×
ribbon

آموزش انگلیسی کاربردی در مورد بهداشت و زیبایی

دوره‌های کاربردی زبان انگلیسی، از جمله دوره آموزش انگلیسی کاربردی در مورد بهداشت و زیبایی، با محوریت موضوعی، بدون کتاب و گرامر و تنها با تکرار و تمرین، دوره‌های بسیار مناسبی برای تمام گروه‌های سنی ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
5 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1:19 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:19 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود نمی‌باشد)

سرفصل‌های دوره آموزش انگلیسی کاربردی در مورد بهداشت و زیبایی

آموزش انگلیسی کاربردی در مورد بهداشت و زیبایی
  پیش نمایش
"01:21  
  لغات و اصطلاحات کاربردی - 1
"11:02  
  لغات و اصطلاحات کاربردی - 2
"11:47  
  پیرایش
"10:47  
  پوست
"10:11  
  لغات و اصطلاحات کاربردی - 3
"11:28  
  لغات و اصطلاحات کاربردی - 4
"08:43  
  مکالمه - رنگ کردن مو
"02:32  
  مکالمه - دندان
"02:23  
  مکالمه - پیرایش
"03:24  
  مکالمه - در آرایشگاه
"02:31  
  مکالمه - عمل بینی
"02:54  

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

درباره دوره

دوره‌های کاربردی زبان انگلیسی، از جمله دوره آموزش انگلیسی کاربردی در مورد بهداشت و زیبایی، با محوریت موضوعی، بدون کتاب و گرامر و تنها با تکرار و تمرین، دوره‌های بسیار مناسبی برای تمام گروه‌های سنی و سطوح مختلف هستند که می­‌توانند نیاز زبان‌آموزانی که برای مهاجرت، مسافرت و یا حتی یادگیری عمومی نیازمند آموزش هستند را برآورده نمایند. در این دوره‌ها اساتید مجرب به تدریس کلمه‌ها و عبارات گوناگون درباره موضوعی خاص می‌­پردازند. مخاطبین با تکرار و ساختن جملات کاربردی به تمرین می‌پردازند. مکالماتی کاملا حرفه‌ای و مرتبط با موضوع نیز فراهم شده که توسط اساتید زبان اجرا می‌شوند. این مکالمات غالبا طنزآلود هستند که با فراهم کردن شرایط واقعی، این امکان رابه زبان آموز می‌­دهند که موارد استفاده‌ی هرآنچه را که در آن دوره آموخته ببیند و با تکرار جملات، آن‌ها را بیاموزد. ضمنا مکالمات شامل جملات پرتکرار زبان انگلیسی هستند که با مرور زمان و تکرار و تمرین می­‌توانند باعث ارتقای سطح زبان مخاطبین شوند.

چگونه می‌­توانم زبان انگلیسی خود را ارتقا بدهم؟ چگونه می‌­توانم بدون کتاب و گرامر زبان انگلیسی را یاد بگیرم؟ چگونه می­‌توانم نحوه صحیح جمله‌سازی را با زبان ساده بیاموزم؟ چگونه می‌­توانم بدون حضور در کلاس و تنها از پشت کامپیوتر منزل یا محل کارم به یادگیری زبان بپردازم؟ چگونه با هزینه و زمان کمتر بیشترین بهره آموزشی را ببرم؟

این‌ها سوالاتی است که این روزها بسیاری از افراد از خودشان می­‌پرسند. دانستن زبان انگلیسی درگذشته یک برتری نسبت به دیگران به حساب می‌آمد و امروزه یک نیاز محسوب می‌­شود. برای تحقیقات دانشگاهی، یافتن شغل بهتر، مهاجرت، مسافرت به کشورهای دیگر و حتی برای علاقه شخصی و بالاتر بردن اعتماد به نفس، دانستن زبان یک امر بدیهی است. با در نظرگرفتن زندگی پرسرعت امروز و مشغله‌های متفاوت افراد، شرکت در کلاس‌های آموزشی حضوری برای تعداد زیادی، تقریبا ناممکن است. برای این گروه از افراد بهترین گزینه یادگیری زبان از طریق دوره‌های غیرحضوری است. دوره‌های غیرحضوری آموزشی فضای مناسبی را برای آموزش از راه دور برای زبان‌آموزان مهیا می‌کند و این امکان را به آن‌ها می‌­دهد که بدون حضور در کلاس‌ها، از پشت میزکار یا فضای منزل تنها با استفاده از کامپیوتر یا حتی موبایلشان به یادگیری بپردازند که این می‌­تواند استرس و خستگی ناشی از کار و درگیری‌های روزمره را بکاهد. ازطرفی، کاهش هزینه‌های یادگیری نیز خود می‌­تواند عامل قابل توجهی برای زبان‌آموزان باشد. 

راه آموزش همیشه بازاست. تنها با تلاش و ممارست و البته انتخاب درست، به هدف نزدیک می­‌شویم.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher پرهام خدابخش مقدم

پرهام خدابخش مقدم، فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و دارنده مدرک dip TESOL از LTTC  (London Teacher Training College) هستند. ایشان تدریس دوره‌های زبان عمومی، IELTS ،FCE ،CAE را در شركت‌ها و مؤسسات مختلف مانند شکوه، ایران استرالیا، آفرینش و ... در کارنامه کاری خود دارند. از دیگر سوابق ایشان می‌توان به تدریس در دانشگاه علمی کاربردی و بخش زبان انجمن علمی دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اشاره كرد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher سمیرا پیام‌وش

سرکار خانم سمیرا پیام‌وش مدرس زبان انگلیسی با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ی تدریس در سطوح مختلف، برگزارکننده‌ی دوره‌های مکالمه، Free Discussion، FCE، CAE و آیلتس در مؤسسات آموزشی مختلف مانند شکوه و غیره هستند. ایشان بیش از هفت سال سابقه‌ی تدریس زبان انگلیسی در خارج از کشور را در کارنامه‌ی خود دارند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1:19 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:19 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود نمی‌باشد)