دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 277 دانشجو
دانشجوی دوره
1 روز پیش
عالی و روان درس میدن استاد محترم و اینقدر تکرار میشه موضوعات که نفهمیدنش سخت تر از فهمیدنشون هست
دانشجوی دوره
2 روز پیش
عالی بود ، فقط کاش مثال هاشون بیشتر میبود
محمودرضا یوسفی
4 روز پیش
با سلام خدا یه استاد مانی عمر باعزت دهد واقعا بیان شیوا و روانی دارند من این واحد درسی را سال 1372 با هزار مشقت پاس کردم و بعدا در محیط کاری همیشه خلا عدم آگاهی و تسلط به ترم.دینامیک را احساس می کردم حالا که بازنشسته شدم مجدد به سراغ بازخوانی دروس دانشگاهی ام رفتم واقعا آموزش طی سالهای اخیر کیفیت بالایی کسب کرده یک پیشنهاد دارم بدلیل انس جامعه مهندسی با سیستم SI جهت درک بهتر . ملموس مطالب در مثالها در ص.رت بیان واحدهای انگلیسی معادل SI را هم بیان فرمایید بعنوان مثال در مورد نقطه سه گانه آب بنده با رجوع به واحدهای SI با درک ملموسی از موضوع داشتم . با سپاس از استاد مانی و دست اندرکاران دلسوز و آینده ساز ایران ، مدیران و کارکنان مکتب خونه
هوتن تیموری
5 روز پیش
بسیار عالی
دانشجوی دوره
9 روز پیش
بسیار خوب مسلط و عالی است.
مریم حنونی
14 روز پیش
عالی









