هوش مصنوعی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله در سال 2023

ابزارهای نگارش هوش مصنوعی (artificial intelligence) از زمان ورود ChatGPT به بازار در سال گذشته، توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند. این ابزارها هنوز قادر به تولید محتوای کاملاً منحصر‌به‌فرد و جذاب نیستند؛ با این حال در شرایط خاص می‌توانند بسیار مفید باشند. با استفاده از این تولیدکننده‌های متن هوش مصنوعی، می‌توانید کار خود را با سرعت و کیفیت بالاتر انجام دهید و متن‌هایی حرفه‌ای و سازگار با برندِ خود، خلق کنید. در این مقاله، چند ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله را معرفی می‌کنیم و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها را نیز بررسی خواهیم کرد.

نحوه کار با ابزارهای نوشتاری هوش مصنوعی چگونه است؟

اگر در گوگل عبارت «هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله» را سرچ کنید، با ده‌ها گزینه متفاوت روبرو می‌شوید که همه دارای قابلیت‌های شبیه به هم هستند. دلیل اصلی این امر این است که 95 درصد این ابزارها از یک نسخه پایه مشترک به نام مدل‌های زبان بزرگ (LLM) استفاده می‌کنند. این برنامه‌ها در واقع تنها رابط‌های کاربری هستند که با استفاده از API‌های GPT-3 و GPT-4 OpenAI و چند قابلیت اضافی طراحی شده‌اند. شما حتی می‌توانید بدون نیاز به برنامه‌نویسی، خودتان یک دستیار نوشتاری هوش مصنوعی را با استفاده از ادغام‌های OpenAI Zapier بسازید؛ آن هم فقط با چند کلیک.

آموزش ChatGPT برای مارکترها

 

شاید بپرسید که آیا این برنامه‌های نوشتاری که با هوش مصنوعی کار می‌کنند، ارزش استفاده دارند یا نه؟ جواب این است که بله، همه آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا با استفاده از GPT محتوای متنی تولید کنید و کار شما را آسان می‌کنند. اما تقریباً همه آن‌ها با گرفتن یک [پرسش یا پرامپت] از شما، نتایج شبیه به هم ارائه می‌دهند. تفاوت این برنامه‌ها در این است که چقدر برای شما آسان است که تولید متن هوش مصنوعی را با جریان کار خود هماهنگ کنید.

حالا GPT چطور کار می‌کند؟ GPT یک [پرسش] را از شما می‌گیرد و سعی می‌کند کلمات مناسب را پیدا کند که با درخواست شما هم‌خوانی دارند. این کلمات را از روی داده‌ای پیدا می‌کند که قبلاً روی آن آموزش دیده است. این داده شامل هر چیزی است که در اینترنت وجود دارد: کتاب، مقاله، سبک، ژانر و غیره. GPT تمام دانش انسان را برای ساخت یک شبکه‌ی عصبی یادگیری عمیق و الگوریتم پیچیده و قدرتمند به کار گرفته است. پس به خاطر داشته باشید: GPT و سایر مدل‌های زبان بزرگ قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند؛ به همین خاطر، این ابزار‌های نوشتار هوش مصنوعی هم پتانسیل زیادی دارند.

١١ تا از بهترین ابزارها برای تولید مقاله با هوش مصنوعی

در این اینجا به شما یازده تا از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله را معرفی خواهیم کرد. این ابزارها به شما کمک خواهند کرد تا به‌راحتی و سرعت، مقالات با‌کیفیت و سئو‌شده بسازید.

١. سودورایت (sudowrite)

سودورایت یک ابزار هوش مصنوعی است که برای داستان‌نویسان ساخته شده است. این هوش مصنوعي در نوشتن داستان‌های جذاب‌تر و خلاقانه‌تر به شما کمک خواهد کرد. سودورایت دارای چندین قابلیت مختلف است که هر کدام برای یک جنبه از نوشتن داستان طراحی شده‌اند. یکی از این قابلیت‌ها توصیف (Describe) نام دارد. با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید چیزی را که در ذهن خود دارید به هوش مصنوعی بگویید و از آن بخواهید که آن را به صورت توصیفی برای شما بازگو کند. این هوش مصنوعی سعی می‌کند تا با استفاده از حس‌های پنجگانه و استعاراتِ مناسب، تصویر ذهنی شما را خلق کند. این قابلیت مخصوصاً برای نوشتن جزئیات و عمق حس در داستان‌های شما مفید است.

ابزارها برای تولید مقاله با هوش مصنوعی

قابلیت دیگر سودورایت طوفان فکر (Brainstorm) نام دارد. با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید به هوش مصنوعی بگویید که در چه نقطه‌ای از داستان خود گیر کرده‌اید و از آن بخواهید که برای شما چندین گزینه پیشنهاد کند. این ابزار می‌تواند در مورد دیالوگ، نام و خصوصیات شخصیت‌ها، نقطه عطف داستان، محل وقوع رخداد‌ها و سایر جزئیات جهان داستان‌تان به شما کمک کند. البته، شما نباید فقط به پاسخ هوش مصنوعی اکتفا کنید، بلکه باید آن را به‌عنوان یک الهام برای خلاقیت خود در نظر بگیرید.

سودورایت هنوز نمی‌تواند به خوبی یک نویسنده‌ی حرفه‌ای عمل کند. گاهی ممکن است استعاره‌های بی‌ربط، طرح‌های پیش‌پاافتاده و کنش‌های نامنسجم را در داستان خود بکار ببرد. همچنین حافظه کوتاهی برای جزئیات دارد و ممکن است در طول داستان، چیزهایی که قبلا گفته است فراموش کند.

برای مقاله نویسی با هوش مصنوعی sudowrite، باید 19 دلار در ماه پرداخت کنید که می‌تواند تا سقف 3000 هزار کلمه در ماه برای شما تولید کند. می‌توانید متنی را به زبان دلخواه خود بنویسید، با این حال، هنگام استفاده از ویژگی‌های دیگر، مانند: Expand، Rewrite، Describe و غیره، ممکن است زمانی که مطمئن نیست به انگلیسی بازگردد. نسخه آزمایشی رایگان آن‌ را امتحان کنید تا ببینید چگونه برای شما کار می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: هوش مصنوعی متن به گفتار

٢. جاسپر (jasper)

بهترین هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله طولانی است. اگر به فکر این هستید که چگونه مقاله بنویسم؟ چه برای صفحه محصول، وبلاگ، لندینگ پیج و حتی پست‌های شبکه‌های اجتماعی، جاسپر نیاز شما را برآورده می‌کند. این هوش مصنوعی می‌تواند بیش از 25 زبان بین‌المللی را پردازش کند و مقاله را به زبان درخواستی بنویسد.

ابزار جاسپر

مزایای جاسپر:

  • از بین گزینه‌های این لیست، جاسپر بیشترین پختگی را دارد.
  • با برنامه‌های گرامرلی و سورفر سازگار است.

معایب جاسپر:

  • با توجه به این که همه برنامه‌ها از مدل زبانیِ مشابهی استفاده می‌کنند، گران است.

٣. ابزار نوشتن مقاله با AI کپی ای‌ آی (Copy.ai)

Copy.ai تقریبا تمام قابلیت‌های جاسپر را دارد. با این تفاوت که برای متن‌های کوتاه و بهتر بگوییم کپی‌رایتنگ مناسب است. این ابزار هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا محتوای متنی با‌کیفیت برای کسب‌و‌‌کار خود تولید کنید. شما می‌توانید با وارد کردن چند جمله از ایده‌ی خود، Copy.ai را برای نوشتن پست‌های شبکه‌های اجتماعی، ایمیل‌های بازاریابی و غیره به کار ببرید.

کپی ای‌ آی

این ابزار برای تولید 2000 هزار کلمه در ماه رایگان است و برای تولید محتوای بیشتر از این، باید اشتراک ماهانه با مبلغ 49 دلار خریداری کنید. از زبان‌های زیادی مثل انگلیسی، آلمانی، فارسی ، چینی، ژاپنی و غیره پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توانیم به‌راحتی با ابزار کپی ai، مقاله بنویسیم.

پیشنهاد مطالعه: معرفی ابزارهای نقاشی با هوش مصنوعی

٤. رایت سونیک (writesonic)

Writesonic یک برنامه هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله است که اجازه می‌دهد از مدل GPT-4 (جدیدترین و قدرتمندترین مدل تولید متن) استفاده کنید. با Writesonic، می‌توانید:

آموزش ابزارهای هوش مصنوعی در نوشتن مقالات

 

  • یک ویرایشگر ساده و کارآمد به سبک Google Docs داشته باشید.
  • از چندین قالب کپی آماده برای نوشتن عناوین، تبلیغات، ربات چت و غیره بهره ببرید.
  • با Surfer، یک ابزار بهینه‌سازی سئو، همگام‌سازی کرده تا محتوای خود را برای رتبه‌بندی بهتر در موتورهای جستجو بهینه کنید.

رایت سونیک

رایت سونیک دارای طرح رایگان مقرون‌به‌صرفه (به مدت 10 روز) و طرح‌های پولی مناسب است. شما می‌توانید بین سطح Premium (GPT-3.5)، Superior (GPT-4) و Ultimate (GPT-4+) انتخاب کنید. هر چه سطح بالاتر باشد، قابلیت تولید متن بهتر و دقیق‌تر خواهد بود، اما تعداد کلمات قابل تولید در هر ماه کمتر خواهد شد.  اگر به دنبال یک راه ساده و سریع برای تولید محتوای خلاقانه و جذاب هستید، Writesonic را امتحان کنید. این ابزار دارای سطوح مختلفی از قیمت‌گذاری است که بستگی به نیازها و بودجه شما دارد. در اینجا چند گزینه از قیمت گذاری Writesonic را مشاهده کنید:

  • رایگان: شما می‌توانید تا 10000 کلمه در ماه با کیفیتِ پایین‌تر از Writesonic استفاده کنید. این گزینه مناسب برای آزمایش و تست ابزار است.
  • Premium: شما می‌توانید تا 60000 کلمه در ماه با کیفیتِ بالاتر از Writesonic استفاده کنید. این گزینه برای تولید محتوای حرفه‌ای و جذاب مناسب است. هزینه این سطح 19 دلار در ماه است.
  • فرم طولانی: شما می‌توانید تا 30000 کلمه در ماه با کیفیتِ برتر یا 15000 کلمه در ماه با کیفیت نهایی از Writesonic استفاده کنید. این گزینه مناسبی برای نوشتن مقالات علمی و پژوهشی، پروژه‌های دانشجویی، رساله‌های دکتری (تز) و غیره است. هزینه این سطح 49 دلار در ماه است.

٥. ابزار نوشتن با هوش مصنوعی رایتر (Rytr)

رایتر نیز یک هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله است که نسبت به دیگر ابزارها به‌صرفه‌تر بوده و دارای چندین طرح قیمت‌گذاری مختلف است. از جمله یک طرح رایگان که برای تولید 10000 کاراکتر در ماه مناسب بوده و شامل بسیاری از ویژگی‌ها، مانند بررسی سرقت ادبی و تولید تصویر با هوش مصنوعی است. طرح صرفه‌جویی از 9 دلار در ماه شروع می‌شود و به شما امکان می‌دهد 100000 کاراکتر در ماه تولید کنید و تا 20 تصویر با هوش مصنوعی در ماه بسازید. و طرح نامحدود 29 دلار در ماه که به شما اجازه می‌دهد به صورت نامحدود متن و تصویر با هوش مصنوعی تولید کنید.

ابزار نوشتن با هوش مصنوعی

برخلاف برخی از برنامه‌های گران‌تر، رایتر در تولید محتوای طولانی و پیچیده کمی ضعیف‌تر عمل می‌کند و الگوهای کمتری برای نوشتن در سبک‌های خاص دارد. رابط کاربری نیز آن‌قدر خوب و روان نیست و راهنمای خوبی برای شروع ندارد. با این حال، رایتر همچنین از GPT-3 استفاده می‌کند که یک فناوری هوش مصنوعی پیشرو در زمینه یادگیری زبان است. پس شما باید بتوانید با رایتر خروجی‌های با‌کیفیت را تولید کنید.

برای نوشتن یک مقاله با این هوش مصنوعی، شما باید چند قدم را طی کنید. به‌طور مثال، اگر شما می‌خواهید درباره فواید آموزش هوش مصنوعی بنویسید، شما می‌توانید کلید واژه‌‌ «فواید، یادگیری، هوش مصنوعی» را انتخاب کنید و به ترتیب، چکیده، مقدمه، بخش‌های اصلی (شامل استدلال، شواهد و استنتاجات) و در نهایت نتیجه‌گیری مقاله را بنویسید.

٦. چت جی پی تی (Chat GPT)

چت جی پی تی جزء اولین ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله است که در جهان عرضه شد. یکی از نقاط ضعف چت جی‌پی‌تی، ثبت‌نام با شماره موبایل است. Open AI که جزو سازندگان این ربات است، به شماره ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهد و باید از شماره مجازی استفاده کنید. اکثر کسانی که از چت جی‌پی‌تی برای مقاله نويسي استفاده می‌کنند، اعتقاد دارند که این AI در افزایش خلاقیت، نوآوری، بررسی دیدگاه‌های کاربر و غیره کارشان را راه می‌اندازد.

چت جی پی تی برای نوشتن مقاله

آن‌ها در خصوص نقطه‌ضعف‌های این هوش مصنوعی می‌گویند که دقت پاسخ و درک موضوعات تخصصی این ابزار پایین است. چنانچه شما می‌خواهید برای نوشتن مقاله با هوش مصنوعی، از Chat GPT استفاده کنید، لازم است به‌کمک نرم‌افزارهای واسط، IP خود را تغییر دهید. سرعت این ابزار در پاسخ به سوالات و نوشتن مقاله فارسي نسبتا مناسب است.

از نکات ضعف چت‌جی‌پی‌تی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به اطلاعات روز دسترسی ندارد.
  • خلاقیت ندارد.
  • اطلاعات عمیقی ارائه نمی‌کند.
  • پاسخ ضعیفی به موضوعات تخصصی می‌دهد.
  • نمی‌تواند چنین کاری را به‌صورت همزمان برای شما انجام دهد.

با chatgpt نوشتن مقاله با هوش مصنوعی رایگان است و همین باعث شده تا محبوبیت آن بیشتر از سایر ابزارها باشد. میتوانید با استفاده از مطلب آموزش استفاده از chatgpt نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید.

٧. گوگل بارد (Google BARD)

شاید با ربات Google Bard آشنا باشید، اما هنوز مطمئن نیستید که آیا این هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله می‌تواند به شما کمک کند یا خیر. این هوش مصنوعیِ جدید که قادر به نوشتن مقاله است، فعلا فقط به Google Docs و Gmail متصل شده، اما قرار است به زودی سرویس‌های دیگر را نیز پشتیبانی کند. این رباتِ مقاله‌نویس، چندان منبع داده‌ای بزرگ و معتبری مانند ChatGPT ندارد، اما با توجه به پشتوانه‌ی گوگل، احتمالا در آینده‌ی نزدیک پیشرفت‌های بیشتری خواهد داشت. علاوه بر این، bard کاملا رایگان است.

گوگل بارد

مزایای بارد:

  • به سرویس‌های گوگل مانند Docs و Gmail وصل است.
  • این رباتِ تولیدکننده‌ی مقاله پژوهشی یک دکمه Google it دارد که شما می‌توانید برای بررسی صحت پاسخ‌های آن، استفاده کنید.
  • سه پیش‌نویس برای شما تولید می‌کند تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

معایب بارد:

  • مقالات تولید‌شده توسط این ربات ممکن است خلاصه و کوتاه باشند.
  • خوانندگان مقالات شما ممکن است حدس بزنند که شما از هوش مصنوعی برای نوشتن آن‌ها استفاده کرده‌اید.
  • منابع ارائه شده توسط این ربات ممکن است قابل اعتماد نباشند یا لینک‌های منبع اصلی را در اختیارتان قرار ندهد.

این ابزار متن‌هایی که از ابتدای مکالمه تا انتها ارسال کرده‌اید، می‌تواند تفسیر کند. بررسی‌ها در مقایسه سه ابزار AI چت جی‌پی‌تی، گوگل بارد و بینگ، نشان می‌دهد که Bard توانایی بیشتری در سئو مقاله‌ها دارد.

پیشنهاد مطالعه: معرفی وبسایت‌ های ویرایش عکس با هوش مصنوعی و نحوه استفاده از آن‌ها

٨. بینگ (bing search)

بینگ یک ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله است که به‌راحتی می‌توان به زبان فارسی با او چت کرد. الگوریتم بینگ، ترکیبی از بارد و چت جی‌پی‌تی است. پژوهش و بررسی‌ها نشان می‌دهد که Bing برخلاف Chat GPT، اطلاعات به‌روزتری دارد. بعد از  کار با بینگ، به‌صورت خودکار منابع اطلاعاتی خود را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر شما یک مقاله 2 هزار کلمه‌ای در اختیار Microsoft Bing داده باشید و برای یادگیری از این ابزار بخواهید خلاصه‌ای از مقاله را در اختیار شما قرار دهد، به‌خوبی می‌تواند این کار را انجام دهد. 30 چت در هر جلسه و 200 چت در روز با این ابزار مجاز است. این نرم‌افزار بی‌نقصی نیست و باید مقاله‌ای که برای شما می‌نویسد را از نظر دستور زبان و نگارش بررسی کنید.

٩. ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله رایتر زن (WriterZen)

رایتر زن یک پلتفرم جامع و کارآمد برای تولید محتوا و بهینه‌سازی سئو است که در سال 2018 راه‌اندازی شد. این پلتفرم با استفاده از هوش مصنوعی، ابزارهای هوشمند سئو را با قابلیتِ تولید محتوا، ترکیب کرده است. این مزیت منحصر‌به‌فرد، رایتر‌زن را به یکی از بهترین جایگزین‌های ChatGPT برای حل مشکلات سئو تبدیل کرده است.

بزار هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله

در این پلتفرم، شما می‌توانید از قابلیت‌های مختلفی استفاده کنید. یکی از آن‌ها کاوشگر کلمات کلیدی است که کلمات کلیدی مناسب برای محتوای شما پیدا می‌کند. قابلیت دیگر کشف موضوع است که به شما پیشنهاد می‌دهد که در صنعت مدنظر، چه موضوعاتی بیشتر سرچ می‌شوند. علاوه‌بر این، یک چک‌کننده‌ی سرقت ادبی نیز وجود دارد که اصالت محتوای شما را تایید می‌کند. همچنین یک خالق محتوا نیز در این پلتفرم قرار دارد که با استفاده از کلمات کلیدی مناسب، مقالات سئو‌شده را برای شما تولید می‌کند.

رایتر زن دارای یک دستیار هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله است که می‌تواند چارچوب آن را تولید کند. پاراگراف‌های کامل را از یک پرامپت نوشته‌شده بسازد و همچنین بخش‌های مختلف متن را بازنویسی کند. اما باید به خاطر داشت که رایتر زن همه چیز را از صفر نمی‌سازد و بهتر است آن را مثل یک دستیار سئو هوشمند در نظر بگیرید. محتوایی که شما از این هوش مصنوعی خواهید گرفت، در سطح جاسپر یا ChatGPT نخواهد بود. اما، برای بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو مناسب است. کار با این ابزار به مدت 14 روز رایگان خواهد بود.

١٠. هوش مصنوعی (ShortlyAl)

ShortlyAI یک پلتفرم نوشتاری هوشمند است که با استفاده از تکنولوژی پردازش زبان طبیعی، به کاربران کمک می‌کند تا در زمانی کوتاه محتوای نوشتاری با‌کیفیت بنویسند. این سامانه قادر است برای انجام انواع وظایف نوشتاری (مانند: نگارش مقاله، پست وبلاگ، خبر، خلاصه و غیره)، محتوای مناسب را بر اساس ورودی‌های کاربر تولید کند. shortly از چندین زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و به کاربران را قادر می‌سازد تا محتوای خود را به زبان‌های دلخواه بنویسند.

آموزش استفاده از انواع هوش مصنوعی

 

این هوش مصنوعی با قابلیت‌های مختلفی که دارد به کاربران اجازه می‌دهد جملات خود را به صورت آنلاین بازنویسی، خلاصه و توسعه دهند. رابط کاربری آن ساده و شفاف است، بنابراین هنگام نوشتن، چیزی توجه کاربر را پرت نمی‌کند. طرح‌های این هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله هم به صورت ماهانه (با هزینه 75 دلار) و هم به صورت سالیانه (با هزینه هر ماه 65 دلار) قابل تهیه است. یکی از مزیت‌های خرید اشتراک هوش مصنوع shortly، نداشتن محدودیت در تولید تعداد کلمات است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین و برجسته‌ترین وبسایت های هوش مصنوعی در سال 2023

١١. انی ورد (Anyword)

هوش مصنوعی انی ورد (Anyword) یک ابزار تولید محتوا و نوشتار برای بازاریابی است که با استفاده از مدل‌های پردازش زبان طبیعی، متن‌های جذاب و تبلیغاتی برای کاربران ایجاد می‌کند. این ابزار، قابلیت‌های مختلفی دارد؛ از جمله:

  • تولید عنوان، چارچوب و مقدمه پست وبلاگ یا مقاله
  • تولید متن تبلیغاتی برای شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و لندینگ‌پیج
  • تحلیل و بهبود محتوای منتشر‌شده
  • سفارشی کردن صدا، برند، مخاطب و قوانین نوشتاری
  • آموزش مدل‌های هوش مصنوعی بر روی داده‌های برند و عملکرد
  • استفاده از افزونه گوگل برای بهبود محتوا در هر جایی که نوشته می‌شود‌.

Anyword

Anyword یک ابزار قدرتمند و کارآمد برای بازاریاب‌ها و نویسندگانی است که می‌خواهند محتوای خود را به سطح بالاتری برسانند. این ابزار در حال حاضر در زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و چند زبان دیگر در دسترس است. قیمتِ Anyword از 29 دلار در ماه برای 20000 کلمه در ماه شروع می‌شود‌.

کلام آخر

همانطور که در بالا دیدیم، هوش مصنوعی یک راهکار عالی برای تولید محتوای متنی با کیفیت و سئو شده است. با استفاده از هوش مصنوعی، شما می‌توانید به‌راحتی و سرعت، مقالات و مطالب جذاب و خلاقانه بنویسید و در هزینه‌های نیروی انسانی و زمان صرفه‌جویی کنید. پیش‌بینی می‌شود که درآینده‌ی نه چندان دور، نوشتن مقالات بیشتر توسط افرادی انجام شود که کار کردن با این ابزار‌ها را به صورت تخصصی بلد باشند.

آموزش مهندسی Prompt با استفاده از ChatGPT API

 

بنابراین اگر فرد دست به قلمی هستید باید استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله را آموزش ببینید تا در این حوزه ماندگار باشید. در این راستا سایت‌های آموزشی خارجی و ایرانی مثل Udemy، Coursera و edX، مکتب خونه و غیره دوره‌های آموزشی جامعی با تدریس بهترین اساتید تهیه کرده‌اند و در اختیار همه قرار داده‌اند. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. اگر سوال یا نظری دارید، لطفا در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین اگر از این مقاله خوشتان آمد، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کامل بهرامی

کامل بهرامی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار از دانشگاه ارومیه است. به حوزه کامپیوتر، برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات علاقه‌مند‌ است و هم اکنون به عنوان عضو تیم سئو و مدیر تیم نویسنده‌های مکتب خونه در این مجموعه فعالیت می‌کند.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    از مطالب خوب شما متشکرم
    من میخواهم پایان نامه بنویسم و نمیدونم چطور میتونم از هوش مصنوعی استفاده کنم؟
    لطفا کمک بفرمائید
    09111446095
    علاقه زیادی به نوشتن دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا