مالی و سرمایه‌گذاری

ایردراپ CEX.IO – نزدیک‌تر از همیشه به لیست شدن

در میان تعداد زیادی از ایردراپ‌هایی که در سال 2024 ظهور کرده‌اند، بحث اعتبار و پشوانه مالی شاید مهمترین بخش قضیه باشد. چیزی که ایردراپ CEX.IO از آن به خوبی برخوردار است. این ایردراپ متعلق به یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا یعنی صرافی CEX است. در این مطلب از مجله مکتوب این بار می‌خواهیم که به معرفی ایردراپ CEX.IO بپردازیم و بخش‌های مختلف آن را توضیح دهیم.

ایردراپ CEX.IO چیست؟

ایردراپ سی ایکس نوعی برنامه یا به عبارتی ربات تلگرامی است که در آن کاربران به جمع آوری توکن‌های CEXP می‌پردازند. این ایردراپ متعلق به صرافی ارز دیجیتال CEX.IO بوده و یکی از معتبرترین ایردراپ‌های تلگرامی با تقریبا 12 میلیون کاربر فعال است.

مرجع کامل و جامع آموزش ارزهای دیجیتال + اعطای گواهینامه معتبر

 

به دلیل اعتبار و پشتوانه‌ای که این پلتفرم دارد توانسته است از تلگرام تیک آبی را دریافت کند. همچنین وایت پیپر یا رودمپ این ایردراپ هم اکنون در مرداد 1403 منتشر شده است.

  • نکته1: تا تاریخ 17 مرداد 1403 توکن‌های این ایردراپ هنوز لیست نشده و به گفته خود کمپانی هنوز در حال توسعه است؛ اما به احتمال زیاد و با توجه به منتشر شدن وایت پیپر آن در چند روز گذشته احتمالا اینکه در آینده نزدیک این توکن‌ها به کاربران تعلق بگیرید بسیار زیاد است.
  • نکته 2: تعداد توکن‌هایی که این ایردراپ به کاربر می‌هد نسبتا کم است و این به این اصل بازمی‌گردد که در این ایردراپ توکن سوزی نداریم و همین هم باعث شده است که قیمت هر توکن آن نسبت به توکن سایر ایردراپ‌ها بیشتر تخمین زده شود.

لینک دسترسی به ربات CEX.IO

نحوه کار ایردراپ CEX.IO

مانند سایر ایردراپ‌های تلگرامی، CEX.IO هم از یک سری بخش و اجزا تشکیل شده است و به کاربران خود وظایفی را جهت به دست آوردن توکن می‌دهد. بار اول که این ایردراپ را باز می‌کنید با همچین صفحه‌ای روبه رو خواهید شد:

نحوه کار ایرداپ CEX.IO

بخش Tap

طبق تصویر بالا این ایردارپ از چندین قسمت مختلف تشکیل شده است. قسمت دایره بنفش رنگ یا بخش Tap برای تپ کردن یا به اصطلاح لمس کردن است و کاربران با لمس آن می‌توانند توکن‌های CEXP را کسب کنند که هر چند ساعت یک بار این توکن‌ها به صورت خودکار شارژ خواهد شد و هر دفعه 100 توکن به کاربر می‌هد که جدیدا می‌توان با صرف 50 عدد ستاره تلگرام (ارزی برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای تلگرام) آن را تا 1000 توکن برای هر بار استفاده، شارژ کرد.

پیشنهاد مطالعه: آیا ایردراپ بوم یا loudcoin پول می‌شود؟

بخش Task در ربات CEX.IO

بخش بعدی ایردراپ CEXP مربوط به تسک‌ها یا وظایفی است که کاربر باید برای جمع آوری توکن‌های بیشتر آن را به دست آورد.

بخش Task

به صورت کلی این بخش شامل وظایف زیر می‌شود:

  • دیدن ویدیوهای یوتیوب
  • دیدن پست‌های شبکه اجتماعی ایکس یا توییتر سابق
  • پیوستن به کانال‌ها، گروه‌ها و ایردراپ‌های تلگرامی دیگر
  • دعوت از دوستان
  • ثبت‌نام و انجام معاملات در صرافی CEX
  • و غیره

با انجام کارهای بالا کاربران می‌‌توانند تعداد توکن‌های بسیار بالایی کسب کنند.

بخش Farm در ایردراپ CEX

مهمترین بخش ایردراپ سی ایکس پی، بخش فارم آن است. در این بخش ربات به صورت خودکار برای کاربران توکن‌های CEXP را جمع آوری خواهد کرد. کاربر باید هر چند ساعت یک بار به ایردراپ سربزند و توکن‌های جمع آوری شده با این ربات را استخراج کند.

بخش Farm در ایردراپ CEX

همچنین کاربران می‌توانند با پرداخت 250 عدد ستاره تلگرام سرعت ماینینگ این ربات را تا 5 برابر افزایش دهند. بعد از هر بار استخراج نیز باید مجددا دکمه Start farming era، زده شود.

بخش اسکواد ربات

بخش دیگر ایردراپ سی ایکس پی بخش اسکواد و نمایش تعداد ریفرال یا دوستانی است که شما دارید. در این بخش بالانس تعداد توکن‌ها و همچنین تعداد دوستان و تعداد توکن‌هایی که از آن‌ها به شما تعلق گرفته است را نشان می‌دهد.

بخش Farm در ایردراپ CEX

تعداد توکن‌هایی هم که از ریفرال به شما تعلق خواهد گرفت به صورت زیر است:

  • با دعوت از 5 دوست، 15000 توکن CEXP
  • با دعوت از 10 دوست، 25000 توکن CEXP
  • با دعوت از 20 دوست، 5000 توکن CEXP
  • با دعوت از 50 دوست، 200000 توکن CEXP
  • با دعوت از 100 دوست، 500 هزار توکن CEXP
  • به اندازه 10 درصد از توکن‌های جمع آوری شده هر نفری که دعوت می‌کنید.

بخش ایردراپ CEX

بخش آخر و پایانی این ایردراپ هم مربوط به Airdop است که در آن وایت پیپر جالب و مشخصی از ایردراپ ارائه کرده است که خبر از این می‌هد که در آینده نزدیک شاهد لیست شدن توکن‌های CEXP خواهیم بود.

بخش ایرداپ CEX

کلام پایانی

اگر شما هم به ایردراپ‌ها علاقه‌مند هستید و در عین حال اعتبار و پشتوانه آن برایتان اهمیت زیادی دارد، میتوان گفت که ایردراپ CEX.IO یکی از بهترین گزینه‌های موجود در حال حاضر است؛ چون هم این ایردراپ متعلق به کمپانی CEX بوده و هم طبق وایت پیپیری که مشخص کرده است به زودی شاهد لیست شدن آن خواهیم بود.

آیا آماده‌اید که قدم به دنیای پرهیجان ارزهای دیجیتال بگذارید و سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه انجام دهید؟ اگر به دنبال یادگیری اصولی و عملی در این حوزه هستید، دوره‌های آموزش ارز دیجیتال و آموزش سرمایه‌ گذاری در مکتب‌خونه دقیقاً برای شما طراحی شده‌اند!

این دوره‌ها نه تنها به شما دانش لازم برای تحلیل بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال را می‌دهند، بلکه با راهنمایی اساتید برجسته، شما را در مسیر سرمایه‌گذاری موفق همراهی می‌کنند. فرصت را از دست ندهید! همین حالا در این دوره‌ها ثبت‌نام کنید و اولین قدم را به سوی یک آینده مالی مطمئن و پربازده بردارید.

کامل بهرامی

کامل بهرامی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار از دانشگاه ارومیه است. به حوزه کامپیوتر، برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات علاقه‌مند‌ است و هم اکنون به عنوان عضو تیم سئو و مدیر تیم نویسنده‌های مکتب خونه در این مجموعه فعالیت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا