مالی و سرمایه‌گذاری

ایردراپ کتز، ادامه دهنده راه ایردراپ داگز

در میان تعداد زیادی از ایردراپ‌هایی که در سال 2024 وارد دنیای بازی‌های تلگرامی شدند، بدون شک می‌توان گفت که ایردراپ داگز زودتر از همه پول شد و بسیاری از کاربران جامعه آن توانستند توکن‌های خود را دریافت کرده و به پول نقد تبدیل کنند؛ اما داگز فقط یکی از پروژه‌های معتبر تلگرامی بود و به دنبال آن پروژه‌های دیگر زیادی به بازار آمدند که در این مطلب از مجله مکتوب این‌بار می‌خواهیم که پروژه ایردراپ کتز (CATs Airdrop) را معرفی کرده و قسمت‌های مختلف آن را آموزش دهیم. قبل از معرفی این پروژه به چند نکته زیر توجه بفرمایید:

  • نکته ١: پروژه تلگرامی کتز تا تاریخ 20 شهریورماه 1403 هنوز در هیچ صرافی لیست نشده است ولی با توجه به پیش‌فروش در برخی از پریمارکت‌ها و با توجه به کامیونیتی و تعداد کاربران آن می‌توان گفت که از معتبرترین پروژه‌های حال حاضر است و به احتمال زیاد مانند پروژه داگز در آینده نزدیک لیست خواهد شد.
  • نکته ٢: این محتوا صرفا جنبه آموزشی دارد و به معنای تشویق کاربر برای شرکت یا عدم شرکت در این پروژه نیست.
  • نکته ٣: رابط کاربری این پروژه ممکن است در آینده تغییر کند و بخش‌های جدیدی به آن اضافه شود که این مطلب تا تاریخ ٢٠ شهریورماه 1403 را شامل می‌شود.

لینک دسترسی به ایردراپ CATS

ایردراپ کتز چیست؟

ایردراپ تلگرامی CATs یکی از پروژه‌های معتبر تلگرامی مانند ایردراپ داگز ولی با نماد گربه است که سرصدای زیادی به پا کرده است و روز به روز به کاربران آن افزوده می‌شود. این ایردراپ هم اکنون در آخر شهریورماه 1403 بالای ٣٠ میلیون کاربر در کمتر از یک ماه توانسته است جذب کند.

مرجع کامل و جامع آموزش ارزهای دیجیتال + اعطای گواهینامه معتبر

 

این پروژه هم براساس سن اکانت تلگرام کاربران و تسک‌هایی که آن‌ها انجام می‌دهند به کاربران توکن‌های کتز می‌دهد که به احتمال زیاد در آینده نزدیک همانند پروژه داگز توکن‌های آن لیست می‌شوند.

آموزش ایرداپ CATs

در این بخش از مطلب می‌خواهیم که سریع به دنبال آموزش راه‌اندازی ایردراپ کتز و بخش‌های مختلف آن برویم. برای این هدف کافی است که ابتدا از طریق این لینک، برنامه این پروژه را در تلگرام خود باز کنید که با صفحه‌ای مانند تصویر زیر مواجه می‌شوید.

آموزش ایرداپ CATs

بخش هوم در ایرداپ کتز

در این بخش تسک یا وظایفی را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید با انجام آن‌ها توکن‌های کتز را به دست آورید. عمده تسک‌هایی که در این بخش می‌آیند به صورت موارد زیر هستند:

  • دعوت از دوستان با لینک اختصاصی خودتان
  • پیوستن به کانال‌های تلگرامی کتز و سایر کانال‌های حامی این پروژه
  • پیوستن به بازی‌های تلگرامی دیگر که کتز آن‌ها را تبلیغ می‌کند
  • انجام تراکنش تون (با پرداخت 2. تون شما 2000 تا توکن کتز خواهید گرفت)
  • و غیره

بخش هوم در ایرداپ کتز

بخش leaderborad ایردراپ گربه

این بخش از ایردراپ کت چیز خاصی ندارد و شما در آن فقط می‌توانید رتبه خود و سایر افرادی که در پروژه مشارکت دارند را مشاهده کنید.

