آموزش کورل‌دراو 2021

کورل دراو یکی از پیشرفته‌ترین و قویترین نرم‌افزار‌هایی است که به منظور ویرایش و ایجاد فایل‌های گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار بیشتر برای طراحی فایل‌های گرافیکی در ابعاد بزرگ استفاده می‌شود. طراحی‌هایی مانند ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
Salman Ibrahim
Salman Ibrahim
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره آموزش کورل‌دراو 2021

آن‌چه باید در آغاز بدانید
قبل از طراحی لوگو
مقدمه‌ای بر گرافیک و CorelDraw
  مقدمه‌ای بر گرافیک
"02:40  
  مقدمه‌ای بر CoreDraw
"07:51  
طراحی لوگو
  طراحی لوگوی دوبعدی مینیمال
"08:55  
  طراحی لوگوی وینتیج
"13:21  
  طراحی لوگو با تکستچر
"17:34  
  طراحی لوگوی سه بعدی
"28:05  
طراحی کارت ویزیت
  لایه‌ها
"11:50  
  طراحی کارت
"17:34  
  ایجاد موکاپ‌های سه بعدی
"07:45  

درباره دوره

کورل دراو یکی از پیشرفته‌ترین و قویترین نرم‌افزار‌هایی است که به منظور ویرایش و ایجاد فایل‌های گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار بیشتر برای طراحی فایل‌های گرافیکی در ابعاد بزرگ استفاده می‌شود. طراحی‌هایی مانند طراحی بنر، بیلبورد‌های تبلیغاتی و...
یکی از خصوصیات مهم نرم‌افزار کورل دراو این است که با وجود این که خروجی این نرم‌افزار به شکل‌برداری است، اما تغییر سایز تصاویر طراحی شده در نرم‌افزار هیچ گونه محدودیتی ندارد و به راحتی می‌توان سایز آن‌ها را تا بینهایت بزرگ کرد، بدون اینکه حتی ذره‌ای از کیفیت طراحی‌ها و تصاویر خروجی کاسته شود. در دوره آموزش رایگان کورل دراو به طور کامل با این نرم‌افزار آشنا خواهید شد و کار با ابزارهای آن را خواهید آموخت.

از نرم‌افزار کورل می‌توان برای طراحی لوگو، کارت ویزیت، بیلبورد، بنر و.... استفاده کرد.

 

دوره آموزش کورل دراو چیست؟

برای شرکت در این دوره به هیچ دانش اولیه‌ای در این زمینه نیاز نیست. اگر می‌خواهید وارد دنیای گرافیک شوید اما هیچ پیش زمینه قبلی در این خصوص ندارید، اصلا نگران نباشید. برای این کار فقط باید در دوره آموزش رایگان کورل دراو شرکت کنید و شروع کنید. آموزش رایگان کورل برای دانش پذیرانی با سطح ابتدایی و متوسط طراحی شده است، دانش پذیرانی که یا هیچ پیش زمینه ذهنی و تجربه‌ای از گرافیک ندارند و یا اطلاعاتشان آنقدر نیست که بتوانند در این زمینه به صورت حرفه‌ای کار کنند.

 

پیش نیاز شرکت در دوره آموزش رایگان کورل دراو چیست؟

از آنجایی که دوره آموزش رایگان کورل دراو تمامی مفاهیم و آموزه‌ها را از سطوح ابتدایی و به زبانی کاملا ساده ارائه می‌دهد، لذا برای شرکت در این دوره هیچگونه پیش نیازی لازم نیست. تمامی دانش پذیران می‌توانند با هر سطح دانشی از گرافیک و نرم‌افزار‌های کاربردی با خیال راحت در این دوره شرکت کرده و نهایت بهره را ببرند، اما آندسته از عزیزانی که آشنایی بیشتری در این زمینه دارند، می‌توانند دانش و اطلاعات خود را به روز‌رسانی کنند.

 

این دوره مناسب چه کسانی است؟

دوره آموزش رایگان کورل دراو طوری طراحی شده که تمامی عزیزانی که به کار در زمینه گرافیک علاقمند هستند و یا آشنایی جزیی با آن دارند، می‌توانند از این دوره بیشترین بهره را ببرند.

البته آن دسته از دانش پذیرانی که قبلا در این زمینه کار کرده‌اند، بیشتر می‌توانند کاربرد‌ها و به اصلاح‌تریک‌های جالب نرم‌افزاری را یاد بگیرند.

 

در پایان دوره آموزش رایگان کورل دراو چه دستاوردی خواهیم داشت؟

تمامی دانش پذیرانی که در این دوره شرکت می‌کنند، ابتدا یاد می‌گیرند که با این نرم‌افزار چگونه کار کنند، یعنی اصول و مفاهیم ساده و ابزار‌های ساده و طرز استفاده از آن‌ها را می‌آموزند و نهایتا دید متفاوتی نسبت به کار‌های گرافیکی پیدا می‌کنند، به شکلی که می‌توانند ‌ایده‌ها و طرح‌های کاملا جدید و خلاقانه‌ای برای طراحی بنر، لوگو، کارت ویزیت و.... ارائه دهند.

 

سرفصل‌­های دوره آموزش کورل دراو چیست؟

در این دوره ابتدا ما مختصری از تمامی مباحث و ابزار‌هایی که هر طرح گرافیک با آن سرو کار دارد را ارائه می‌دهیم. در واقع از ابزار پایه pick شروع می‌کنیم و نهایتا به طراحی لوگو‌های مختلف می‌رسیم که می‌توان از آن‌ها برای طراحی کارت‌های ویزیت و ماکت‌های سه بعدی استفاده کرد.

از این طریق تمام چیز‌هایی که در آموزش کورل یاد گرفته‌ایم را تمرین می‌کنیم.

 

در این دوره کار و آشنایی با تمامی موارد زیر انجام می‌شود:

• ابزار‌ها

• نوار‌های منو

• تخته‌رنگ

• کلید‌های میانبر

• راهنمای ابزار‌ها

• پیکر‌های رنگی و...

• کار با ابزار‌های ترسیمی

• کار با افکت‌ها

• منو‌های کاربردی

• رنگ‌آمیزی

• کار با ابزار خط

• شیوه‌های مختلف نمایش و مدیریت نمایش

• تغییر و ویرایش آرم رسم شده

 

به طور کلی در دوره آموزش رایگان کورل عناوین بالا به صورت کلی آموزش داده می‌شوند.

البته در خلال این دوره طراحی لوگو‌های دوبعدی، لوگو‌های وینتج، لوگو‌های تکسچر، سه بعدی، کارت ویزیت کارت‌های اعتباری سه بعدی نیز آموزش داده می‌شوند.

با شرکت در این دوره تمامی اصول اولیه و دانش مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک طراح گرافیک حرفه‌ای را فرا می‌گیرید.

متخصصین ما در سایت مکتب‌خونه در کنارتان خواهند بود تا که آموزش رایگان کورل دراو را به صورت گام به گام و به بهترین شکل ممکن توسط بهترین مدرسین مسلط به این حوزه با بیانی واضح و شیوا آموزش دهند.

اگر به این زمینه کاری علاقه دارید و دوست دارید که در آینده به عنوان یک فرد حرفه‌ای شناخته شوید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید. آموزش کورل رایگان، بهترین فرصت برای شماست.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Salman Ibrahim

Salman Ibrahim طراح گرافیک هندی‌الاصل است. تحصیلات حرفه‌ای او در زمینه‌ی طراحی وب و گرافیک است و به‌شدت به حوزه‌ی گرافیک علاقه‌مند است. نرم‌افزار مورد علاقه‌ی Salman Ibrahim، کورل دراو است و خودش دلیل این علاقه را انعطاف‌پذیری کورل می‌داند. او در کنار این نرم‌افزار با نرم‌افزارهای فتوشاپ، ایلاستریتور و افترافکت هم کار می‌کند.

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
  
برگزار کننده:  Udemy
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)