پاورپوینتنرم افزارهای کاربردی

معرفی چند کتاب آموزش پاورپوینت برای افراد مبتدی و حرفه‌ای

کم‌تر کاربر رایانه‌ای، نام نرم افزار پاورپوینت را نشنیده است. این نرم افزار، از قدرتمندترین برنامه‌های مجموعه‌ی آفیس است که برای طراحی اسلایدهای ارائه‌ی مطلب کاربرد دارد. اگر شما نیز به فکر یادگیری پاورپوینت هستید، می‌بایست منابع معتبر و کتاب آموزش پاورپوینت را بشناسید. در این مطلب قصد داریم تا برترین کتاب‌های آموزشی را در این زمینه معرفی کنیم. اغلب این کتاب‌ها به زبان ساده تهیه شده و تصاویر مرحله به مرحله در آن، شما را برای یادگیری خودآموز و آسان، آماده می‌کند.

کتاب آموزش نرم افزار پاورپوینت به زبان ساده و همراه با تصاویر

یکی از بهترین کتاب های آموزش پاورپوینت، کتاب آموزش نرم افزار پاورپوینت به زبان ساده نوشته‌ی ایمان اشکاوند راد است. این کتاب برای تمامی افرادی که می‌خواهند پاورپوینت را یاد بگیرند، کاربردی خواهد بود.

آموزش تخصص آفیس با قابلیت ارائه گواهینامه بازار کار

 

در این کتاب ابتدا کار با محیط کلی نرم افزار را یاد گرفته و رفته رفته به مباحثی مانند ایجاد اسلاید، درج متن، کار با ابزارها، تنظیمات انیمیشن و غیره پرداخته می‌شود. کتاب آموزش نرم افزار پاورپوینت به زبان ساده و همراه با تصاویر

کتاب آموزش powerpoint for dummies

مبتدیان،‌ می‌توانند از کتاب آموزش powerpoint for dummies نوشته‌ی Doug Lowe استفاده کنند. این کتاب مرجع کاملی برای تمام افراد مبتدی خواهد بود. چراکه سری کتاب‌های dummies، نوشتار ساده و روانی دارند. خوشبختانه در برخی از وب سایت‌ها، نسخه‌ی الکترونیک این کتاب در دسترس است.

کتاب آموزش گام به گام پاورپوینت ۲۰۱۹

اگر به دنبال دانلود کتاب آموزش پاورپوینت فارسی هستید، یکی دیگر از بهترین کتاب آموزش پاورپوینت فارسی، کتاب آموزش گام به گام پاورپوینت ۲۰۱۹ نوشته‌ی سپیده افتخاری دوست است. این کتاب نیز به صورت گام به گام و از ساده‌ترین مباحث، به آموزش نرم افزار powerpoint ورژن ۲۰۱۹ پرداخته است.

پیشنهاد مطالعه: آموزش ساخت منوی کشویی با پاورپوینت

کتاب microsoft powerpoint 2024

یکی از برترین مرجع‌های یادگیری و آموزش کامل پاورپوینت، کتاب microsoft powerpoint 2024 نوشته‌ی James Holler است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا در کم‌تر از ۷ روز، به یک متخصص پاورپوینت تبدیل شوید.

کتاب teach yourself visually powerpoint 2010

یکی از کتاب‌های خوب برای یادگیری خودآموز برنامه‌ی آفیس پاورپوینت، کتاب teach yourself visually powerpoint 2010 است.این کتاب نیز انتخاب خوبی برای افراد مبتدی خواهد بود. در این کتاب تصاویر خوبی از مرحله به مرحله‌ی کار قرار گرفته که به درک و پیشرفت روند خودآموز، کمک می‌کند. کتاب teach yourself visually powerpoint 2010

کتاب Microsoft PowerPoint Guide for Success

کتاب Microsoft PowerPoint Guide for Success نوشته‌ی Kevin Pitch به زبان انگلیسی است. این کتاب نیز برای کار با پاورپوینت طراحی و تهیه شده است. اگر این کتاب را بخوانید، به‌خوبی از پس ساخت ارائه مطلب جذاب و حرفه‌ای با پاورپوینت برمی‌آیید.

کتاب Microsoft PowerPoint ۳۶۵ for begginners & power users

این کتاب نیز جزو کتاب‌های پرطرفدار برای یادگیری پاورپوینت است. این کتاب توسط Tech Demystified نوشته شده و برای یادگیری مؤثر و البته سریع این نرم افزار انتخاب ایده‌آلی خواهد بود.

جزوه پاورپوینت برای استخدامی

پاورپوینت یکی از مهارت‌های ضروری برای استخدام در برخی ارگان‌ها و سازمان‌ها نیز به شمار می‌آید. اگر شما نیز قصد شرکت در آزمون‌های استخدامی را داشته و فرصت کافی برای مطالعه‌ی صفر تا صدی این نرم افزار را ندارید، می‌توانید از جزوه پاورپوینت برای استخدامی استفاده کنید. در جزوات آموزشی استخدامی، نکات مهم و کلیدی بیان می‌شود که امکان جمع‌بندی تمام آن‌ها در کم‌ترین زمان مقدور خواهد بود.

کتاب آموزش پاورپوینت ۲۰۱

اگر به دنبال دانلود رایگان آموزش پاورپوینت ۲۰۱ هستید می‌توانید از کتاب آموزش پاورپوینت ۲۰۱ نوشته‌ی عامری استفاده کنید. این کتاب کم حجم در ۱۲۵ صفحه کلیه‌ی نکات مهم و الزامی کار با پاورپوینت را به شما می‌آموزد. شما می‌توانید این کتاب را از وب سایت takbook.com در قالب آموزش پاورپوینت pdf رایگان دریافت کنید.

کتاب‌های pdf یادگیری پاورپوینت

یکی دیگر از منابعی که می‌توانید با دانلود رایگان کتاب پاورپوینت به آن دسترسی داشته باشید،‌ کتاب‌های pdf موجود در آدرس زیر است. در این وب سایت، چندین نمونه از فایل‌های پی دی اف برای یادگیری کامل پاورپوینت قرار داده شده است. برخی از این کتاب‌ها به زبان انگلیسی هستند.

کتاب powerpoint for beginners

یکی دیگر از کتاب‌هایی که مطالعه‌ی آن را به افراد مبتدی توصیه می‌کنیم، کتاب powerpoint for beginners است. این کتاب توسط M L Humphrey نوشته شده و یکی از منابع کامل برای یادگیری نرم افزار پاورپوینت محسوب می‌شود. کتاب powerpoint for beginners

چطور کار با نرم افزار پاورپوینت را یاد بگیریم؟

یادگیری نرم افزار پاورپوینت با مراجعه به منابع آموزشی متعدد ممکن خواهد بود. شما می‌توانید برای آموزش از دوره رایگان پاورپوینت، دوره‌های مجازی و حضوری، کتاب‌های آموزشی، مقالات، جزوات و فایل‌های pdf و ویدیوهای آموزشی رایگان استفاده کنید. تمام این منابع به‌صورت رایگان و پولی در اختیار شما قرار می‌گیرند.

آموزش جامع و کامل نرم افزار پاورپوینت

 

توصیه می‌کنیم تا برای انتخاب منبع مورد نظر، به اعتبار منتشر کننده یا نویسنده‌ی آموزش، سرفصل‌های آموزشی و تیپ عملی آموزش توجه کنید. آموزش‌های مهارتی، می‌بایست در دل پروژه‌های عملی اجرا شوند تا شما با چگونگی کار بهتر آشنا شوید.

چطور مناسب‌ترین کتاب آموزش نرم افزار پاورپوینت را انتخاب کنیم؟

همان‌طور که مشاهده کردید، تعداد کتاب‌های آموزشی پاورپوینت بسیار زیاد است. انتخاب کتاب خوب، کاملاً به خودتان بستگی دارد. این‌که زبان انگلیسی بلد هستید یا ترجیح می‌دهید تا از منابع فارسی استفاده کنید. دوست دارید کتاب را به‌صورت فیزیکی خریداری کرده یا از نسخه‌های pdf و کتاب‌های مجازی استفاده کنید. این‌که زمان یادگیری محدودی دارید یا ترجیح می‌دهید تا یادگیری را اصولی و به‌طور کامل دنبال کنید. تمام این گزینه‌ها، می‌تواند بهترین کتاب ممکن را به شما نشان دهد.

ناگفته نماند که شما باید ورژن نرم افزار آموزشی را در کتاب بررسی کنید. سعی کنید از کتاب‌هایی استفاده کنید که ورژن اخیر برنامه را در تصاویر و آموزش‌های خود به کار برده‌اند. گرچه برای یادگیری برخی اصول و کلیات، تمام نسخه‌های پاورپوینت می‌توانند کاربردی باشند. هم‌چنین بهتر است تا نگاهی به سرفصل‌های کتاب بیاندازید. یک کتاب خوب می‌بایست سرفصل‌های کاملی از مهارت‌های مورد نیاز برای آن برنامه را شامل شود.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی برخی از بهترین انواع کتاب‌های آموزش برنامه پاورپوینت پرداختیم. شما می‌توانید این کتاب‌ها را از فروشگاه‌های حضوری یا اینترنتی خریداری کنید. هم‌چنین برخی از این منابع، دارای نسخه‌ی الکترونیک یا فایل‌های پی دی اف هستند که به راحتی قابل خرید یا دانلود رایگان خواهند بود. در این مطلب هم‌چنین نکاتی را پیرامون انتخاب مناسب‌ترین کتاب برای آموزش پاورپوینت ذکر کردیم که برای علاقه‌مندان مفید است.

دوره آموزش مهارت پاورپوینت

 

شما می‌توانید در کنار مطالعه‌ی کتاب‌های خودآموز و منابع مختلف یادگیری پاورپوینت، از دوره‌های آموزش پاورپوینت مکتب خونه نیز بهره‌مند شوید. این دوره‌های آموزشی تمام مباحث از مقدماتی تا پیشرفته را شامل خواهند شد. بنابراین بهترین مرجع برای طراحی و ساخت اسلایدهای پاورپوینت و ورود به بازار کار خواهند بود.

کامل بهرامی

کامل بهرامی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار از دانشگاه ارومیه است. به حوزه کامپیوتر، برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات علاقه‌مند‌ است و هم اکنون به عنوان عضو تیم سئو و مدیر تیم نویسنده‌های مکتب خونه در این مجموعه فعالیت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا