آموزش درک امور مالی برای افراد غیرمتخصص

poster
پیش‌نمایش دوره

تصمیمات مالی خود را تحت تأثیر قرار دهید و یاد بگیرید چگونه عملکرد سودآوری واحد خود و سازمانتان را بهبود ببخشید. در این دوره، مبانی مالی و مفاهیم حسابداری را فرا خواهید گرفت تا رشد ... ادامه

برگزارکننده:  Coursera  Coursera
مدرس دوره:

برگزارکننده:

Coursera
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آموزش به‌کارگیری مفاهیم حسابداری و مالی

 نحوه درک اصطلاحات کلیدی حسابداری و مالی

 چگونگی بررسی صورت‌های مالی را با استفاده از نسبت‌های کلیدی

 یادگیری اهمیت فرآیند بودجه‌بندی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش درک امور مالی برای افراد غیرمتخصص

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

تصمیمات مالی خود را تحت تأثیر قرار دهید و یاد بگیرید چگونه عملکرد سودآوری واحد خود و سازمانتان را بهبود ببخشید. در این دوره، مبانی مالی و مفاهیم حسابداری را فرا خواهید گرفت تا رشد سازمان خود را پیش ببرید.

با اتمام این دوره، شما دانش عمومی مالی و درک عمیقی از تأثیر تصمیمات خود خارج از حوزه عملکردی خود به دست خواهید آورد. محتوای این دوره شامل جنبه‌های منتخب مالی از دیدگاه یک متخصص غیرمالی است.

موضوعات خاص شامل: تحلیل مالی، برنامه‌ریزی، پیش‌بینی و بودجه‌بندی، جریان نقدی و تأمین مالی استراتژیک می‌باشد. این کلاس تعاملی خواهد بود و نیاز به مشارکت فعال شرکت‌کنندگان در فعالیت‌های مرتبط با مالی دارد.

پس از اتمام این دوره، شما قادر خواهید بود:

  • اهمیت مالی و تفسیر اطلاعات مالی را توضیح دهید
  • مفاهیم حسابداری و مالی را برای تحلیل مالی‌ها به کار ببرید
  • با اصطلاحات کلیدی حسابداری و مالی آشنا شوید
  • صورت‌های مالی را با استفاده از نسبت‌های کلیدی بررسی کنید
  • اهمیت فرآیند بودجه‌بندی را توضیح دهید
  • با اجزای کلیدی مورد نیاز برای بهبود سودآوری آشنا شوید

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher David Standen

دیوید استندن یک کارآفرین با تجربه، استاد کسب و کار، مربی و مشاور است که در آمریکا، اروپا و خاورمیانه فعالیت کرده است. او در طول دوران حرفه‌ای خود، با کارآفرینان در سراسر جهان همکاری کرده و از تدریس در کلاس‌های دانشگاهی تا مشاوره و کمک در راه‌اندازی کسب و کارها فعالیت داشته است. از سال ۲۰۰۷، دیوید یازده طرح تجاری توسعه داده و به جذب بیش از ۲۴ میلیون دلار سرمایه برای مشتریانش کمک کرده است. او کار خود را در بخش غیرانتفاعی آغاز کرد و سپس به مدیریت آموزش کسب و کار روی آورد. در سال ۲۰۰۶، دیوید به عنوان بخشی از یک گروه سه نفره، اولین برنامه MBA آنلاین جهان را طراحی و راه‌اندازی کرد.

دیوید در سال ۲۰۰۷ به بیروت، لبنان نقل مکان کرد تا در دانشگاه آمریکایی بیروت به تدریس بپردازد و در سال ۲۰۱۰ شرکت Odyssey Imports را تأسیس کرد. او در سال ۲۰۱۲ به کالیفرنیا بازگشت تا کسب و کار خود را توسعه دهد. دیوید همچنین در دانشگاه کالیفرنیا، ایروین تدریس می‌کند و به عنوان مشاور کسب و کار برای گلدمن ساکس فعالیت داشته است. او مربی و مشاور کسب و کار موفقی است و جلسات آموزشی و مشاوره‌ای متعددی در اروپا و خاورمیانه برگزار کرده است. دیوید دارای MBA بین‌المللی از مدرسه کسب و کار IE در مادرید است و کاندیدای دکترای مدیریت کسب و کار با تخصص در کارآفرینی می‌باشد. او در ایروین، کالیفرنیا با همسرش والری و پسرانش الیور و فونیکس زندگی می‌کند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.