آموزش انگلیسی کاربردی درمورد رژیم غذایی

poster
پیش‌نمایش دوره

امروزه یادگیری زبان ‌انگلیسی امری بسیار مهم است زیرا زبان ‌انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی انتخاب شده‌است و زبانی برای ارتباط افراد در سراسر دنیاست. زبان ‌انگلیسی دومین زبان رایج در جهان و زبان رسمی ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
5 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:01 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:01 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود نمی‌باشد)

سرفصل‌های دوره آموزش انگلیسی کاربردی درمورد رژیم غذایی

انگلیسی کاربردی در مورد رژیم
  پیش نمایش
مشاهده
"01:21  
  مواد غذایی
"09:23  
  عادت های غذایی
"16:29  
  جملات و اصطلاحات کاربردی
"14:24  
  مکالمه - گیاهخواری
"03:07  
  مکالمه - گیاهخواری - 2
"02:03  
  مکالمه - رژیم
"03:57  
  مکالمه - وزن کم کردن
"02:55  
  مکالمه - عادت های غذایی
مشاهده
"01:59  
  مکالمه - عادت های غذایی - 2
"02:42  
  مکالمه - عادت های غذایی - 3
"03:34  

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

درباره دوره

امروزه یادگیری زبان ‌انگلیسی امری بسیار مهم است زیرا زبان ‌انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی انتخاب شده‌است و زبانی برای ارتباط افراد در سراسر دنیاست. زبان ‌انگلیسی دومین زبان رایج در جهان و زبان رسمی پنجاه‌و‌سه کشور است. از طریق این زبان شما این امکان را دارید که به راحتی به کشورهای مختلف سفر کنید و یا حتی در کشورهای مختلف تحصیل و یا کار کنید. انگلیسی، زبان غالب در تجارت است و تسلط به این زبان برای افراد جویای کار در سراسر دنیا تبدیل به یک ضرورت شده‌است.  تحقیقات سراسر جهان نشان می‌دهد که روابط تجارت‌های برون مرزی، اغلب با زبان انگلیسی انجام می‌شود و بسیاری از کمپانی‌های بین‌المللی به زبان ‌انگلیسی مسلط هستند. انتخاب روش درست یادگیری زبان ‌انگلیسی یکی از مهم‌‌ترین قدم‌ها برای یادگیری زبان ‌انگلیسی است زیرا اگر انتخاب درستی صورت نگیرد روند یادگیری کند و باعث دلزدگی افراد خواهد‎شد. یکی از روش‌های موثر در یادگیری زبان ‌انگلیسی شیوه آموزش موضوعی است. در این متد مطالب به صورت متمرکز بر روی یک موضوع آموزش داده می‌شود که این امکان را به زبان‌‌آموزان می‌دهد که مطالب را به صورت دسته‌بندی شده و منظم‌ آموزش ببینند. در این دوره تعدادی مکالمه مرتبط با موضوع نیز در نظر گرفته شده که توسط اساتید مجرب زبان اجرا می‌‌‌شوند. این مکالمات شامل اصطلاحات پرتکرار زبان و کلمات آموزش داده شده در هر بخش هستند بنابراین زبان‌آموزان باید ویدیوها را به صورت دقیق مشاهده کنند و سعی کنند که جمله بسازند و تمرین کنند و با دیدن مکالماتی که در آخر دوره وجود دارد مروری بر مطالب آموخته شده کنند. در دوره رژیم غذایی شما با جملات و اصطلاحات مربوط به عادت‌های غذایی، گیاه‌خواری، رژیم غذایی و غیره  آشنا خواهید ‌شد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher پرهام خدابخش مقدم

پرهام خدابخش مقدم، فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و دارنده مدرک dip TESOL از LTTC  (London Teacher Training College) هستند. ایشان تدریس دوره‌های زبان عمومی، IELTS ،FCE ،CAE را در شركت‌ها و مؤسسات مختلف مانند شکوه، ایران استرالیا، آفرینش و ... در کارنامه کاری خود دارند. از دیگر سوابق ایشان می‌توان به تدریس در دانشگاه علمی کاربردی و بخش زبان انجمن علمی دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اشاره كرد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher سمیرا پیام‌وش

سرکار خانم سمیرا پیام‌وش مدرس زبان انگلیسی با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ی تدریس در سطوح مختلف، برگزارکننده‌ی دوره‌های مکالمه، Free Discussion، FCE، CAE و آیلتس در مؤسسات آموزشی مختلف مانند شکوه و غیره هستند. ایشان بیش از هفت سال سابقه‌ی تدریس زبان انگلیسی در خارج از کشور را در کارنامه‌ی خود دارند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
محمدامين باقرخاني 1400-07-21
من اين دوره رو بصورت تكميلي با دوره مكالمه مقدماتي زبان برداشتم. دوره ي كامليه و توصيه ميكنم. ممنون از استاد پيام وش

دوره‌های پیشنهادی

poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:01 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:01 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود نمی‌باشد)