آموزش تکنیک‌های لیسنینگ آیلتس - بند 9

poster
پیش‌نمایش دوره

از آنجایی ماژول لیسنینگ آیلتس دارای جواب‌های قابل تصحیح و مشخصی است و نظر شخصی ممتحن‌های آیلتس در آن اثری ندارد، امکان گرفتن نمره کامل یعنی 9 در آن وجود دارد و بسیار ماژول ارزشمندی ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  4 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با ساختار تست لیسنینگ آیلتس و الگوی سکشن‌های آن

 آشنایی با چالش‌های تست لیسنینگ آیلتس و راهکارهای مقابله با آن

 آشنایی با تکینک‌های طلایی برای دستیابی به نمرات بالاتر

 آشنایی با مهارت‌های مورد نیاز لیسنینگ آیلتس و موثرترین تمرین‌ها

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش تکنیک‌های لیسنینگ آیلتس - بند 9

زیرساخت لیسنینگ آیلتس

در این فصل به یک نگاه کلی و از بالا نسبت به ماژول لیسنینگ آیلتس دست پیدا می‌کنیم و به موضوعات زیر می‌پردازیم:

- مدت زمان تست لیسنینگ آیلتس
- بخش‌ها و سکشن‌های لیسنینگ آیلتس
- نوع کلی سوالات لیسنینگ آیلتس
- نحوه محسابه نمره لیسنینگ آیلتس
- چالش‌های لیسنینگ آیلتس

  ماهیت لیسنینگ آیلتس
مشاهده
"04:56  
  ساختار لیسنینگ آیلتس
"06:47  
  نحوه محاسبه نمره لیسنینگ آیلتس
"02:18  
  چالش‌های لیسنینگ آیلتس
"09:27  
  تعیین سطح لیسنینگ آیلتس
"05:59  
  ارزیابی فصل زیرساخت لیسنینگ آیلتس
 100%    
"04:00  
الگوی سوالات لیسنینگ آیلتس

مثل هر امتحان استاندارد و امیتازمحور دیگری، دانستن الگوی تکرارشونده سوالات مسیر موفقیت را هموار می‌کند چراکه سوالات و ساختار آن‌ها پیش‌بینی پذیر می‌شود. به همین دلیل در این فصل به الگوی تکرارشونده سوالات و انواع آن‌ها در هر سکشن به صورت مجزا و شباهت‌ سکشن‌ها به هم می‌پردازیم.

  الگوی سوالات سکشن - بخش اول
مشاهده
"21:02  
  الگوی سوالات سکشن - بخش دوم
"18:00  
  الگوی سوالات سکشن - بخش سوم
"14:22  
  الگوی سوالات سکشن - بخش چهارم
"15:04  
  ارزیابی فصل الگوی سوالات لیسنینگ آیلتس
 100%    
"04:00  
تکنیک‌های پیش از لیسنینگ

اقدام‌های پیش از لیسنینگ در واقع پایه و اساس انجام یک تست به نحو عالی است و اگر این بخش به درستی انجام شود، می‌توان گفت که 70 درصد مسیر گذرانده شده است. در این فصل به تمامی نکات و تکنینک‌های لازم برای طی کردن این مسیر به نحو احسنت می‌پردازیم.

  شناسایی سکشن
مشاهده
"19:57  
  کلمات کلیدی و حدس جواب
"29:07  
  ارزیابی فصل تکنیک‌های پیش از لیسنینگ
 100%    
"05:00  
تکنینک‌های حین لیسنینگ

با پشت سر گذاشتن تکنیک‌های پیش از لیسنینگ، وقت آن رسیده که از دستاوردهای آن بخش استفاده کنیم و به جواب برسیم. در این فصل بر روی رسیدن به جواب به کمک کلمات کلیدی انتخاب شده، کلمات حدس‌زده شده و جلو افتادن از صدا تمرکز می‌کنیم.

  شنیدن سیگنال‌ها و جواب
"14:33  
  تکنیک طلایی
"21:40  
  تله‌های لیسنینگ آیلتس
"29:03  
  ارزیابی فصل تکنینک‌های حین لیسنینگ
 100%    
"04:00  
تکنینک‌های بعد از لیسنینگ

پس از پایان لیسنینگ، 10 دقیقه فرصت برای انتقال جواب‌ها به برگه پاسخنامه وجود دارد که با رعایت نکات درست، این 10 دقیقه می‌تواند نمره ما را به مقدار زیادی تغییر دهد. در این ویدیو به این تکنیک‌های بسیار مهم می‌پردازیم.

  انتقال و نجات جواب‌ها
"07:26  
  ارزیابی فصل تکنینک‌های بعد از لیسنینگ
 100%    
"02:00  
تمرین‌های افزایش نمره لیسنینگ

این رو در طول دوره تاکید کردیم که با تمرین میشه نمره 9 گرفت، اما نه با هر تمرینی،‌با تمرین درست و هدفمند. برای همین در این بخش به تمرین‌هایی می‌پردازیم که با هربار انجام دادن به نمره دلخواهتون یک قدم نزدیکتر بشید.

  نحوه آنالیز تست لیسنینگ
"08:38  
  افزایش مهارت‌های تست لیسنینگ آیلتس
"10:16  
  ارزیابی فصل تمرین‌های افزایش نمره لیسنینگ
 100%    
"03:00  

درباره دوره

از آنجایی ماژول لیسنینگ آیلتس دارای جواب‌های قابل تصحیح و مشخصی است و نظر شخصی ممتحن‌های آیلتس در آن اثری ندارد، امکان گرفتن نمره کامل یعنی 9 در آن وجود دارد و بسیار ماژول ارزشمندی برای سرمایه‌گذاری است تا با نمره بالا در این بخش گرفتن، نمره کل آیلتس نیز به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

دوره‌ی منحصربه‌فرد "تکنیک‌های لیسنینگ آیلتس - بند 9" شامل تجربه‌ی چندین سال تدریس در حوزه آیلتس و همچنین تجمیع دوره‌های تدریس شده توسط ممتحن‌های آیلتس توسط محمدرضا میری است.

این دوره شامل بهترین راهکارها و دقیق‌ترین نکات برای رشد نمره آیلتس تا نمره 9 است. اگر شما در آینده نزدیک یا دور به دنبال شرکت در آزمون آیلتس هستید و به نمره بالایی در کل آزمون نیاز دارید، این دوره برای شماست. تسلط بر تکنیک‌ها و تمرین‌های ارائه شده در این دوره شما را در مسیر رشد نمره آیلتس، مخصوصا مهارت لیسنینگ همراهی می‌کند.

در این دوره، به طور جامع به روش‌ها و تکنیک‌های مؤثری که برای موفقیت در ماژول لیسنینگ آزمون آیلتس لازم است، پرداخته می‌شود. از جمله مهارت‌های مدیریت زمان، تمرکز، سرعت عمل، بهتر شنیدن، شناخت انواع سؤالات و نکات کلیدی برای درک بهتر مطلب و نیفتادن در دام‌های طراحی‌شده، ‌ در این دوره پوشش داده شده است. 

این دوره برای همه‌ی سطوح مناسب است؛ از مبتدی تا پیشرفته. با استفاده از محتوای این دوره شما قادر خواهید بود مهارت لیسنینگ خود را به طور چشمگیری بهبود بخشیده و به اهداف خود در آزمون آیلتس نزدیک‌تر شوید. به دنیای "تکنیک‌های لیسنینگ آیلتس - بند 9" خوش آمدید، جایی که یادگیری به شیوه‌ی ساده و مؤثر برای شما فراهم شده است.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محمدرضا میری

محمدرضا میری، فارغ‌التحصیل رشته MBA از دانشگاه علامه طباطبایی است و دارای گواهینامه تدریس به بزرگسالان از آکادمی سفیر گفتمان، ایشان تجربه فعالیت به عنوان سوپروایزر آموزش و مدیر محصول سابق یکی از پلفترم‌های آموزش آنلاین زبان را داشته‌اند و هم‌اکنون به عنوان مدیر محصول در یکی از شرکت‌های حوزه سرگرمی فعالیت می‌کنند. محمدرضا میری سابقه 10 سال تدریس زبان انگلیسی را دارد. لهجه او آمریکایی است و در کنار تدریس زبان انگلیسی، به کار گویندگی به زبان انگلیسی هم مشغول هستند. ایشان چندین پروژه برای رویدادهای بین‌المللی از شرکت‌های خصوصی و دولتی داخلی داشته‌اند. ایشان از سال 1392 مشغول تدریس زبان انگلیسی و سابقه 7 سال تدریس حضوری در آموزشگاه‌های مختلف از جمله زبانکده ملی ایران و آکادمی سفیر گفتمان را دارند. از سال 1398 نیز در یکی از پلتفرم‌های آموزش آنلاین بالغ بر 1500 ساعت به بیش از 250 زبان‌آموز تدریس کرده که از کشورهای مختلف از جمله آلمان، هلند، کانادا، استونی، سوئیس، ترکیه، مالزی و عراق در سطوح Intermediate تا Advance بوده‌اند. محمدرضا میری به‌طور تخصصی بر حوزه‌های زیر تمرکز دارند:

  • مصاحبه کاری با شرکت‌های خارجی
  • مصاحبه تحصیلی با دانشگاه‌های خارجی
  • تقویت مکالمه در محیط‌های عمومی
  • تقویت مکالمه در محیط‌های کاری
  • آزمون آیلتس

ایشان یادگیری یک زبان جدید را صاحب روحی دیگر شدن و زبان انگلیسی را دریچه‌ای به دنیای بی‌انتهای یادگیری و فرصت‌ها می‌دانند و به دلیل فعالیت‌ها و علاقه ایشان به فناوری از بروزترین منابع و روش‌ها در تدریس با تمرکز بر یادگیری طبیعی استفاده می‌کنند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  4 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)