توسعه فردی

معرفی بهترین دوره فن بیان رایگان و پولی برای اهداف گوناگون

این موضوع واقعیت دارد که دلیل موفقیت بسیاری از انسان‌ها در دو قرن اخیر، مهارت‌های ارتباطی، فن بیان و توانایی سخنرانی بوده است. از این رو، کشورهای حاضر در آمریکا و اروپا روی مهارت فن بیان و سخنرانی خود بسیار کار کرده و آموزه‌هایی را در این زمینه اختیار افراد زیادی قرار داده‌اند. تمایز و دیده شدن افراد به وجود همین مهارت‌ها بستگی دارد. خوشبختانه ایران نیز در چند سال اخیر در این زمینه به توانایی‌هایی دست یافته و دوره‌هایی را به صورت اینترنتی عرضه کرده است. برای آشنایی با بهترین دوره فن بیان، این مطلب را از دست ندهید.

۱. دوره فنون مذاکره – بهترین دوره فن بیان

فنون مذاکره از برجسته‌ترین مهارت‌ها در دنیای امروز است. برای این که فردی به یک مذاکره‌کننده ماهر تبدیل شود، باید بتواند باورها، عقاید افراد، حالات روحی، ترجیحات، باورها، ترس‌ها و تفاوت‌های فرهنگی میان افراد را به خوبی متوجه شده و تاثیر به سزایی روی آن‌ها داشته باشد. این دوره در 21 جلسه توسط محمدرضا شعبانعلی تدارک دیده شده است. وی برگزارکننده سمینارها و جلسات مهمی در دانشگاه صنعتی شریف نیز بوده و هزینه کلاس فن بیان از سوی او به صرفه است. کاربران زیادی عقیده دارند که بهترین دوره فن بیان همین است.

دوره فنون مذاکره

۲. آموزش جامع فن بیان و سخنرانی

احتمالا شما هم تا به حال جذب افرادی که به خوبی صحبت می‌کنند، شده و دوست دارید مانند آن‌ها باشید. با دوره آموزش جامع فن بیان و سخنرانی پیام بهرام پور که دانش آموخته علوم اعصاب کاربردی از دانشگاه کینگز لندن است، می‌توانید به این هدف جذاب دست پیدا کنید. این دوره شامل چند ویدیو متنوع و مفید به صورت کلاس های فن بیان است که دو بخش نخست آن را می‌توانید به صورت رایگان تماشا کنید. از یادگیری فنون حرفه‌ای گرفته تا اصول مبانی و تکنیک، مدیریت ترس، صداسازی و فن بیان، نگارش متن و نطق و مهارت زبان بدن در این دوره موجود است.

آموزش جامع فن بیان و سخنرانی

۳. آموزش اصول و فنون مذاکره و متقاعدسازی

امروزه همه چیز به فن بیان و قدرت مذاکره مناسب افراد برمی‌گردد و متقاعدسازی دیگران اهمیت زیادی پیدا کرده است. افراد با دانستن اصول مرتبط با فن بیان و کسب مهارت می‌توانند به جایگاه والایی در زندگی خود دست پیدا کنند. دوره دیگری به نام آموزش اصول و فنون مذاکره و متقاعدسازی ساخته شده توسط سید مازیار میر به عنوان بهترین دوره فن بیان، شما را با تکنیک‌های زیر آشنا خواهد کرد:

  • آشنایی با آداب مذاکره با صفر تا صد فن بیان
  • آشنایی با انواع مذاکره
  • نحوه تحلیل مذاکره
  • آشنایی با شیوه‌های متقاعد سازی

در مجموع برای کسب این مهارت به تماشای 2 ساعت ویدیو نیاز داشته و بعد از تهیه دوره، برای همیشه به ویدیوها دسترسی خواهید داشت.

آموزش اصول و فنون مذاکره و متقاعدسازی

۴. آموزش فن بیان جامع – بهترین دوره فن بیان

استرس و ترس از سخنرانی و انتخاب کلمات مناسب در لحظات حساس، یکی از مشکلاتی است که اکثر جامعه به آن دچار هستند. مشاهده دوره‌هایی مانند آموزش فن بیان جامع تهیه شده توسط شایان خسروی نژاد، به شما کمک می‌کند به مهارت توسعه فردی و فن بیان دست پیدا کنید. وی سابقه تولید صدها ساعت وبینار، کلاس آموزشی و بهترین دوره فن بیان را داشته و نظرات کاربران و آموزش دیدگان در مورد دوره جدید او بسیار خوب است. مباحث این دوره به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شده و هر فردی با هر سطح دانشی قادر به درک آن‌ها خواهد بود.

آموزش فن بیان جامع

۵. دوره آموزش فن بیان

کامران کیایی به عنوان یکی از برجسته‌ترین مدرسان فن بیان، یکی از جالب‌ترین دوره‌ها در این باره را در دسترس قرار داده است. در این دوره می‌توانید به مباحثی مانند آشنایی با فن بیان و سخنوری، آشنایی با انواع ارتباط کلامی، آفات بیان و تکنیک‎های تقویت بیان دسترسی داشته باشید. در مجموع 1:50 دقیقه ویدیو در اختیار شماست و با تهیه دوره، امکان تهیه و ذخیره آن‌ها نیز وجود دارد. کامران کیایی در ابتدا به ضرورت‌های فن بیان در جامعه پرداخته و سپس ترفندها و تکنیک‌هایی را در بهترین دوره آموزشی فن بیان خود معرفی می‌کند.

دوره آموزش فن بیان

۶. آموزش سخنرانی در جمع

یک نمونه از بهترین دوره فن بیان به صرفه، دوره آموزش سخنرانی در جمع از سوی لارا برگلز (Laura Bergells) است. این شخص در بسیاری از کشورها به عنوان بهترین استاد فن بیان شناخته می‌شود. مانند همه امور، سخنرانی در جمع نیز فرآیندی است که به تکنیک‌های خاصی برای اجرا نیاز دارد. این واقعیت را باید پذیرفت که همه افراد قادر به سخنرانی در جمع نیستند. همچنین برخی افراد بدون داشتن استرس سخنرانی می‌توانند صحبت کنند. عواملی که سبب می‌شود هراسی از صحبت کردن در جمع نداشته باشید، در این دوره معرفی می‌شود. دیگر مباحث مرتبط با این دوره در این بخش آورده شده است:

  • راه‌های افزایش اعتماد به نفس
  • یادگیری مهارت‌های سخنرانی در جمع
  • کاهش استرس‌های زمان سخنرانی
  • شناخت انواع مهارت‌های سخنرانی

آموزش سخنرانی در جمع

۷. آموزش فن بیان و مهارت‌های ارتباطی کودک و نوجوان

یکی از دوره‌های متفاوت فن بیان، آموزش فن بیان و مهارت‌های ارتباطی کودک و نوجوان است که طاها بام‌شاد وظیفه تدریس آن را به عهده دارد. این یکی از بهترین دوره‌های تقویت مهارت‌های ارتباطی کودکان و افزایش اعتماد به نفس در آن‌هاست. همان‌طور که می‌دانید، شاکله شخصیت افراد از کودکی شکل می‌گیرد و اگر بتوانید کودکی با اعتماد به نفس را تربیت کنید، قطعا روی موفقیت‌های چشمگیر او در آینده تاثیر خواهید گذاشت.

این دوره سرفصل‌های متنوعی را شامل شده که هر یک به نحوی به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند تا احساسات و افکار خود را بهتر بیان نمایند. خبر خوب این که این دوره هیچ پیش‌نیازی نداشته و با هر دانشی می‌توان آن را تماشا کرد. از مباحث مهم این دوره، این موارد را باید نام برد:

  • والدین چگونه باید با کودکان خود رفتار کرده تا تربیتی موثر داشته باشند.
  • چه تمریناتی برای رفع خجالت در کودک وجود دارد؟
  • تکنیک‌های افزایش اعتماد به نفس کودکان چیست؟
  • تمریناتی برای تقویت فن بیان در کودکان برای آینده‌ آن‌ها

آموزش فن بیان و مهارت‌های ارتباطی کودک و نوجوان

۸. آموزش ساخت رزومه و فن بیان

مواردی مانند ذهنیت برنده و ارتقا اعتماد به نفس برای انتخاب شغلی مناسب در بهترین دوره فن بیان معرفی می‌شود و فرد می‌تواند براساس استعدادها و علاقه‌های خود به دنبال ساخت رزومه و جلب توجه کارفرماها باشد. در واقع این دوره به شرکت کنندگان کمک می‌کند تا بهترین تصمیم‌ها را در زمینه انتخاب شغل و موفقیت‌ در مصاحبه‌های استخدامی بگیرند.

آن چه در این دوره می‌آموزید، رویکرد و انگیزه‌ای برای پیروزی و موفقیت، فرآیند انتخاب حرفه یا شغل مناسب براساس استعداد‌ها، علاقه‌ها و مهارت‌ها و همچنین تهیه و تدوین مستندات نشان‌ دهنده تجربیات و مهارت‌های شما است. در کنار آن، انواع مراحل مربوط به فرآیند استخدام به شما توضیح داده می‌شود تا شانس موفقیت خود را در آن‌ها افزایش دهید. این دوره نیز توسط شایان خسروی نژاد تهیه و تدارک دیده شده است.

آموزش ساخت رزومه و فن بیان

۹. دوره آموزش سخنرانی آسانسوری

شاید با دیدن نام این دوره که مدرس آن شیان خسروی نژاد است، تعجب کرده باشید، اما محتویات داخل آن قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. بهترین دوره فن بیان شاید نهایتا یک ساعت از وقت شما را می‌گیرد، اما تاثیرات مثبت آن تا انتهای زندگی باقی خواهد ماند.

فرض کنید با افراد مهم برای لحظه‌ای کوتاه در ارتباط هستید؛ چطور می‌توانید روی آن‌ها تاثیر گذاشته و آن‌ها را برای همکاری یا استفاده از مهارت‌های خودتان متقاعد می‌کنید؟ در کمتر از یک دقیقه وقت دارید ایده خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. این دوره دقیقا رازهای تاثیرگذاری روی افراد با استفاده از سخنرانی و فن بیان را به شما آموزش می‌دهد. ویژگی‌های این دوره را در در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • بعد از به اتمام رساندن دوره و طی کردن تمام مراحل و آزمون‌ها، گواهی‌نامه استاندارد در اختیارتان قرار می‌گیرد و کاربرد مدرک فن بیان را نباید دست کم گرفت.
  • تیم پشتیبانی این مدرس در هر زمان که مایل باشید، برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما آماده است.
  • خوشبختانه نه تنها این دوره، بلکه اکثر دوره‌های معرفی شده به صورت پروژه محور بوده و بعد از به اتمام رسیدن هر مرحله باید در تمرینات آن شرکت کنید.
  • نه تنها به تیم پشتیبان و خود مدرس دسترسی دارید، بلکه می‌توانید در تالار گفت و گو با سایر هم‌دوره‌ای‌ها نیز صحبت کنید. قطعا به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و نظرات در موفقیت بیشتر شما کمک می‌کند.
  • در نهایت با فراگیری علم و دانش کافی در این حوزه، فرآیند استخدام در هر حوزه‌ای که مایل هستید نیز برایتان ساده‌تر خواهد بود.

دوره آموزش سخنرانی آسانسوری

١٠. آموزش فن بیان در فروش – بهترین دوره آموزش فن بیان برای فروش

در پایان بد نیست به بهترین دوره فن بیان در خصوص فروش اشاره کنیم که یکی دیگر از دوره‌های ضروری برای مشاهده است؛ به خصوص اگر فروشنده محصولات یا خدمات باشید. مهارت‌های ارتباطی در دنیای کنونی تجارت حرف اول را زده و دانستن فن بیان به عنوان یکی از ارکان اصلی در کسب موفقیت شناخته می‌شود. در کنار آن‌ باید به مهارت‌های متقاعدسازی و فروش نیز مسلط باشید. تمام این موارد در این دوره یافت می‌شود و به راحتی و با قیمتی ایده‌آل می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این دوره مناسب افراد زیر است:

  • فروشندگان و بازاریابی در تمام سطوح، از مبتدی تا پیشرفته
  • صاحبان کسب و کار و مدیران
  • کارآفرینان و افرادی که به دنبال شروع کسب و کاری موفق هستند
  • هر شخصی که می‌خواهد مهارت‌های ارتباطی خود را بهتر کرده و در متقاعدسازی افراد موفق عمل کند

آموزش فن بیان در فروش

سخن پایانی

بهترین دوره فن بیان مکتب‌خونه را در این مطلب با هم بررسی کردیم که سهم ویژه‌ای در موفقیت‌های شما در هر عرصه‌ای از زندگی ایفا می‌کند. افرادی مانند فروشندگان و کسانی که اضطراب زیادی در جمع دارند، می‌توانند استفاده لازم را از این دوره‌ها داشته باشند.

اکنون چندین هزار نفر از کاربران مکتب‌ خونه در حال استفاده از این دوره‌ها هستند. شما نیز می‌توانید به آن‌ها بپیوندید و از آموزش فن بیان مکتب خونه برای بهبود مهارت‌های کلامی و ارتباطات خود استفاده کنید. رسیدن به هدف دلخواه با مشاهده هر یک از این دوره‌ها تضمین شده است و از مزایای آن‌ها می‌توان قیمت خوب در کنار بار علمی بالا را نام برد.

کامل بهرامی

کامل بهرامی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار از دانشگاه ارومیه است. به حوزه کامپیوتر، برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات علاقه‌مند‌ است و هم اکنون به عنوان عضو تیم سئو و مدیر تیم نویسنده‌های مکتب خونه در این مجموعه فعالیت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا