امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 297 امتیاز
84نظر3 روز پیش
عالی
دانشجوی دوره
3 روز پیش
عالی بود
امیر محمد برقی
11 روز پیش
عالیییی
دانشجوی دوره
20 روز پیش
عالی
حسین محمدی فرد
22 روز پیش
واقعا دوره خوبی هست و استاد خیلی عالی توضیح می دهند
نیلوفر پرکاریزدی
24 روز پیش
فعلا اولاشم و کامل نشده ، ولی خیلی خوب دارم میفهمم ، توی دانشگاه و دوره های دیگه انقدر روون نمیفهمیدم این زبانو
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
خیلی عالی بود سپاس
الهام نظری
1 ماه پیش
فقط دیدن جلسه اول به کاملا این اطمینان رو داد که ایشون بیشتر از یک استاد هستن اشراف تکامل یافته ای به مهارت دارن سپاس فراوون
فاطمه حیدری
2 ماه پیش
عالی
پرهام قنبری
2 ماه پیش
واقعا عالی تدریس میکنن
پریا قطعی
5 ماه پیش
عالی بهترین دوره ای بود که تا الان توی مکتب خونه گذروندم استاد ادیبی خیلی عالی و روان توضیح میدن و پروژه محور بودن دوره خیلی خوبه ممنون
امیرعلی معصومی
7 ماه پیش
واقعا دارم از این دوره لذت میبرم به معنای واقعی خوب بیان شده و مدرس قبلا تجربه تدریس داشته و به موضوع مسلط هست
سعید زالی
9 ماه پیش
واقعا دوره عالی ایه فوق العادست خیلی خیلی مفهوم رو مدرس دوره قشنگ تدریس میکنه من توی دانشگاه که این زبان رو بهمون تدریس میکردند مبحث شی گرایی رو اصلا نمیفهمیدم و درکش نمیکردم حتی چندتا دوره دیگه هم دیدم ولی بازم نفهمیدمش ولی اینجا خیلی قشنگ و ساده یادش گرفتم آقای ادیبی واقعا دمتگرم .
محمدامین صادقی
11 ماه پیش
دوره بسیار خوب و کاربردی به همراه تدریس عالی استاد ادیبی.
شهرام ترابی
1 سال پیش
تسلط و روش تدریس استاد عالی است.
علی جعفری







