آموزش ساخت بازی ترسناک اندروید (انتشار در مایکت)

poster
پیش‌نمایش دوره

در این دوره به یادگیری ساخت بازی اندروید با استفاده از Unity پرداخته می‌شود. این دوره به این صورت برنامه‌ریزی شده است که از مقدمات شروع می‌شود و به مباحث حرفه‌ای می‌پردازد. هدف از برگزاری ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
5 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  5 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  5 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 یادگیری ساخت بازی اندروید با استفاده از Unity

 ساخت محیط برنامه

 انتشار بازی در مایکت

 یادگیری یونیتی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش ساخت بازی ترسناک اندروید (انتشار در مایکت)

طراحی محیط
  مقدمه
مشاهده
"04:54  
  ایجاد پروژه
مشاهده
"04:54  
  ساخت دیوارها
"13:43  
  تکمیل دیوارها
"23:00  
  ساخت سقف و در
"07:52  
  کلید و پلیر
"10:11  
بخش فنی یونیتی
  حرکت پلیر
مشاهده
"23:53  
  دکمه برداشتن
"15:14  
  برداشتن کلید
"14:34  
  انیمیشن باز شدن در
"09:04  
  کد نویسی در
"11:18  
  Load Level
"08:38  
  انیمیشن زامبی
"09:05  
  هوش مصنوعی زامبی
"18:30  
  ساخت منو
"12:52  
  JumpScare
"13:40  
  نورپردازی
"12:43  
  Stop Menu
"13:19  
انتشار در مایکت
  اینتنت های مایکت
مشاهده
"14:04  
  پیشنیازهای خروجی اندروید
"11:52  
  خروجی اندروید
"19:04  
  حل مشکل گوگل پروتکت
"05:41  
  انتشار در مایکت
"04:40  

درباره دوره

در این دوره به یادگیری ساخت بازی اندروید با استفاده از Unity پرداخته می‌شود. این دوره به این صورت برنامه‌ریزی شده است که از مقدمات شروع می‌شود و به مباحث حرفه‌ای می‌پردازد.

هدف از برگزاری دوره آموزش ساخت بازی ترسناک چیست؟

هدف از برگزاری این دوره، آموزش ساخت بازی اندروید به صورت مرحله به مرحله از مباحث مقدماتی تا مباحث حرفه‌ای و پیشرفته است. شرکت در این دوره آموزشی به شما کمک خواهد کرد تا اولین بازی خود را به صورت کاملا حرفه‌ای بسازید. در کنار این موضوع موتوجه خواهید شد که ساخت بازی با یونیتی از نظر زمان و هزینه چقدر کم‌تر از سایر موتورهای بازی‌سازی خواهد بود.

دوره آموزش ساخت بازی ترسناک برای چه کسانی مناسب است؟

هرکسی که به ساخت بازی علاقه‌مند است می‌تواند در دوره شرکت کند. این دوره آموزشی به نحوی تدوین شده که تمام کسانی که در دوره شرکت می‌کنند به راحتی بتوانند دوره را به اتمام برسانند و یک بازی ترسناک سه بعدی با کوالیتی عالی بسازند.

برای شرکت در دوره آموزش ساخت بازی ترسناک چه پیش‌نیازهایی لازم است؟

به دلیل اینکه این دوره به صورت پروژه محور ساخته شده، بهتر است که آشنایی مقدماتی با یونیتی و سی‌شارپ داشته باشید. البته گفتی است که دوره به گونه‌ای ساخته شده که شما حتی اگر تجربه استفاده از یونیتی و سی‌شارپ را ندارید، بازهم بتوانید در دوره شرکت کنید و اولین بازیتان را بسازید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher ایوب کمره‌ئی

ایوب کمره‌ئی دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم‌افزار، از سال 1390 در زمینه‌ی طراحی و ساخت بازی‌های ویدئویی فعالیت دارد. ایشان در طول فعالیتش با تیم‌های بازی‌سازی مستقل تجربه‌ی کاری داشته است. وی سابقه تدریس بازی‌سازی با موتورهای متفاوت بازی‌سازی مانند دوره آموزش UDK، دوره آموزش UNREAL ENGINE و دوره آموزش Unity داشته است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
مجید رشمانی 1403-01-10
سلام استاد ممنون از دوره های خوبتان فقط مشکل من در sing in در asset store یونیتی است و هم با فیلتر شکن و هم با شکن امتحان کردم ولی نشد و نمی توانم sing in بکنم یعنی برایم صفحه ای باز نمی کند که ایمیل و پسورد را وارد کنم . نسخه یونیتی هم ۲۰۲۰ طبق همان آموزشی یونیتی ای که در سایتگذاشته بودید دانلود کردم از سایت سافت ۹۸
مکتب‌خونه
سلام دوست عزیز برای اینکه استاد بتواند در اسرع وقت به سوال شما پاسخ دهد، باید سوال خود را در تالار گفتگوی دوره مطرح کنید. حساب کاربری شما سازمانی می باشد. پلن انتخابی سازمان شما، شامل ارسال تمرین و پروژه و دریافت فیدبک نمیشود ولی در طرف مقابل، شما اجازه دسترسی نامحدود و مشاهده تمامی محتواهای آموزشی را در‌ اختیار دارید. پیشنهاد ما به شما این است که اگر نیاز به دریافت فیدبک از منتورهای دوره و تمرینات بیشتر‌ دارید، با اکانت دیگری تک دوره مدنظر خود را تهیه نموده و از ویژگی های پلاس که شامل دسترسی به تالار گفتگو و ارسال تمرینات و پروژه ها و دریافت فیدبک‌ از راهنمای دوره است، بهره مند شوید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  5 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  5 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)