آموزش هوش مصنوعی مولد: معرفی و کاربردها

poster
پیش‌نمایش دوره

دوره آموزش هوش مصنوعی مولد: معرفی و کاربردها با زیرنویس اختصاصی، برای همه افراد، از جمله حرفه‌ای‌ها، مدیران، دانشجویان و علاقه‌مندان طراحی شده است که به یادگیری در مورد هوش مصنوعی مولد و استفاده از ... ادامه

برگزارکننده:  Coursera  Coursera
مدرس دوره:

برگزارکننده:

Coursera
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 یادگیری توصیف هوش مصنوعی

 یادگیری قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد و موارد استفاده آن در دنیای واقعی

 شناسایی کاربردهای هوش مصنوعی مولد در بخش‌ها و صنایع مختلف

 نحوه بررسی مدل‌ها و ابزارهای رایج هوش مصنوعی مولد برای تولید متن، کد، تصویر، صوت و ویدئو

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

دوره آموزش هوش مصنوعی مولد: معرفی و کاربردها با زیرنویس اختصاصی، برای همه افراد، از جمله حرفه‌ای‌ها، مدیران، دانشجویان و علاقه‌مندان طراحی شده است که به یادگیری در مورد هوش مصنوعی مولد و استفاده از قابلیت‌های آن در کار و زندگی خود علاقه‌مند هستند.

این دوره اولین قدم شما برای درک قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد که توسط مدل‌های مختلف از جمله مدل‌های زبان بزرگ (LLMs) پشتیبانی می‌شود، است.

در این دوره، شما با اصول و تحول هوش مصنوعی مولد آشنا خواهید شد. شما قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد را در حوزه‌های مختلف از جمله متن، تصویر، صوت، ویدئو، جهان‌های مجازی، کد و داده بررسی خواهید کرد.

شما کاربردهای هوش مصنوعی مولد در بخش‌ها و صنایع مختلف را خواهید فهمید. شما با قابلیت‌ها و ویژگی‌های مدل‌ها و ابزارهای رایج هوش مصنوعی مولد، مانند GPT، DALL-E، Stable Diffusion و Synthesia آشنا خواهید شد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Rav Ahuja

Rav Ahuja مدیر ارشد برنامه جهانی در شرکت IBM است. او مسئولیت رهبری استراتژی رشد، ایجاد دوره‌های آموزشی و برنامه‌های مشارکت برای شبکه مهارت‌های IBM را برعهده دارد. Rav در آزمایشگاه IBM کانادا در تورنتو مستقر است و در زمینه راه‌حل‌های آموزشی برای هوش مصنوعی، علم داده، رایانش ابری و بلاکچین تخصص دارد. او در رویدادهای جهانی سخنرانی می‌کند و مقالات، کتاب‌ها و دوره‌های آموزشی متعددی در زمینه مدیریت و تحلیل داده تالیف کرده است. Rav دارای مدرک مهندسی لیسانس از دانشگاه مک‌گیل و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه وسترن انتاریو است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.