آموزش هوش مصنوعی مولد در منابع انسانی

poster
پیش‌نمایش دوره

آینده‌ی کار با عصر هوش مصنوعی مولد همراه شده و برخوردهای مشترک زیاد هستن. در واقع، بعضی‌ها استدلال می‌کنن که ما در یکی از مهم‌ترین لحظات تاریخ بشریت زندگی می‌کنیم. به گفته‌ی بیل گیتس، عصر ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  0:56 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  0:56 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 یادگیری درک ماهیت هوش مصنوعی مولد و تأثیر آن بر آینده کار

 بررسی مزایای هوش مصنوعی مولد برای سازمان‌‎ها

 چگونگی درک چالش ها و فرصت‌های مرتبط با هوش مصنوعی مولد

 آماده شدن برای آینده کار با هوش مصنوعی مولد

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند

سرفصل‌های دوره آموزش هوش مصنوعی مولد در منابع انسانی

مقدمه
ملاحظات قانونی و آینده‌‌ی هوش مصنوعی مولد
اختتامیه

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

آینده‌ی کار با عصر هوش مصنوعی مولد همراه شده و برخوردهای مشترک زیاد هستن. در واقع، بعضی‌ها استدلال می‌کنن که ما در یکی از مهم‌ترین لحظات تاریخ بشریت زندگی می‌کنیم. به گفته‌ی بیل گیتس، عصر هوش مصنوعی آغاز شده و هوش مصنوعی مولد مهم‌ترین پیشرفت فناوری در 40 سال گذشته‌ست.

به گفته‌ی مک‌کینزی، «نوآوری‌هایی که هوش مصنوعی مولد می‌تونه برای کسب‌وکارها در هر اندازه و سطوحی از مهارت‌های فن‌آوری ایجاد کنه، واقعا هیجان‌انگیزه، با کاربردهایی در بازاریابی، فروش، عملیات، ریسک، فناوری اطلاعات و حتی منابع انسانی».

چندین شرکت مانند مورگان استنلی، پی‌دابلیوسی، استرایپ و سیلزفورس از هوش مصنوعی مولد برای کارآمدتر کردن فرآیندهای کاری استفاده می‌کنن. این تقاطع، این لحظه قابلیت بازتعریف ماهیت کار و دگرگونی سازمان‌ها رو در هر سطحی داره.

این پتانسیل نه تنها بازتعریف شیوه‌ی کار، بلکه بازگشایی سطوح نمایی از بهره‌وری، رشد و نوآوری رو نیز به همراه داره. از اونجایی که سازمان‌ها با چالش‌ها، عدم قطعیت‌ها و فرصت‌های این دهه مواجه هستن، هوش مصنوعی مولد می‌تونه به ایجاد چابکی، پاسخگویی و نوآوری مورد نیاز برای هدایت آینده‌ای که در پیش روی ماست کمک کنه.

همونطور که هوش مصنوعی مولد رشد می‌کنه و پیچیده‌تر می‌شه، در حال ظاهر شدن به‌عنوان یک دارایی استراتژیک قدرتمند و ضروری برای سازمان‌هاست. استفاده از پتانسیل هوش مصنوعی مولد و سرمایه‌گذاری از پتانسیلی که ارائه می‌ده، محرک مهمی از مزیت رقابتی برای سازمان‌های امروز و آینده خواهد بود.

الان زمان این رسیده که گفتگو  درباره‌ی نقشی که منابع انسانی در تقاطع هوش مصنوعی مولد و آینده‌ی کار ایفا می کنن رو آغاز کنیم

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Terri Horton

 Dr. Terri Horton یک آینده‌پژوه کار، مشاور، سخنران و نویسنده هستند.

دکتر Horton رهبر فکری شناخته‌شده و پرافتخار است که تخصص او در تقاطع آینده کار، تجربه کارکنان و هوش مصنوعی قرار دارد. او توسط Onaytica به عنوان یکی از رهبران کلیدی افکار در زمینه آینده کار شناخته شده است. همچنین، Thinkers360 دکتر هورتون را در میان ۵۰ رهبر برتر اندیشه جهانی در حوزه متاورس و آینده کار قرار داده است. او بینش‌های راهبردی برای مرکز تحقیقات Pew Research Center، فوربس و شرکت‌هایی در ایالات متحده، آسیا، اروپا و آفریقا ارائه کرده است. دکتر هورتون سخنران TEDx و نویسنده است و مدرک دکترای خود را در رشته آموزش با تمرکز بر تغییر سازمانی و رهبری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دریافت کرده است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  LinkedIn
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  0:56 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  0:56 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی