آموزش سنجه‌های استراتژیک منابع انسانی

poster
پیش‌نمایش دوره

سازمان‌ها برای موفقیت به منابع انسانی قدرتمند و مبتنی بر داده نیاز دارند. دوره سنجه‌های استراتژیک منابع انسانی به شما کمک می‌کند تا دانش و مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک متخصص سنجش در ... ادامه

برگزارکننده:  AIHR  AIHR
مدرسان دوره
Dave Crenshaw
Dave Crenshaw
Erik van Vulpen
Mark Lawrence

برگزارکننده:

AIHR
سطح: مقدماتی تا پیشرفته
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 ارتقای ارزش استراتژیک منابع انسانی

 تصمیم‌گیری مبتنی بر داده

 بهبود عملکرد

 افزایش شفافیت و پاسخگویی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش سنجه‌های استراتژیک منابع انسانی

ایجاد تاثیر در کسب‌و‌کار
ساخت KPIهای قدرتمند منابع انسانی
سنجه‌های منابع انسانی و تحلیل آن‌ها

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

سازمان‌ها برای موفقیت به منابع انسانی قدرتمند و مبتنی بر داده نیاز دارند. دوره سنجه‌های استراتژیک منابع انسانی به شما کمک می‌کند تا دانش و مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک متخصص سنجش در حوزه منابع انسانی را کسب کنید و از طریق داده‌ها، ارزش استراتژیک این حوزه را در سازمان خود ارتقا دهید.

با شرکت در این دوره، شما قادر خواهید بود:

سنجه‌های استراتژیک منابع انسانی را متناسب با استراتژی کلی سازمان خود تدوین کنید.
انواع مختلف سنجش و کاربردها و تاثیرات آنها را درک کنید.
سنجه‌های منابع انسانی را به گونه‌ای اجرا کنید که به نیروی محرکه منابع انسانی مبتنی بر داده تبدیل شود.
سنجه‌های منابع انسانی خود را معیار سنجی کنید تا کارایی و اثربخشی این حوزه را در سازمان خود تعیین کنید.

مزایای شرکت در این دوره:

  • ارتقای ارزش استراتژیک منابع انسانی: با استفاده از سنجش‌های درست، می‌توانید به وضوح تاثیر منابع انسانی را بر اهداف استراتژیک سازمان خود نشان دهید و جایگاه این حوزه را در سازمان ارتقا دهید.
  • تصمیم‌گیری مبتنی بر داده: با اتکا به داده‌های جمع‌آوری شده از طریق سنجش‌ها، می‌توانید تصمیمات آگاهانه‌تر و موثرتری در حوزه منابع انسانی اتخاذ کنید.
  • بهبود عملکرد: با شناسایی نقاط قوت و ضعف از طریق سنجش‌ها، می‌توانید عملکرد کلی منابع انسانی و کارکنان را بهبود ببخشید.
  • افزایش شفافیت و پاسخگویی: با به اشتراک گذاشتن نتایج سنجش‌ها با ذینفعان مختلف، می‌توانید شفافیت و پاسخگویی را در حوزه منابع انسانی افزایش دهید.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای تمامی متخصصان منابع انسانی که به دنبال ارتقای مهارت‌های خود در زمینه سنجش و تحلیل داده هستند، مناسب است. همچنین، این دوره برای مدیران منابع انسانی که به دنبال استفاده از داده‌ها برای بهبود عملکرد این حوزه هستند، مفید خواهد بود.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Dave Crenshaw

دیو کرنشاو یک نویسنده، سخنران و استاد کسب و کارهای نوپا می‌باشد. او در مجله Time, Fast Company, USA Today و اخبار بی بی سی حضور داشته است. اولین کتاب او افسانه عملکرد چند تکلیفی در شش زبان منتشر شده است. آخرین کتاب او، کسب و کار متمرکز، چگونه کارآفرینان می‌توانند پیروز شوند، همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها است که فروش بالایی داشته است. دیو هزاران کسب و کار در سراسر جهان ایجاد کرده است.

Erik van Vulpen
Erik van Vulpen، نامی آشنا در دنیای منابع انسانی، به عنوان بنیانگذار آکادمی نوآوری منابع انسانی (AIHR) شناخته می‌شود. این آکادمی، با بیش از 500 هزار بازدید کننده ماهانه از 140 کشور، به عنوان بزرگترین انجمن آنلاین منابع انسانی در جهان مطرح شده است. نقش اریک در این آکادمی فراتر از یک بنیانگذار ساده است. او به عنوان یک متخصص برجسته در حوزه منابع انسانی، دانش و تجارب خود را با بیش از 325 مورد از 500 شرکت لیست فورچون به اشتراک می‌گذارد و به ارتقای سطح دانش و مهارت متخصصان این حوزه کمک می‌کند. علاوه بر این، او به عنوان یک رهبر فکری شناخته شده در سطح جهانی در زمینه مهارت‌های تجزیه و تحلیل دیجیتال و مردم شناخته می‌شود. او به طور مداوم در کنفرانس‌ها و رویدادهای مختلف به سخنرانی می‌پردازد و در مورد یادگیری و ارتقای مهارت در HR ایده‌ها و راهکارهای نوآورانه ارائه می‌دهد.
Mark Lawrence
Mark Lawrence با سابقه‌ای درخشان در زمینه منابع انسانی و یادگیری و توسعه، به عنوان یکی از متخصصان برجسته در این حوزه شناخته می‌شود. او پیش از این به عنوان مشاور مدیریت در شرکت آی‌بی‌ام فعالیت می‌کرد و عضو جامعه استعداد برتر این شرکت بود.تجربه و تخصص لارنس به او امکان داده است تا به عنوان مشاور به بسیاری از نهادهای تحقیقاتی در حوزه منابع انسانی خدمت کند. او همچنین به طور مرتب در کنفرانس‌های مختلف در زمینه‌هایی مانند تجزیه و تحلیل منابع انسانی و تجسم داده‌ها به سخنرانی می‌پردازد. در حال حاضر، مارک لارنس به عنوان رئیس جهانی تجزیه و تحلیل افراد در شرکت GSK مشغول به کار است.

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.