آموزش مهارت‌های مشاوره برای کارشناسان منابع انسانی

poster
پیش‌نمایش دوره

در دنیای پیچیده امروز، تصمیم‌گیرندگان به طور فزاینده‌ای به مشاوران برای ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر شواهد که به غلبه بر چالش‌های تجاری و دست‌یابی به اهداف سازمانی کمک می‌کند، اتکا می‌کنند. دوره مهارت‌های مشاوره به ... ادامه

برگزارکننده:  AIHR  AIHR
مدرس دوره:

برگزارکننده:

AIHR
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 مرتبط کردن چالش‌های تجاری با چالش‌های مربوط به افراد

 ارائه پشتیبانی مبتنی بر شواهد برای تصمیم‌گیری با استفاده از دانش علمی و داده‌ها

 ایجاد و حفظ روابط با ذینفعان کلیدی با استفاده از اصول کلیدی ارتباطات

 شناسایی و غلبه بر چالش‌های تجاری با استفاده از تکنیک‌های گوش دادن و پرسشگری

 ساختاربندی ارائه در 6 مرحله با استفاده از اصل هرم مینتو

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش مهارت‌های مشاوره برای کارشناسان منابع انسانی

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

در دنیای پیچیده امروز، تصمیم‌گیرندگان به طور فزاینده‌ای به مشاوران برای ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر شواهد که به غلبه بر چالش‌های تجاری و دست‌یابی به اهداف سازمانی کمک می‌کند، اتکا می‌کنند. دوره مهارت‌های مشاوره به شما دانش، مهارت‌ها و ابزارهای لازم را برای تبدیل شدن به یک مشاور برجسته ارائه می‌دهد که می‌تواند تفاوت قابل‌توجهی در موفقیت سازمان ایجاد کند.

در این دوره، خواهید آموخت:

  • چالش‌های تجاری را با چالش‌های مربوط به افراد مرتبط کنید: شما یاد خواهید گرفت که چگونه ریشه اصلی مشکلات تجاری را در مسائل مربوط به افراد شناسایی کنید و راه‌حل‌های مؤثری برای رفع این چالش‌ها ارائه دهید.
  • از دانش علمی و داده‌ها برای ارائه پشتیبانی مبتنی بر شواهد برای تصمیم‌گیری استفاده کنید: شما با روش‌های جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چگونه از یافته‌های خود برای ارائه پشتیبانی قوی از توصیه‌های خود به تصمیم‌گیرندگان استفاده کنید.
  • از اصول کلیدی ارتباطات برای ایجاد و حفظ روابط با ذینفعان کلیدی استفاده کنید: شما مهارت‌های ارتباطی خود را برای برقراری ارتباط مؤثر با ذینفعان کلیدی در سطوح مختلف سازمان توسعه خواهید داد.
  • از تکنیک‌های گوش دادن و پرسشگری برای شناسایی و غلبه بر چالش‌های تجاری استفاده کنید: شما یاد خواهید گرفت که چگونه با پرسش‌های دقیق و فعالانه به درک عمیق‌تری از چالش‌های تجاری دست پیدا کنید و راه‌حل‌های خلاقانه برای غلبه بر آنها ارائه دهید.
  • از اصل هرم مینتو برای ساختاربندی ارائه خود در 6 مرحله استفاده کنید: شما با اصل هرم مینتو آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چگونه از آن برای ایجاد ارائه‌های واضح، مختصر و متقاعد کننده استفاده کنید.

با شرکت در این دوره، شما قادر خواهید بود:

  • به عنوان یک مشاور مورد اعتماد برای ذینفعان کلیدی عمل کنید.
  • راه‌حل‌های مبتنی بر شواهد ارائه دهید که به غلبه بر چالش‌های تجاری و دستیابی به اهداف سازمانی کمک می‌کند.
  • ارتباطات مؤثر با ذینفعان در سطوح مختلف سازمان برقرار کنید.
  • ارائه‌های متقاعد کننده‌ای ارائه دهید که ایده‌ها و توصیه‌های شما را به طور واضح و مختصر بیان می‌کند.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای همه متخصصانی که به دنبال ارتقای مهارت‌های مشاوره خود و افزایش اثربخشی خود در حل مسائل پیچیده تجاری هستند، مناسب است. این دوره به طور خاص برای مدیران، مشاوران، تحلیلگران و سایر متخصصان که در زمینه‌های مختلف مانند منابع انسانی، فناوری اطلاعات، بازاریابی و امور مالی فعالیت می‌کنند، مفید خواهد بود.

با شرکت در دوره مهارت‌های مشاوره، می‌توانید به یک مشاور برجسته تبدیل شوید که می‌تواند به سازمان شما در رسیدن به اهداف خود کمک کند.

درباره استاد

Rob van Dijk
Rob van Dijk به عنوان یک متخصص برجسته در حوزه‌های نوآوری منابع انسانی، تحلیل افراد و استراتژی نیروی کار شناخته می‌شود. او مالک و بنیانگذار شرکت مشاوره OrgVision است که در زمینه تجزیه و تحلیل افراد فعالیت می‌کند. راب با اتکا به تجربه و تخصص خود در زمینه‌های مختلف منابع انسانی، به سازمان‌ها در توسعه و اجرای استراتژی‌های موثر نیروی کار یاری می‌رساند.
مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.