آموزش رهبری: مهارت‌های کاربردی رهبری

poster
پیش‌نمایش دوره

رهبری اغلب مهارتی دست نیافتنی یا پیچیده به نظر می رسد، اما با این دوره آموزشی کاربردی، به زودی در آن استاد خواهید شد. فرقی نمی‌کند یک تیم کوچک را مدیریت کنید یا کل یک ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 تبدیل شدن به رهبری بهتر و ساخت تیم کارآمد

 تعادل بین کار و زندگی

 درک نظریه‌های آکادمیک پیرامون سبک‌ها و فنون رهبری

 ایجاد مجموعه‌ای وسیع از ابزارهای عملی برای رهبری فوق‌العاده

 صرف زمان بیشتر برای توسعه برنامه‌ها و ایده‌ها برای آینده

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش رهبری: مهارت‌های کاربردی رهبری

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

رهبری اغلب مهارتی دست نیافتنی یا پیچیده به نظر می رسد، اما با این دوره آموزشی کاربردی، به زودی در آن استاد خواهید شد. فرقی نمی‌کند یک تیم کوچک را مدیریت کنید یا کل یک کسب‌وکار را، این دوره مهارت‌های ضروری برای مدیریت زمان، انگیزش تیم و رضایت شخصی شما را تقویت می‌کند. رهبری مهارتی ضروری در خانه، محل کار و در هر مرحله از حرفه شماست. اگر در محل کار مسئولیت دو یا چند نفر را بر عهده دارید، این دوره می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

Chris Croft، سخنران بین المللی و نویسنده ای پرکار است که بیش از ۲۰ سال است مهارت های رهبری را به شرکت ها آموزش می دهد. او در سراسر جهان و همچنین به صورت آنلاین تدریس کرده است و سبک تدریس او سرگرم کننده و کاربردی است. این دوره به طور قطع شما را درگیر و سرگرم نگه می دارد و مهارت های تغییر دهنده زندگی را برای خانه و محل کار به شما آموزش می دهد.

این دوره رهبری همه چیزهایی را که باید بدانید را پوشش می دهد، از تفویض اختیار و ایجاد انگیزه گرفته تا سبک های مختلف رهبری، نبض سازمان را در دست داشتن و برنامه ریزی برای آینده کسب و کار شما. این دوره به بسیاری از نمونه های واقعی زندگی (که برخی از آنها قطعاً شما را می خنداند) می پردازد و ابزارهای عملی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها برای دستیابی به نتایج بهتر به کار گیرید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Chris Croft

کریس کرافت تا کنون بیش از 85 هزار نفر را در زمینه مدیریت پروژه و رهبری آموزش داده است. وی همچنین دوره‌هایی در زمینه مدیریت زمان و مذاکره در LinkedIn و Lynda تدریس کرده است که بیش از هجده میلیون مخاطب آنلاین داشته است. او دارای سابقه در مدیریت عملیات است و مدرک مهندسی خود را از کمبریج دریافت کرده است و بیش از 10 سال به عنوان مهندس واجد شرایط و مدیریت ارشد در صنعت تولید فعالیت داشته است. کریس کرافت بعد از اخذ مدرک MBA به مدت چهار سال در مدرسه بازرگانی بورنموث (Bournemouth) کار کرد تا اینکه از سال 1992 شرکت آموزشی خود را راه‌اندازی کرد و از آن زمان، به عنوان سخنران و مدرس مشغول فعالیت است. 

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  Udemy
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی