دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 24 دانشجو
دانشجوی دوره
2 سال پیش
بسیار عالی و قشنگ توضیح میدن فقط کاش سوال وسطش کمتر میپرسیدن و کاش چندتا مسایل و تمرین هم حل میکردن سر کلاس.در کل عالی خداقوت بهشون
عماد
4 سال پیش
سپاس فراوان از استاد گرانقدر
دانشجوی دوره
5 سال پیش
بسیار عالی هست. سپاسگذارم از استاد که تدریس عالی دارند و از شما که این امکان را فراهم ساختید که ما بتوانیم از تدریس این استاد عالیقدر بهره مند شویم.
سارا مرتضوی
5 سال پیش
استاد, عالی, نحوه ی تدریس با پاورپوینت, عالی, کیفیت ویدئو و صدا هم خیلی خوب... همه چیز در مورد این آموزش عالی بود... ممنون از مکتب خونه.
شیما
5 سال پیش
برای بنده بسیار عالی و مفید و فوق العاده بود. بنابراین لازم میدونم که از لطف جناب دکتر سروری برای در دسترس گذاشتن این دوره تشکر کنم. همچنین درخوست دارم که درصورت امکان دروس دیگری را نیز ارائه دهند. باتشکر فراوان
زینت علی زاده حقیقی
5 سال پیش
بیان شیرین اخلاق فوق العاده استاد سروری یادگیری این درس رو برام خیلی راحت کرد کاش میشد استاد رو از نزدیک ببینم و ازش تشکر کنم













