آموزش تعهد پایدار کارکنان

poster
پیش‌نمایش دوره

در دنیای امروز که فرسودگی شغلی به امری فراگیر تبدیل شده، حفظ تعهد و تعامل کارکنان چالشی بزرگ برای رهبران محسوب می‌شود. در این دوره آموزشی، دکتر تاد دِوِت، نویسنده، مدرس و مربی برجسته، به ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  0:49 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  0:49 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 نحوه ساخت یک تیم کاملاً متعهد و با انگیزه

 ایجاد تعاملی پایدار در تیم خود

 استفاده از تاکتیک‌های مختلف برای افزایش تعهد و تعامل کارکنان

 شناسایی و رفع موانع تعهد و تعامل

 استفاده از دستورالعمل‌های عملی برای ارتقای درک خود از تعامل کارکنان

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش تعهد پایدار کارکنان

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

در دنیای امروز که فرسودگی شغلی به امری فراگیر تبدیل شده، حفظ تعهد و تعامل کارکنان چالشی بزرگ برای رهبران محسوب می‌شود. در این دوره آموزشی، دکتر تاد دِوِت، نویسنده، مدرس و مربی برجسته، به شما می‌آموزد که چگونه با درک عمیق‌تر از عوامل مؤثر بر تعهد و تعامل، تیمی کاملاً متعهد و با انگیزه بسازید و تعاملی پایدار در آن ایجاد کنید.

دکتر دِوِت با طراحی این دوره، به دنبال کمک به رهبران در تمام سطوح، از مدیران ارشد تا سرپرستان تیم‌ها، و همچنین افراد جویای رهبری است. او در این دوره به موضوعات اساسی مانند قدردانی و پاداش، بازی‌وارسازی و حذف موانع می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا با به‌کارگیری آن‌ها، تعهد و انگیزه کارکنانتان را افزایش دهید.

علاوه بر این، دکتر دِوِت بر تاکتیک‌های سطح بالاتری تمرکز می‌کند که سطوح بالای تعامل را تضمین می‌کنند. او چند تمرین کلیدی را نیز به شما آموزش می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها، تعامل در تیم شما به امری پایدار تبدیل خواهد شد.

در نهایت، دکتر دِوِت دستورالعمل‌های عملی و قابل اجرا ارائه می‌دهد که می‌توانید بلافاصله برای ارتقای درک خود از تعامل کارکنان و به‌کارگیری آموزه‌های این دوره در محیط کارتان از آن‌ها استفاده کنید. با به‌کارگیری این راهکارها، خواهید توانست تیمی متعهد، با انگیزه و خلاق داشته باشید که به موفقیت سازمان شما کمک خواهد کرد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Todd Dewett

Todd Dewett یک نویسنده محبوب در زمینه رهبری، مدرس و سخنران است. پس از آغاز کار خود با شرکت‌های مشاوره Andersen Consulting and Ernst & Young مدرک دکترای خود را در رفتار سازمانی از دانشگاه تگزاس A&M دریافت کرد. امروزه او به‌عنوان یک متخصص شناخته‌شده در زمینه‌های اعتبارسنجی، رهبری، روابط موثر و موفقیت شناخته می‌شود. او نویسنده‌ای خلاق، سخنرانی الهام‌بخش و مدرسی پرفروش در LinkedIn Learning است. دِوِت به عنوان استاد رهبری شناخته می‌شود و در 5 دوره TEDx به سخنرانی پرداخته است و مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی را تهیه کرده است که میلیون‌ها متخصص در تقریباً همه کشورهای جهان از آن بهره می‌برند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  LinkedIn
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  0:49 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  0:49 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی