دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 27 دانشجو
مينا کريمي
23 روز پیش
کوتاه ومفبد بود
سید ضیاءالدین مبعث زمانی
1 ماه پیش
دوره کوتاه و جالبی بود
حسین تمسکنی
1 سال پیش
به نکات مهم و کلیدی در دوره اشاره میشه که به من کمک کردن تشکر از مدرس محترم.
دانشجوی دوره
1 سال پیش
استاد خسروی نژادیکی از بهترین و با حوصله ترین اساتیدی هست که بنده تو این چند سال دیدم، این دورشون هم واقعا مفید و کاربردی بود خیلی ممنونم استاد
متین حاجی علی عسگر
1 سال پیش
دوره مفیدی بود، نکات و تکنیک های کارآمدی بیان شد.
محمد اولین چهارسوقی
3 ماه پیش
دوره معمولی هست، به نظرم جا برای تکمیل شدن داده های مهم برای معرفی آسانسوری وجود دارد. در کل قابل قبول است.