بخش leadeborad

بخش Friends در ایردراپ Cats

در این بخش از ایردراپ کتز شما می‌توانید که فهرست دوستانی که دعوت کرده‌اید را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید با دکمه invite frens دوستان و نزدیکان خود را به پروژه دعوت کرده و به ازای دعوت هر نفر، تعدادی توکن دریفات کنید.

بخش Friends در ایردراپ Cats

بخش avatar پروژه تلگرامی کتز

این بخش از پروژه بخش کاملا جدید و یکی از مهم‌ترین بخش‌های ایردراپ Cats است. در این بخش شما روزانه قادر هستید که با آپلود یک عکس از گربه (از گربه خودتان یا از عکس‌های اینترنتی) تعدادی توکن کتز دریافت کنید.

بخش avatar پروژه تلگرامی کتز

بخش access exclusive streams with OG pass

این بخش هم از ایردراپ کتز جدید است. شما در این بخش با پرداخت یک تون به قابلیت‌های گوناگونی از این پروژه دست خواهید یافت. برای مثال می‌توانید تعداد توکن‌های به دست آمده خود را دو برابر کرده و روزانه تا دو عکس را در بخش آواتار که در بالا در مودرش بحث کردیم آپلود کنید.

بخش access exclusive streams with OG pass

همچنین با فعال‌سازی این بخش می‌توانید به بخش‌های مختلف و جذب این پروژه دست یابید که همه کاربران به آن نمی‌توانند دسترسی داشته باشند.

لینک دسترسی به ایردراپ کتز

کلام پایانی

تمام چیزهایی را که باید در مورد پروژه تلگرامی کتز باید می‌دانستید را در این مطلب مختصر بیان کردیم. اگر شما هم جز طرفدارهای پروژه‌های تلگرامی هستید و دوست دارید که وقت خود را روی یکی از پروژه‌های معتبر آن بگذارید، سرمایه‌گذاری روی پروژه تلگرامی کتز می‌توانید گزینه خوبی باشد.

آموزش کامل ارزهای دیجیتال با مکتب خونه

در دنیای امروز، ارزهای دیجیتال به سرعت جای خود را در میان ابزارهای مالی و سرمایه‌گذاری باز کرده‌اند. از بیت‌کوین گرفته تا اتریوم و سایر رمز‌ارزهای جدید، این دارایی‌های دیجیتال به عنوان یکی از ابزارهای آینده‌دار در اقتصاد جهانی شناخته می‌شوند. درک صحیح از نحوه کار ارزهای دیجیتال و چگونگی سرمایه‌گذاری در آن‌ها، می‌تواند به شما کمک کند تا در این بازار نوظهور و پر پتانسیل سودآوری کنید. علاوه بر این، با یادگیری مهارت‌های مرتبط با تکنولوژی بلاکچین و ارزهای دیجیتال، می‌توانید از فرصت‌های شغلی جدید بهره‌مند شوید و خود را برای آینده‌ای دیجیتال آماده کنید.

آموزش تحلیل تکنیکال و خرید و فروش ارزهای دیجیتال

 

اکنون زمان آن رسیده است که خود را برای ورود به این بازار هیجان‌انگیز آماده کنید. در دوره‌های جامع آموزش ارز دیجیتال مکتب‌خونه شرکت کنید و از مفاهیم ابتدایی تا مباحث پیشرفته این حوزه را یاد بگیرید. این دوره‌ها با محتوای تخصصی و اساتید مجرب طراحی شده‌اند تا شما را برای سرمایه‌گذاری هوشمندانه و آگاهانه آماده کنند. همین حالا ثبت‌نام کنید و اولین قدم خود را به سوی دنیای ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری موفق بردارید.

کامل بهرامی

کامل بهرامی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار از دانشگاه ارومیه است. به حوزه کامپیوتر، برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات علاقه‌مند‌ است و هم اکنون به عنوان عضو تیم سئو و مدیر تیم نویسنده‌های مکتب خونه در این مجموعه فعالیت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا