آموزش تصمیم‌گیری و حل مشکلات با هوش هیجانی

poster
پیش‌نمایش دوره

از تصمیم برای بلند شدن از خواب در صبح تا تصمیم بستن چشمان و خوابیدن در شب، شما دائماً در حال حل مشکلات و تصمیم‌گیری هستید. در طول هر روز با انواع مشکلات و تصمیماتی ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  4 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 نحوه تصمیم‌گیری بهتر از طریق تفکر انتقادی و حل خلاقانه مسئله

 راه‌هایی برای فراتر رفتن از تفکر و دیدگاه‌های معمول و گشودگی به سوی روش‌های جدید شنیدن، رهبری، پاسخگویی و نوآوری

 ارتقا و پرورش هوش‌ هیجانی خود

 با استفاده از ذهن‌آگاهی، تمام ویژگی‌های گزینه‌های مختلف را ارزیابی کنید و تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید

 شناسایی و رفع موانع خلاقیت برای پرورش محیط کاری نوآور و تولید راه‌حل‌های عملی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش تصمیم‌گیری و حل مشکلات با هوش هیجانی

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

از تصمیم برای بلند شدن از خواب در صبح تا تصمیم بستن چشمان و خوابیدن در شب، شما دائماً در حال حل مشکلات و تصمیم‌گیری هستید. در طول هر روز با انواع مشکلات و تصمیماتی روبرو می‌شوید که نیازمند پاسخی منطقی، متفکرانه و با پشتوانه آگاهی هیجانی خوب هستند.

این دوره در مورد کارکردن پیشگیرانه برای رسیدن به راه‌حل‌هایی است که به شما در تصمیم‌گیری به‌موقع، حل مشکلات کاری برای ایجاد ارزش برای شرکت و مشتریانتان کمک می‌کند. علاوه بر این، مهارت‌ها، فرآیندها و ابزارهایی که در این دوره آموزش داده می‌شوند، می‌توانند در جنبه‌های دیگر زندگی شما نیز ارزش‌آفرین باشند.

تصمیم‌گیری خوب به این معناست که بتوانید مشکلات را درک کرده و راه‌حل‌های مؤثر را با آگاهی کامل طراحی کنید. این بدان معناست که می‌توانید واقع‌بینانه با موقعیت‌هایی که پیش می‌آید برخورد کنید و احساسات و تکانه‌هایی را که ممکن است تصمیم‌گیری مؤثر را مختل کنند، مدیریت کنید.

خلاقیت و ذهن‌آگاهی به همراه بینش، بخش اساسی از حل مشکلات هستند. بینش فرآیندی از تصمیم‌گیری است که اغلب در کسب‌وکار نادیده گرفته می‌شود. بینش به‌صورت آگاهانه و با استفاده درست، می‌تواند غنا و سرعت را به توسعه راه‌حل‌های واقع‌بینانه برای مشکلات بیافزاید. تفکر انتقادی برای کار کردن به شیوه‌ای با هوش هیجانی، جزء اصلی مهارت‌های تصمیم‌گیری برای غلبه بر تعصبات ناخودآگاه است. این موضوع به‌طور مفصل در دوره پوشش داده می‌شود.

این دوره بر اساس مؤلفه تصمیم‌گیری در ارزیابی جامع هوش هیجانی توسط «Reuven Bar-On» بنا شده است. برای گذراندن دوره نیازی به دانش قبلی در مورد این مدل یا هوش هیجانی ندارید. (لازم به تأکید است که هیچ ارتباط تجاری با «Reuven Bar-On» و ارزیابی EQ-i 2.0 ندارم.)

این دوره یک دوره مستقل برای هر کسی است که علاقه‌مند به درک بهتر چگونگی حل مشکلات و تصمیم‌گیری با کیفیت بالاتر است. این دوره بخشی از یک دوره جامع است که هوش هیجانی را عمیق‌تر بررسی می‌کند.

این دوره، روش‌های تحریک خلاقیت را پوشش می‌دهد و به تکنیک مد روز کسب‌وکار یعنی «ذهن‌آگاهی» به‌صورت مفصل می‌پردازد. در این دوره، ذهن‌آگاهی در تصمیم‌گیری به کار گرفته می‌شود.

شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد و با استفاده از انبوهی از نکات عملی که می‌توانید بلافاصله از آن‌ها استفاده کنید، راهنمایی خواهید شد

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Robin Hills

Robin Hills مربی هوش هیجانی، آموزش‌دهنده و راهنما با بیش از 40 سال تجربه در زمینه تجارت و بازرگانی است. او دانش و مهارت‌هایی را ارائه می‌دهد که به افراد کمک می‌کند تا خود و دیگران را بهتر درک کنند. او یک روانشناس ثبت شده در انجمن روانشناسی بریتانیا و عضو فعال کمیته شمال غرب انجمن روانشناسی کسب و کار است. شرکت وی Ei4Change (هوش هیجانی برای تغییر) است - که به صورت ملی و بین‌المللی به عنوان متخصصانی با دانش و مهارت در آموزش، توسعه فردی و کوچینگ با تمرکز بر هوش هیجانی، روانشناسی مثبت و عصب‌شناسی در محیط کار، شناخته شده است. برنامه‌های هوش هیجانی ما توسط مؤسسه رهبری معتبر شناخته شده‌اند. هیلز در طول چند سال گذشته، کارگاه‌هایی را در کنفرانس‌های جهانی هوش هیجانی و عصب‌شناسی ارائه داده‌است. این کنفرانس‌ها در دانشگاه هاروارد، دانشگاه منچستر، کیپ تاون، خاورمیانه و هند برگزار شده‌اند.

او نویسنده کتاب‌های زیر است:

راهنمای جامع تاب‌آوری هیجانی: راهبردهایی برای عبور از بحران‌ها و مدیریت استرس در محیط کار (منتشر شده در می ۲۰۱۶)
راهنمای جامع رفتار در کسب و کار: چگونه روابط موفق و قدرتمندی بسازیم (منتشر شده در نوامبر ۲۰۱۷)

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  Udemy
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  4 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی