آموزش مقدمه‌ای بر تست نرم‌افزار

poster
پیش‌نمایش دوره

لازم به ذکر است زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام شده‌است.با گذراندن دوره آموزش مقدمه‌ای بر تست نرم‌افزار درک اصولی و فرآیندهای اساسی تست نرم افزار را به دست خواهید آورد. به طور فعال ... ادامه

برگزارکننده:  Coursera  Coursera
مدرس دوره:

برگزارکننده:

Coursera
سطح: متوسط
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 یادگیری انگیزه‌های پشت تست جعبه سفید (White-Box Testing) و تست جعبه سیاه (Black-Box Testing)

 نحوه نقد و مقایسه تکنیک های توسعه تست-اول (Test-First) و تست-آخر (Test-Last)

 چگونگی نحوه انتخاب و تشخیص انواع اوراکل تست از جمله مقدار مورد انتظار، تجربی، سازگاری و احتمالی

 طراحی شناسایی خطا در کد، موارد تست واحد (Unit Test) و تست ادغام (Integration Test)

پیش‌نیاز‌ها

برای درک و استفاده بهتر از این دوره آشنایی با یک زبان برنامه‌نویسی شی‌گرا مانند جاوا، و نصب IDE (برای مثال Eclipse) و اصطلاحات تخصصی Testing الزامیست.

سرفصل‌های دوره آموزش مقدمه‌ای بر تست نرم‌افزار

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

لازم به ذکر است زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام شده‌است.

با گذراندن دوره آموزش مقدمه‌ای بر تست نرم‌افزار درک اصولی و فرآیندهای اساسی تست نرم افزار را به دست خواهید آورد. به طور فعال سناریوهای تست (Test Case) ایجاد کرده و آن‌ها را با استفاده از یک ابزار تست خودکار اجرا خواهید کرد. همچنین نوشتن و تشخیص سناریوهای تست مناسب، شامل داده ورودی و نتایج مورد انتظار را فرا خواهید گرفت.

این دوره آموزشی در درجه اول برای علاقه‌مندان به هر یک از نقش‌های زیر طراحی شده است: مهندس نرم‌افزار، مهندس تست نرم‌افزار، مهندس اتوماسیون تست، مهندس DevOps، توسعه‌دهنده نرم‌افزار، برنامه‌نویس و علاقه‌مندان به حوزه‌ی کامپیوتر.

شرط پیش‌نیاز این دوره داشتن دانش بنیادی از زبان برنامه‌نویسی جاوا (یا هر زبان شیءگرا مشابه و توانایی یادگیری سریع نحو جاوا) و همچنین آشنایی کلی با چرخه حیات توسعه نرم‌افزار (SDLC) است.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Sanjai Rayadurgam

دکتر Sanjai Rayadurgam از سال ۲۰۱۲ مدیر مرکز مهندسی نرم افزار دانشگاه مینه‌سوتا و متخصص پژوهشی در گروه کامپیوتر و مهندسی نرم افزار است. او پیش از این، به مدت ده سال در صنعت تجهیزات پزشکی فعالیت داشته و در زمینه توسعه ابزارهای پیشرفته، مهندسی سیستم‌ها و تأیید و اعتبارسنجی دستگاه‌های کاشتنی قلبی کار کرده است. حوزه‌های مورد علاقه و تخصص او شامل تست نرم افزار، تحلیل صوری و توسعه مبتنی بر مدل، به ویژه با تمرکز بر سیستم‌های ایمنی‌مهم است. دکتر رايادورگام همچنین به دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشاوره می‌دهد، پژوهش انجام می‌دهد و دوره‌هایی در زمینه تست و اعتبارسنجی نرم افزار تدریس می‌کند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.