توسعه فردی

معرفی چند کتاب آموزش مقاله نویسی به انگلیسی + لینک دانلود

مهارت نگارش مقالات علمی یکی از مهمترین مهارت‌های ضروری برای هر پژوهشگر و دانشمندی است که قصد انتشار و به اشتراک گذاشتن یافته‌های خود را دارد. نگارش مقالات علمی، فرآیندی ظریف و چندلایه هست که نیازمند دانش و مهارت‌های خاصی است. کتاب آموزش مقاله نویسی به انگلیسی، تمامی جنبه‌های مقاله نویسی علمی از مرحله طراحی و سازماندهی ایده‌های پژوهشی گرفته تا نگارش روان و استاندارد متن، ارجاع‌دهی و آماده‌سازی برای چاپ را پوشش می‌دهد.

بهترین کتاب آموزش مقاله نویسی به انگلیسی

مطالعه کتاب آموزش مقاله نویسی به انگلیسی به پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و هر فردی که قصد انتشار یافته‌های علمی خود را دارد، کمک خواهد کرد، تا مقالات علمی خود را با کیفیت بالا تهیه و منتشر کنند. برای نوشتن مقاله علمی به زبان انگلیسی، کتاب‌های متعددی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک نمایند.

کاملترین مرجع آموزش مقاله نویسی علمی و پژوهشی + اعطای گواهینامه تخصصی

 

در ادامه به معرفی چند کتاب آموزش مقاله نویسی به انگلیسی می‌پردازیم.

پیشنهاد مطالعه: چگونه مقاله بنویسیم و ثبت کنیم؟ کامل‌ترین راهنمای موجود

On Writing Well نوشته ویلیام زینسر

این کتاب کلاسیک، راهنمایی جامع برای نویسندگی غیرداستانی است. زینسر با سبکی روان و قابل فهم، اصول اساسی نگارش خوب را توضیح می‌دهد. او بر اهمیت وضوح، سادگی و حذف کلمات زائد تأکید می‌کند. این کتاب آموزش مقاله نویسی به انگلیسی برای نویسندگان در هر سطحی، از مبتدی تا حرفه‌ای، مفید است و به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های نوشتاری خود را بهبود بخشند.

لینک دانلود

 

On Writing Well — Adventures in digital

The Elements of Style نوشته ویلیام استرانک جونیور و ای. بی. وایت

این کتاب کوچک اما قدرتمند، یکی از پرفروش‌ترین و تأثیرگذارترین کتاب‌های آموزش نگارش است. نویسندگان قوانین اساسی گرامر و سبک نگارش را به صورت موجز و کاربردی ارائه می‌دهند. این کتاب آموزش مقاله نویسی به انگلیسی به شما می‌آموزد چگونه جملات روشن و دقیق بنویسید و از اشتباهات رایج در نگارش اجتناب کنید.

لینک دانلود

The Elements of Style نوشته ویلیام استرانک جونیور و ای. بی. وایت

They Say / I Say نوشته جرالد گراف و کتی بیرکنشتاین

این کتاب بر روی مهارت‌های استدلال و بحث در نوشتار آکادمیک تمرکز دارد. نویسندگان الگوهای مفیدی برای ارائه نظرات دیگران و بیان دیدگاه‌های خود ارائه می‌دهند. این کتاب آموزش مقاله نویسی به انگلیسی به شما کمک می‌کند تا مقالات قانع‌کننده‌ و منسجم‌تری بنویسید و در گفتگوهای علمی به طور مؤثرتری شرکت کنید.

لینک دانلود

They Say / I Say" by Gerald Graff, Cathy Birkenstein, Other Format | Barnes & Noble®

Academic Writing: A Handbook for International Students – نوشته استیفن بیلی

این کتاب به طور خاص برای دانشجویان بین‌المللی طراحی شده است که می‌خواهند مهارت‌های نگارش آکادمیک خود را به زبان انگلیسی بهبود بخشند. بیلی راهنمایی‌های عملی در مورد ساختار جملات، سازماندهی پاراگراف‌ها و نوشتن انواع مختلف متون دانشگاهی ارائه می‌دهد. این کتاب همچنین شامل تمرین‌های مفیدی است که به تقویت مهارت‌های نوشتاری کمک می‌کند.

لینک دانلود

Academic Writing: A Handbook for International Students - نوشته استیفن بیلی

Writing Your Journal Article in Twelve Weeks نوشته وندی لورا بلکر

این کتاب یک راهنمای گام به گام برای نوشتن و ارسال مقالات علمی به مجلات تخصصی است. بلکر یک برنامه ۱۲ هفته‌ای ارائه می‌دهد، که شامل مراحل مختلف از طوفان فکری تا ویرایش نهایی می‌شود. این کتاب آموزش مقاله نویسی به انگلیسی به ویژه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران جوان مفید است و به آنها کمک می‌کند تا فرآیند نوشتن مقالات علمی را به صورت سیستماتیک و مؤثر مدیریت کنند.

لینک دانلود

AcWriSummer for #AcWri Accountability Summer 2016 | techKNOWtools

Writing That Works – نوشته کنت رومان

این کتاب به نویسندگان کمک می‌کند تا به طور موثر در محیط‌های حرفه‌ای بنویسند. موضوعاتی مانند نگارش ایمیل، گزارش‌ها، پروپوزال‌ها و سایر انواع مقالات در این کتاب آموزش مقاله نویسی به انگلیسی آموزش داده می‌شوند. همچنین این کتاب بر مهارت‌های ارتباطی و سازماندهی مطالب تاکید دارد.

Writing That Works - نوشته کنت رومان

The Craft of Research نوشته وینی بوث، گریگوری جی. کولمب و جوزف ام. ویلیامز

این کتاب به طور جامع به آموزش مراحل تحقیق و نگارش مقالات علمی اشاره دارد. این کتاب آموزش مقاله نویسی به انگلیسی به موضوعاتی هم چون چگونگی شناسایی مساله، جمع آوری و سازماندهی اطلاعات، ساختار مقاله و راهبردهای نگارش می‌پردازد.

لینک دانلود

The Craft of Research نوشته وینی بوث، گریگوری جی. کولمب و جوزف ام. ویلیامز

Writing Science: How to Write Papers That Get Cited and Proposals That Get Funded” اثر Joshua Schimel

این کتاب آموزش مقاله نویسی به انگلیسی به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید مقالات علمی بنویسید که هم مورد توجه قرار گیرند و هم به خوبی استناد شوند. این کتاب به بررسی اصول نوشتن علمی و بهبود مهارت‌های ارتباطی در عرصه پژوهش می‌پردازد. شیمل با تأکید بر اهمیت داستان‌سرایی در نوشتن مقالات و پروپوزال‌های علمی، راهکارهایی عملی برای نویسندگان ارائه می‌دهد تا بتوانند با اثرگذاری بیشتری در جامعه علمی فعالیت کنند.

آموزش جامع روش تحقیق و مقاله‌نویسی

 

نویسنده به تحلیل ساختار مناسب مقالات، نحوه جلب توجه خوانندگان و همچنین چگونگی تدوین پروپوزال‌هایی که شانس بالایی برای تأمین مالی دارند، می‌پردازد. این کتاب آموزش مقاله نویسی به انگلیسی به عنوان یک منبع ارزشمند برای پژوهشگران و دانشجویان است و به آنها کمک می‌کند تا نوشته‌های خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که هم از نظر محتوایی و هم از نظر فرم، دارای جذابیت و تاثیرگذاری بیشتری خواهند بود.

لینک دانلود

Writing Science: How to Write Papers That Get Cited and Proposals That Get Funded | Amazon.com.br

A PhD is Not Enough: A Guide to Survival in Science by Peter J. Feibelman

این کتاب نه تنها بر روی نوشتن مقالات علمی تمرکز دارد، بلکه به جوانان محقق کمک می‌کند تا در دنیای علمی موفق شوند. نویسنده تجربیات شخصی خود را به اشتراک می‌گذارد و نکات مهمی درباره چگونگی مدیریت زمان، کار با استادان و همکاران و همچنین نوشتن مقالات علمی ارائه می‌دهد. این کتاب آموزش مقاله نویسی به انگلیسی برای کسانی که در مسیر تحصیلات عالی هستند و می‌خواهند در زمینه تحقیق موفق شوند، بسیار مفید است.

لینک دانلود

Atul R Thakare, PhD on LinkedIn: #literaturereview #researchpaper #phd #management #book #career #research…

How to Write and Publish a Scientific Paper by Robert A. Day and Barbara Gastel

این کتاب یک راهنمای جامع برای نویسندگان مقالات علمی است که مراحل نوشتن، ویرایش و انتشار مقالات را به تفصیل شرح می‌دهد. نویسندگان با ارائه نکات عملی و راهنمایی‌های مفید، به خوانندگان کمک می‌کنند تا فرآیند نوشتن را به شیوه‌ای مؤثرتر انجام دهند. این کتاب آموزش مقاله نویسی به انگلیسی به بررسی مسائلی مانند انتخاب نشریه، پاسخ به نظرات داوران و نحوه مدیریت زمان در نوشتن مقاله می‌پردازد.

لینک دانلود

Dr. Gastel publishes new edition of book - Veterinary Integrative Biosciences

دوره های آموزش مقاله نویسی در مکتب خونه

آیا به دنبال ارتقاء مهارت‌های نوشتاری خود هستید؟ با دوره‌های آموزش مقاله‌ نویسی مکتب خونه، به دنیای جذاب نویسندگی وارد شوید و توانایی‌های خود را به سطحی جدید برسانید. در این دوره‌ها، با تکنیک‌های نوشتن مقالات تاثیرگذار، پژوهش مؤثر و ساختاردهی مناسب آشنا می‌شوید. چه به دنبال نوشتن برای وبلاگ شخصی‌تان هستید و چه قصد دارید در نشریات معتبر مقاله منتشر کنید، با دوره‌های مکتب خونه اولین قدم را به سوی تبدیل شدن به یک نویسنده حرفه‌ای بردارید.

آموزش نگارش مقاله علمي به زبان انگليسي

کامل بهرامی

کامل بهرامی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار از دانشگاه ارومیه است. به حوزه کامپیوتر، برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات علاقه‌مند‌ است و هم اکنون به عنوان عضو تیم سئو و مدیر تیم نویسنده‌های مکتب خونه در این مجموعه فعالیت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا