آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها

poster
پیش‌نمایش دوره

هوش مصنوعی کاربردهای ظاهرا بی انتهایی دارد و همانطور که بسیاری از صنایع دیگر را متحول کرده، بازاریابی دیجیتال نیز با هوش مصنوعی در حال بازسازی است. در این دوره، Martin Waxman به شما نشان ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  0:31 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  0:31 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 توسعه استراتژی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی

 آشنایی با چالش‌های اخلاقی استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی

 پیدا کردن ابزارهای مناسب هوش مصنوعی مولد

 بکارگیری هوش مصنوعی در فرآیندهای بازاریابی دیجیتال

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای دیجیتال مارکترها

نتیجه‌گیری

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

هوش مصنوعی کاربردهای ظاهرا بی انتهایی دارد و همانطور که بسیاری از صنایع دیگر را متحول کرده، بازاریابی دیجیتال نیز با هوش مصنوعی در حال بازسازی است.

در این دوره، Martin Waxman به شما نشان می‌دهد که چگونه واقعیت را از تبلیغات دروغین تشخیص دهید، استراتژی‌هایی را توسعه دهید و ابزارهای مناسب هوش مصنوعی مولد (Generative AI) را پیدا کنید که به شما در دستیابی به اهداف تجاری‌تان کمک کند.

مارتین با توضیح تفاوت بین هوش مصنوعی محدود و عمومی و عملکرد آن‌ها شروع می‌کند. سپس به بحث در مورد چگونگی تغییر ابزارهای تولید محتوا، طراحی و بهره‌وری مبتنی بر هوش مصنوعی مولد در بازاریابی دیجیتال و فرآیندهای کاری خلاقانه شما می‌پردازد.

او به شما نشان می‌دهد که چگونه فرآیندی را برای آزمایش و ارزیابی ابزارهای هوش مصنوعی مولد و انتخاب بهترین گزینه برای تیم و کسب و کارتان توسعه و اجرا کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه این ابزارها را به طور مؤثر در جریان بازاریابی دیجیتال خود بگنجانید.

در نهایت، با مسائل کلیدی‌ای که بازاریابان دیجیتال هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی با آن مواجه می‌شوند آشنا می‌شوید و استراتژی‌هایی را برای مدیریت موفق آن‌ها توسعه می‌دهید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Martin Waxman

Martin Waxman، متخصص ارشد ارتباطات دیجیتال با بیش از ۲۵ سال سابقه حرفه‌ای است. مارتین نویسنده خبرنامه محبوب «روندهای بازاریابی دیجیتال» است، تحقیقاتی در حوزه هوش مصنوعی انجام می‌دهد و کارگاه‌های آموزشی هوش مصنوعی دیجیتال و تولید محتوا با هوش مصنوعی را رهبری می‌کند. وی استاد یار بازاریابی در دانشکده کسب و کار شولیش دانشگاه York و مدیر همکار مؤسسه Future of Marketing است. همچنین، او استراتژی دیجیتال را در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت ارتباطات دانشگاه مک‌مستر تدریس می‌کند. مارتین هم‌بنیانگذار دو آژانس است، ریاست مشاوره Martin Waxman Communications را برعهده دارد و عضو مرکز تحقیقات رسانه‌های دیجیتال مؤسسه روابط عمومی است. او به طور مرتب در رویدادهای مختلف سراسر آمریکای شمالی سخنرانی می‌کند. علاوه بر این، مارتین دو کتاب داستانی و یک کتاب الکترونیکی در زمینه داستان‌سرایی چندرسانه‌ای نوشته است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  LinkedIn
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  0:31 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  0:31 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی