آموزش پیاده‌سازی و حسابرسی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015

poster
پیش‌نمایش دوره

حتی اگر در حال حاضر هیچ گونه آشنایی با الزامات این استاندارد ندارید، تا پایان دوره درک جامعی از تمامی مفاهیم موجود در ISO 9001:2015 پیدا خواهید کرد این دوره به 8 بخش تقسیم می‌شود: ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
4 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 را در سازمان خود

 شناسایی و دریافت الگوی تمامی مستندات مورد نیاز برای اخذ گواهینامه ISO 9001:2015

 چگونگی مستندسازی تمامی رویه‌های جاری در شرکت مطابق با استاندارد ISO 9001:2015

 نحوه‌ی صحبت با همکاران در مورد الزامات موجود در 10 بند استاندارد ISO 9001:2015

 شناخت چگونگی اجرای ممیزی، تهیه گزارش ممیزی و پیگیری نتایج

 نحوه‌ی ریاست بر جلسه‌ی بازنگری مدیریت و ثبت صورتجلسات

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش پیاده‌سازی و حسابرسی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

حتی اگر در حال حاضر هیچ گونه آشنایی با الزامات این استاندارد ندارید، تا پایان دوره درک جامعی از تمامی مفاهیم موجود در ISO 9001:2015 پیدا خواهید کرد

این دوره به 8 بخش تقسیم می‌شود:

مقدمه: با تاریخچه پیدایش ISO 9001 و مسیر ایده‌آل پیاده‌سازی برای دستیابی به تمامی مزایای گواهینامه ISO 9001 آشنا خواهید شد.

هفت اصل مدیریت کیفیت: توضیح همراه با مثال‌هایی برای هر یک از اصول ارائه می‌شود – این امر به شما در پیاده‌سازی و ممیزی ISO 9001 بر اساس فلسفه استاندارد کمک می‌کند. این بخش به درک معنای پشت هر یک از الزامات استاندارد و نحوه تفسیر هر یک از بندهای آن می‌پردازد.

ده بند از ISO 9001:2015: با الزامات کلیدی استاندارد آشنا می‌شوید و احساس راحتی در پیاده‌سازی و ممیزی یک سیستم مدیریت کیفیت بر اساس ISO 9001:2015 پیدا می‌کنید.

فرآیند پیاده سازی تشریح می‌شود: در اینجا یک چک لیست دقیق برای کمک به شما در داشتن سوال در مورد هر یک از الزامات استاندارد دریافت می‌کنید و نحوه انجام تحلیل شکاف (Gap Analysis) برای ترسیم مسیر پیاده‌سازی خود را یاد خواهید گرفت.

مستندات مورد نیاز برای ISO 9001:2015: ISO 9001 در مورد داشتن یک سیستم مدیریت است – نه صرفا مستندات – بنابراین الزامات مربوط به مستندات در اینجا شرح داده می‌شود و سپس هر یک از اسناد مورد نیاز را در بخش‌های مربوط به پیاده‌سازی و ممیزی در طول دوره خواهید یافت.

پیاده‌سازی ISO 9001: با تعریف دامنه، مسائل داخلی/خارجی، مدیریت ریسک و سایر جنبه‌های اساسی که برای شروع فرآیند پیاده‌سازی مورد نیاز است، بستر لازم برای ساخت سیستم مدیریت کیفیت خود را ایجاد کنید.

سیستم پشتیبانی: این بخش در مورد زیرمجموعه‌های مورد نیاز برای اجرای سیستم مدیریت کیفیت شما است. همچنین نوع شواهدی را که باید هنگام انجام ممیزی داخلی به دنبال آن باشید، توضیح می‌دهد.ممیزی داخلی: نحوه ایجاد و پیروی از فرآیند ممیزی داخلی، از جمله توضیحی مفصل برای ریاست و برگزاری جلسه بازنگری مدیریت را یاد خواهید گرفت

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Luke Desira

Luke Desira به‌عنوان یک مهندس مکانیک و با مدرک کارشناسی ارشد در توسعه‌ی محصول یکپارچه فعالیت می‌کند. از همان ابتدای کارش متوجه شد که علاقه‌مند است از مهارت‌های مهندسی خود در حوزه‌ای فراتر از تخصصش استفاده کند. طراحی خدمات برایش بسیار جذاب است و همواره راه‌هایی برای به کارگیری این علاقه و دانش برای کمک به بهبود کسب‌وکارها پیدا کرده‌است.

او از سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO به عنوان چارچوبی برای پیاده‌سازی شیوه‌های بهبود استفاده می‌کند. تاکنون به بیش از ۱۵۰ شرکت در اخذ گواهینامه ISO 9001 کمک کرده‌است و عمدتاً روی شرکت‌هایی با کمتر از ۷۵ کارمند تمرکز داشته‌است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی