آموزش مدیران برای برگزاری جلسات یک‌به‌یک موثر

poster
پیش‌نمایش دوره

به عنوان یک مدیر، جلسات تک‌به‌تک با کارمندان‌تان می‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای داشته باشد. اما اگر از این زمان به درستی استفاده نشود، می‌تواند تأثیر مخربی بر روابط شما و برداشت کارمندان‌تان از ارزش خودشان بگذارد. ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرسان دوره
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:07 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:07 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 برگزاری جلسات تک‌به‌تک پرمعناتر با اعضای تیم

 تقویت روابط با کارمندان

 ارتقای عملکرد کارکنان

 افزایش انگیزه و تعهد کارکنان

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش مدیران برای برگزاری جلسات یک‌به‌یک موثر

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

به عنوان یک مدیر، جلسات تک‌به‌تک با کارمندان‌تان می‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای داشته باشد. اما اگر از این زمان به درستی استفاده نشود، می‌تواند تأثیر مخربی بر روابط شما و برداشت کارمندان‌تان از ارزش خودشان بگذارد. در این دوره، Ramona Shaw شما را تشویق می‌کند تا جلسات تک‌به‌تک پرمعناتری با اعضای تیم‌تان برگزار کنید.

Ramona ابتدا اهمیت جلسات تک‌به‌تک را توضیح می‌دهد، سپس روش‌های مختلف ساختاردهی آن‌ها را برای پاسخگویی به نیازهای فردی اعضای تیم بررسی می‌کند. او شما را در مراحل مختلف برگزاری جلسات موفق راهنمایی می‌کند و نکات و ترفندهایی برای حفظ روند و هدف جلسه ارائه می‌دهد. در نهایت، او چندین مفهوم را برای در نظر گرفتن به اشتراک می‌گذارد، مانند اینکه چگونه اطمینان حاصل کنید که بر افراد تمرکز کرده‌اید و روش‌هایی برای حفظ یک گفتگوی کارمند محور و ساختارمند که نتایج ملموسی به همراه دارد. به رامونا بپیوندید تا با روش‌های اثبات‌شده‌ی برگزاری جلسات تک‌به‌تک آشنا شوید که اعتماد و رضایت کارمندان‌تان را نسبت به شما و حرفه‌شان افزایش می‌دهد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Madecraft Company

شرکت Madecraft، یک شرکت تولید محتوای آموزشی با خدمات کامل است که در سانتا باربارای کالیفرنیا مستقر می‌باشد. خط تولید برنده‌ی این شرکت، نسل جدیدی از محتوای آموزشی را خلق می‌کند که مهارت‌های دنیای واقعی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. Madecraft با گرد هم آوردن بهترین استعدادهای این صنعت و شرکای قابل اعتماد، دارای یک هدف واحد است: ارائه محتوای آموزشی درجه یک به مشتریان، با لحنی که بیانگر برند آن‌ها باشد. تیم Madecraft متعهد است که با محتوای کارآمد و قابل ارتقا که مطابق با مشخصات مشتری ساخته شده و برای جلب مشارکت و توانمندسازی افراد طراحی گردیده، سطح توقع را بالا برده و این صنعت را ارتقاء بخشد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher Ramona Shaw

Ramona Shaw به‌عنوان حامی‌ای دلسوز، در کنار مدیران تازه‌کار و رهبران باتجربه‌ای که با پیچیدگی‌های رهبری دست‌وپنجه نرم می‌کنند، قرار می‌گیرد.

در گفتگوهایش با مدیران، آن‌ها اغلب از چالش‌های مشترکی پرده برمی‌دارند:

فقدان اعتمادبه‌نفس در مهارت‌های رهبری و ارتباطی
حجم کاری طاقت‌فرسا که زمان اندکی برای ابتکارات راهبردی باقی می‌گذارد.
دشواری در ارائه بازخورد سازنده و پاسخگو کردن اعضای تیم


این چالش‌ها فراتر از موانع شخصی هستند. تحقیقات نشان می‌دهد که ۴۰ تا ۶۰ درصد از مدیران تازه‌کار هنگام انتقال به نقش رهبری با مشکل مواجه می‌شوند و ۸۷ درصد از مدیران میانی آرزو می‌کنند که آموزش رهبری بیشتری می‌دیدند. کمبود آموزش و پشتیبانی مدیریت می‌تواند برای پیشرفت شغلی فرد، عملکرد تیم و حفظ استعداد سازمان مضر باشد. اینجاست که برنامه‌های کوچینگ رهبری و توسعه رهبری او وارد عمل می‌شوند. مشتریانی که با او کار کرده‌اند، نتایج زیر را تجربه کرده‌اند: افزایش قابل‌توجه در اعتمادبه‌نفس و صلاحیت در نقش‌های رهبری خود اثربخشی و بهره‌وری بیشتر که هم به نفع خودشان و هم به نفع تیم‌هایشان است بهبود روابط و نفوذ با ذی‌نفعان و اعضای تیم رویکرد او به توسعه رهبری و کوچینگ رهبری، برگرفته از تجربه خودش به‌عنوان مدیر سابق در یک شرکت سهام خصوصی جهانی و صد رهبری است که به‌صورت فردی آموزش داده و از آن‌ها حمایت کرده‌اند. آن‌ها چالش‌هایی را که مشتریانشان با آن روبرو هستند به طور عمیق درک می‌کنند و راه‌حل و ابزارهای متناسبی را برای رفع این نیازهای خاص ارائه می‌دهند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  LinkedIn
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:07 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:07 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی