وبینار رایگان مسیر شغلی هوش مصنوعی و دیتا ساینس

poster
پیش‌نمایش دوره

در این وبینار که در پلتفرم اسکای‌روم برگزار شده‌است، دکتر علی دهقانی به صورت مختصر در رابطه با مسیر شغلی و دنیای حرفه‌ای هوش مصنوعی و دیتا ساینس که امروزه یکی از بحث برانگیزترین و ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
5 (4 رای)
سطح: مقدماتی
 همایش
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1 سخنرانی
مجموع محتوای آموزشی:  1:33 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با مسیرهای یادگیری هوش مصنوعی و دیتا ساینس

 آشنایی با مسیرهای کاری مختلف هوش مصنوعی و دیتا ساینس

 آشنایی با مهارت‌های لازم برای بازار کار هوش مصنوعی و دیتا ساینس

 آشنایی با مباحث و موضوعات روز حوزه هوش مصنوعی و دیتا ساینس

سرفصل‌های دوره وبینار رایگان مسیر شغلی هوش مصنوعی و دیتا ساینس

مسیر شغلی هوش مصنوعی و دیتا ساینس

درباره دوره

در این وبینار که در پلتفرم اسکای‌روم برگزار شده‌است، دکتر علی دهقانی به صورت مختصر در رابطه با مسیر شغلی و دنیای حرفه‌ای هوش مصنوعی و دیتا ساینس که امروزه یکی از بحث برانگیزترین و پر درآمدترین مشاغل به حساب می‌آید، صحبت می‌کنند و به سوالات شما پاسخ داده می‌شود.

هدف این برنامه آشنا کردن دانشجویان با مسیر شغلی و حرفه‌ای هوش مصنوعی و دیتا ساینس است تا بتوانند با شناخت بیشتری قدم در این راه بگذارند و این مسیر شغلی را انتخاب کنند.  

ما در مکتب‌خونه برای شما عزیزان مسیر یادگیری این حرفه را نیز طراحی کرده‌ایم. با کلیک برروی لینک زیر می توانید دوره‌هایی که برای دستیابی به این مسیر شغلی برایتان مفید است را مشاهده نمایید. برای اطلاعات بیشتر  به نقشه راه یادگیری ماشین سر بزنید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher علیرضا دهقانی

دکتر علیرضا دهقانی دارای دکتری تخصصی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه DCU ایرلند و دارای بیش از ۲۰ سال سابقه کار در دانشگاه و صنعت هستند که نیمی از آن به عنوان عضو هیات علمی و پژوهشگر در دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور و نیمی دیگر به عنوان پژوهشگر ارشد و مدیر فنی حوزه هوش مصنوعی و بینایی ماشین در کمپانی‌های بزرگ بین‌المللی همچون اینتل و استارتاپ‌های شناخته شده ایرلندی است. ایشان هم‌اکنون مدیر فنی برنامه و پروژه، و پژوهشگر ارشد هوش مصنوعی هستند.

از زمینه‌های پژوهشی و تحقیقاتی، و همچنین علاقه ایشان می‌توان به حوزه‌های فنی هوش مصنوعی، حوزه‌های مدیریت فنی و مدیریت محصول هوش مصنوعی، حوزه‌های بهره‌وری در کار و زندگی، حوزه توسعه و رشد مسیر شغلی، حوزه کسب و کار و استارتاپ از توسعه محصول تا توسعه مشتری و کسب و کار و بازاریابی داده‌محور اشاره کرد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
امیر حق نظر 1403-01-31
بسیار عالی و آموزنده
1402-06-25
ادم با تجربه و با سوادی اند لطفا راجب ماشین لرنینگ وهوش مصنوعی اطلاعات بیشتر باز باهاشون صحبت کنید الان خیلی واسه تعیین حدودی مسیر به ما کمک میکنن تا اینجا هم با این دوره خیلی کمک کردن
نازک نوبری 1402-05-18
بسیار عالی و مفید. گوش دادن دقیقش واقعا راهگشاست.

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1 سخنرانی
مجموع محتوای آموزشی:  1:33 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)