آموزش جاوا اسکریپت پیشرفته غیرهمزمان

poster
پیش‌نمایش دوره

در دوره "جاوا اسکریپت پیشرفته غیرهم‌زمان"، شما می‌آموزید که چگونه برنامه‌هایی که به طور غیرهم‌زمان عمل می‌کنند را بسازید و مدیریت کنید تا به یک برنامه‌نویس مؤثر در جاوا اسکریپت تبدیل شوید. این دوره توسط ... ادامه

برگزارکننده:   Frontend Masters
مدرس دوره:

برگزارکننده:

Frontend Masters
سطح: متوسط
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 یادگیری تکنیک‌ها و ویژگی‌های جدید در جاوا اسکریپت غیرهمزمان

 یادگیری چگونگی کاهش کد و ایجاد برنامه‌های هوشمندتر

 چگونگی تبدیل شدن به یک برنامه‌نویس موثر در زمینه جاوا اسکریپت

 یادگیری ساخت و مدیریت برنامه‌های غیرهمزمان در جاوا اسکریپت

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش جاوا اسکریپت پیشرفته غیرهمزمان

جاوا اسکریپت پیشرفته غیرهمزمان

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

 در دوره "جاوا اسکریپت پیشرفته غیرهم‌زمان"، شما می‌آموزید که چگونه برنامه‌هایی که به طور غیرهم‌زمان عمل می‌کنند را بسازید و مدیریت کنید تا به یک برنامه‌نویس مؤثر در جاوا اسکریپت تبدیل شوید.

 این دوره توسط جعفر حسین که به‌عنوان سرپرست فنی تیم مشترک برای رابط کاربری نتفلیکس و معمار پلتفرم داده‌های رابط کاربری آن فعالیت می‌کند، ارائه می‌شود. جعفر حسین با معرفی ویژگی‌ها و تکنیک‌های جدید، شما را از اصول اولیه جاوا اسکریپت غیرهم‌زمان فراتر می‌برد و به شما کمک می‌کند تا با کاهش کد و ایجاد برنامه‌های هوشمندتر، مهارت‌های خود را بهبود بخشید.

 این دوره مناسب برای توسعه‌دهندگانی است که دارای دانش متوسط در زمینه جاوا اسکریپت هستند و حداقل نیازمندی‌هایی مانند توانایی ایجاد توابع، استفاده از حلقه‌ها، ساخت اشیای JS، و درک کارکرد دامنه توابع را دارند. قبل از شرکت در این دوره، تجربه آموزش جاوا اسکریپت غیرهم‌زمان توسط جعفر نیز پیشنهاد می‌شود.

درباره استاد

Jafar Husain
جعفر حسین سرپرست فنی تیم‌های مختلف رابط کاربری نتفلیکس است. او معمار پلتفرم داده‌ای رابط کاربری نتفلیکس می‌باشد و در ساخت سیستم‌های واکنش‌پذیر و رویدادمحور تخصص دارد. جعفر صدها توسعه‌دهنده را آموزش داده است تا سیستم‌های رویدادمحور را در جاوا اسکریپت بسازند. او نماینده نتفلیکس در کمیته استانداردهای جاوا اسکریپت است و به فعالیت برای تکامل جاوا اسکریپت می‌پردازد.
مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.