگی‌های هندسی قالب و همچنین نیازهای مقاومت و استقامت آن، پیشنهاد‌هایی را در راستای بهبود طراحی قالب ارائه می‌کند. مهندسان و کارکنان فعال در زمینه تزریق پلاستیک از این نرم افزار برای بررسی طراحی قالب در محیطی واقعی و سه‌بعدی استفاده می‌کنند. 

کاربرد نرم افزار مولد فلو چیست؟

قبل از شروع آموزش نرم افزار مولد فلو بهتر است کاربردهای آن را به‌خوبی بررسی و شناسایی کنید. مولد فلو درواقع از دو نرم افزار جداگانه تشکیل شده که Moldflow Adviser و Moldflow Insight نام دارند. از Moldflow Adviser برای ارائه راهنمایی و بازخوردهایی جهت طراحی بخش‌های استاندارد قالب استفاده می‌شود.

Moldflow Insight هم نتایج قطعی برای جریان قالب‌سازی، طراحی، خنک کاری و همین‌طور فرآیندهای پیچیده مدل‌سازی کاربرد دارد. از این دو نرم افزار قبل از شروع عملی قالب‌سازی استفاده می‌شود تا انواع حالت‌های قالب طراحی و پیشنهادی مورد بررسی قرار گیرند. سپس طراحی‌ها وارد نرم افزار مولد فلو شده تا پردازش‌های اضافه روی آن‌ها انجام شوند. در نتیجه بررسی‌ها یکسان‌ترین و قوی‌ترین حالت ممکن را ساخته و طراحی می‌شود.

ویژگی‌های  نرم افزار مولد فلو

برای شناخت کاربردهای نرم افزار مولد فلو می‌توانید به ویژگی‌های این نرم افزار توجه کنید که در دوره آموزش نرم افزار مولد فلو نیز به این ویژگی‌ها اشاره شده است:

  • مجهز به فنّاوری دو دامنه: بدون استفاده از نرم افزار moldflow فرآیند ساخت نمونه‌های اولیه بسیار زمان‌بر و هزینه‌ساز خواهد بود. با کمک ویژگی منحصربه‌فرد این نرم افزار می‌توان مدل قالب خود را به‌صورت مستقیم مورد بررسی قرار داد. 
  • مجهز به مهندسی سه‌بعدی: بعد از ساخت نمونه آزمایشی اگر در عیب و ایرادی دیده شود جهت رفع آن‌ها باید نمونه دیگری ساخته شود. در نرم افزار مولد فلو قالب‌ها به‌صورت سه‌بعدی بررسی می‌شوند و شما می‌توانید تمام جزئیات مدل و حتی زوایای داخلی آن را به‌خوبی بررسی کنید. 
  • پشتیبانی روش‌های مختلف: قالب تزریق پلاستیک با راهکارهای مختلف و متنوعی انجام می‌شود و این نرم افزار قادر است تمام حالت‌ها را پشتیبانی کند. دما، فشار، نوع تزریق، وجود دستگاه‌های تزریق جانبی، تزریق فشرده و … قابلیت‌هایی هستند که در این نرم افزار وجود دارند.
  • شبیه‌سازی محیط داخلی قالب: نرم افزار مولد فلو فرصت تحلیل فرآیند تزریق در قالب را به شما می‌دهد. با کمک شبیه‌سازی در این نرم افزار می‌توانید لحظات جمع شدن پلاستیک داخل قالب را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله تحت نظر داشته باشید.
  • ارائه اطلاعات درباره‌ی مواد اولیه: یکی از ویژگی‌هایی که این نرم افزار را نسبت به رقبا برتر ساخته و شمارا به آموزش نرم افزار مولد فلو ترغیب می‌کند، پیش‌نیازهای بررسی قالب‌ها و دریافت نتایجی دقیق و مفید در مورد مواد اولیه است. بنابراین شما می‌توانید نتایج بسیار موثق‌تری را در مورد شبیه‌سازی‌های خود دریافت کنید.
  • مجهز به پایگاه‌های داده‌ای ده هزار ماده مختلف: در نرم افزار مولد فلو می‌توانید طراحی سیستم‌های راهگاهی و سیستم خنک کاری طراحی و بررسی کنید. هم‌چنین با وجود آنالیزهای دقیق و قدرتمند در آن آنالیز خنک کاری، پر شدن، پک کردن و تغییر شکل قطعات تزریقی به‌درستی انجام خواهد شد. 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher کیارش فرج‌زاده

کیارش فرج زاده اهری، معدل اول کارشناسی ارشد گرایش فرآورش رشته مهندسی پلیمر از دانشگاه تهران و دانش آموخته کارشناسی گرایش صنایع پلیمر در همین رشته و دانشگاه است. چندین سال به عنوان دستیار آموزشی، دروس مختلفِ رشته مهندسی پلیمر را تدریس کرده و به نرم‌افزارهای مورد استفاده در این رشته از جمله Aspen، Ansys، Matlab و... تسلط دارد. نرم‌افزار Moldflow به عنوان یکی از نرم‌افزارهای تخصصی ایشان بوده که آن را در سطوح مختلف از مقطع کارشناسی تا دکتری در دانشگاه تهران تدریس می‌کنند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
امیر شیرازیان 1399-07-15
با سلام آموزش دوره بسیار عالی و جذاب بود اما من یه مشکل دارم واسه نصب نرم افزار، بنده ورژن 2016 - 2018 و 2019 رو دانلود کردم ، و دوره های 2017 رو نیز دانلود و هیچکدام رو نتوانستم نصب کنم. لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید. با تشکر
مکتب‌خونه
همراه عزیز سوالات درسی خود را در تالار گفت و گو مطرح نمایید.
مهرداد زکی زاده شبستری 1399-06-12
بسیار عالی بود امیدوارم دوره پیشرفته هم برگزار شود با سپاس فراروان از همگی
سید محمد صادق موسوی دارسرا 1401-10-17
باید دقیقا به اندازه اسم دوره از آن انتظار داشته باشید، یعنی آموزش نرم افزار جهت شبیه سازی. نه طراحی قالب یا تزریق پلاستیک. آموزش ماژول های نرم افزار برای کسانی که با این فرایند آشنایی دارند. نکاتی کاربردی آموزش داده نمیشه. به هر جهت از وقتی که برای یادگیری این نرم افزار گذاشتم پشیمان نیستم

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

آیا گواهی‌نامه‌های دانشگاهی به صورت رسمی و توسط دانشگاه مربوطه صادر می‌شود؟
بله؛ گواهی نامه ها توسط دانشگاه مربوطه و با امضای رئیس دانشگاه یا مسئول مربوطه که حق امضای گواهی نامه ها را دارد صادر می شود و گواهی نامه معتبر دانشگاه است که به اسم هر فرد صادر می شود.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

دوره آموزش نرم افزار مولد فلو 

پس از بررسی ویژگی‌های منحصر به فرد چنین نرم افزار بی‌رقیبی نوبت به معرفی آموزش نرم افزار مولد فلو می‌رسد. آموزش با کمک دوره‌های کتیا دیزاین حتی برای کسانی که آشنایی با نرم‌افزارهای مهندسی طراحی ندارند مناسب خواهد بود. به‌علاوه افرادی که در رشته‌های مهندسی مانند مهندسی مکانیک  و مهندسی شیمی قصد دارند به درستی و با اصول مسائل تزریق مهندسی را حل کنند می‌توانند از این نرم افزار استفاده کنند‌. در ادامه سرفصل‌های آموزش نرم افزار مولد فلو بررسی خواهند شد تا شما با آشنایی بیشتری تصمیم بگیرید.

سرفصل‌های آموزش نرم افزار مولد فلو

سرفصل‌های آموزش نرم افزار مولد فلو به شرح موارد زیر است:

مقدمه و معرفی نرم افزار مولد فلو

در ابتدای آموزش با کلیات نرم افزار مولد فلو آشنا می‌شوید. ماهیت این نرم افزار برای شما بیان و کاربردهای آن به طور کامل آموزش داده می‌شوند. علاوه بر خود نرم‌افزار زیر مجموعه‌های آن معرفی خواهند شد. همچنین گفته می‌شود هر کدام از آنها چه قابلیت‌ها و مزایایی دارند.

در ادامه این فصل گفته برتری‌های نسخه 2017 بیان و طرز نصب و استفاده از آن نیز مرحله به مرحله توضیح داده می‌شود. به عنوان آخرین آموزش رابط کاربری نرم‌افزار و اینکه اکثر گزینه‌ها چه کاربردی دارند به‌علاوه تنظیمات این نرم افزار مورد بررسی قرار می‌گیرند.

فرآیند قالب گیری تزریق

در این فصل از دوره آموزش نرم افزار مولد فلو به معرفی سیکل تزریق پرداخته شده و بخش مارپیچ، قالب، گیره‌بندی گرفته تا بوش، راهگاه و گیت که از حالت‌های سیستم هستند توضیح داده می‌شوند. در این فصل به شما مشکلات رایج و ایرادات در تزریق پلاستیک معرفی و راه‌حل‌های آن نیز ارائه می‌گردد. 

طراحی قطعات

با گذران این فصل نحوه طراحی قطعات را یاد می‌گیرید و می‌فهمید چگونه باید با رعایت نکات طراحی آن را وارد مولد فلو کنید. بعد از آن با سایت‌های ارائه دهنده قطعاتِ از پیش طراحی شده به همراه نحوه جستجوی پیشرفته آشنا می‌شوید. در آخر این فصل ساخت قطعه‌‌ای پلاستیکی با درنظر گرفتن تمام ویژگی‌های مختص این نوع قطعات را یاد می‌گیرید. به‌علاوه طراحی با نرم‌افزارهایی در این حوزه نیز جز آموزش نرم افزار مولد فلو خواهد بود.

تنظیمات قبل از اجرا

قبل از اجرای آنالیزها لازم است یک سری تنظیمات و عملیات‌های مورد نیاز را انجام دهید. ساخت پروژه، وارد کردن قطعه و تنظیمات هنگام ورود، حالت مش ‌بندی قطعه و نکات بهینه‌کردن المان‌های آن، نحوه جستجو برای تعیین جنس ماده و راهنمای انتخاب صحیح آن، یافتن بهترین محل برای گیت‌ها و در آخر انتخاب کامل شرایط فرآیندی از کارهایی است که باید قبل از آنالیز کردن آن‌ها را یاد بگیرید. 

اجرا و تحلیل‌ها

در آخرین فصل از آموزش نرم افزار مولد فلو آنالیز پرشدن و پک کردن را یاد می‌گیرید و هم‌چنین نحوه تفسیر نمودارهای نرم افزار مولد فلو آموزش داده خواهد شد. تزریق با ایجاد سیستم‌های راهگاهی و خنک‌کننده نیز جز آموزش‌های فصل آخر است. در آخر به آنالیزهای مرتبط با شرینکیج و نحوه ایجاد انواع سیستم‌های چندحفره‌ای می‌پردازیم.

سخن پایانی 

نرم افزار مولد فلو محصول شرکت اتودسک یکی از نرم افزارهای قالب سازی تزریق پلاستیک است. این نرم افزار در شبیه سازی‌ها و بررسی ایرادات طراحی‌ها به مهندسان کمک می‌کند. آموزش نرم افزار مولد فلو به شما یاد می‌دهد چگونه با این نرم‌افزار کار کنید. در این آموزش معرفی مولدفلو و قابلیت‌های آن، فرایند تزریق پلاستیک، مش بندی قطعات ساده تا پیچیده، آموزش کامل تمام سربرگ‌های تحلیل و تعریف پارامترها، تحلیل مکان یابی نقطه تزریق، تحلیل جریان و پرشدن و غیره به شما آموزش داده می‌شوند. 

poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  14 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  7 ساعت ویدئو - 6 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  5 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام