فصل اول-ایمیل مارکتینگ
 
3 سوال
    
15:49 1398/02/07
اس ام اس مارکتینگ
 
2 سوال
    
10:42 1398/02/25
پروژه نهایی
 
0 سوال
    
13:25 1398/02/08
سوالات اخیر
کد تخفیف برای اایمیل و اس ام اس مارکتینگ

سلام

نحوه ایجاد کد تخفیف برای هر فرد یا مشتری چگونه است ؟ آیا نرم افزار خاصی دارد ؟ آیا به صورت دستی یا دلبخواهی است ؟مسلما دادن کد تخفیف به هر مشتری به صورت دستی کار مشکلی خواهد بود و این کار میبایست توسط یک نرم افزار انجام شود .      ولی اشاره ایی به نحوه ساختن کد تخفیف برای هر مشتری و چگونگی انجام آن نشده است . لطفا توضیح دهید

1 پاسخ
0 امتیاز
محمد رضا عبداله زاده
10:42 1398/02/25
اس ام اس marketing

سلام

اس ام اس  مارکتینگ چه فرقی با اس ام اس های وریفیکیشن یا لید جنریشن دارد ؟ 

در اس ام اس مارکتینگ  شماره هارو خودمون جمع آوری میکنیم یا کاربران در اختیارمون میذارن؟ 

1 پاسخ
0 امتیاز
محمد رضا عبداله زاده
13:27 1398/02/11
click-to-open rate

سلام 
وقتتون بخیر
تفاوت click-to-open rate و click rate از لحاظ محاسباتی چی هست؟

1 پاسخ
0 امتیاز
نسترن محمدی
11:46 1398/01/10
CTR

سلام مجدد
خسته نباشید
در خصوص محاسبه CTR: نسبت تعداد Click به تعداد impression سنجیده میشه منظور از تعداد impression چی هست؟ یعنی تعداد ایمیل های باز شده؟ تعداد impression رو چطور میشه بدست اورد؟
چون توی گزارش هایی که از ارسال ایمیل مارکتینگ دریافت میشه فقط درصد ctr ثبت میشه و تعداد clickها

1 پاسخ
0 امتیاز
نسترن محمدی
11:23 1398/01/10
conversion rate

سلام 
وقتتون بخیر
در خصوص بررسی conversion rate میخواستم بدونم که نسبت ایمیل هایی که منجر به اکشن شدن به تعداد ایمیل های ارسال شده سنجیده میشه یا ایمیل های باز شده؟
و اینکه در خصوص بررسی conversion rate در گوگل آنالیتیک امکانش هست بیشتر توضیح بدین؟

1 پاسخ
0 امتیاز
نسترن محمدی
16:43 1398/01/12