آموزش زبان عربی مصری برای مبتدیان: گرامر و مکالمه

poster
پیش‌نمایش دوره

این دوره، نقطه شروع شما برای یادگیری اصول زبان عربی مصری، دستور زبان و نحوه صحبت کردن مانند یک مصری است. دوره‌ای که مدرس توسعه داده است، عربی محاوره‌ای مصری (همچنین به عنوان Masry شناخته ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
5 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  83 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 احوال پرسی، عذرخواهی و ضمایر در زبان عربی مصری

 مذکر، مؤنث و حروف اضافه در زبان عربی مصری

 اعداد، قیمت، زمان، تاریخ در زبان عربی مصری

 گرامر زمان حال، زمان آینده در زبان عربی مصری

سرفصل‌های دوره آموزش زبان عربی مصری برای مبتدیان: گرامر و مکالمه

مقدمه

درباره دوره

این دوره، نقطه شروع شما برای یادگیری اصول زبان عربی مصری، دستور زبان و نحوه صحبت کردن مانند یک مصری است.

دوره‌ای که مدرس توسعه داده است، عربی محاوره‌ای مصری (همچنین به عنوان Masry شناخته می‌شود) را از ابتدا به شما آموزش می‌دهد. برای شرکت در دوره به هیچ دانش قبلی لازم نیست. او روش فرانکو-عربی را برای نوشتن کلمات عربی با خط لاتین به جای عربی به شما آموزش خواهد داد. این روزها این سیستم، یک سیستم بسیار محبوب در کشورهای عربی است.

بسیاری از مصری‌ها از این روش برای برقراری ارتباط با یکدیگر در واتس اپ و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک استفاده می‌کنند. مدرس دوره در آموزش‌های بعدی، شما را با یک فرآیند ساده گام به گام طراحی شده برای آموزش واژگان و قواعد دستوری که برای یادگیری نحوه صحبت کردن به عربی مصری نیاز دارید، آشنا می‌کند. مدرس برای کمک به درک نحوه ساختار جملات، از کدگذاری رنگی برای تمایز بین اجزای مختلف گرامری و کمک به یادآوری جزئیات خاص استفاده می‌کند. همچنین ترجمه‌ای از هر دو عبارت عربی و همچنین کلمات جداگانه را ارائه می‌دهد.

این دوره به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود:

بخش اول این دوره بر مهمترین جنبه‌های هر زبان تمرکز دارد: گرامر و واژگان و نحوه صحیح ساختن جملات با کلماتی که می‌شناسید. در پایان هر درس، دو منبع مهم را خواهید یافت: (1) چند تمرین برای اطمینان از اینکه آنچه معرفی شده را به درستی درک کرده‌اید. و (2) یک فایل صوتی که همه چیزهایی را که در آن فصل خاص پوشش داده شده مرور می‌کند، به طوری که می‌توانید آنچه را که یاد گرفته‌اید و هم گوش دادن و هم تلفظ خود را تقویت کنید.

بخش دوم این دوره به طور کامل بر توسعه مهارت‌های گفتاری متمرکز است. این برنامه برای کمک به یادگیری و استفاده از جملات و عبارات رایجی طراحی شده است که مصری‌ها اغلب در موقعیت‌های مختلف از آنها استفاده می‌کنند.

این دوره برای چه کسانی است؟

همه مبتدیان و افراد سطح متوسط

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Amr Abdelaziz

عمرو عبدالعزیز مدرس زبان عربی اهل مصری است. وی سال‌هاست که به صدها دانش آموز از سراسر جهان عربی تدریس می‌کند و یکی از بهترین معلمان عربی مصری در Italki است. او این استعداد را دارد که با استفاده از روش‌های ساده، زبان عربی را به راحتی آموزش دهد.

 
مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  Udemy
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  83 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)