دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 22 دانشجو
دانشجوی دوره
1 سال پیش
تازه فهمیدم چرا داریم ریاضی میخونیم برای فیزیک واقعا فوق العادست خیلی ممنون
دانشجوی دوره
1 سال پیش
فوق العاده هست بینهایت سپاسگزارم از جناب دکتر رضاخانی عزیز که زحمت کشیدن و دورهای متفاوت و مفید رو ارائه دادن و همچنین سپاس از تمام عوامل مکتب خونه Kaya_kouhei
دانشجوی دوره
2 سال پیش
سلام دوره خوبی است ومطالب مفیدی در فیزیک پوشش میدهد باتشکر از استاد خانی ومرتب خونه.
الهه مهرداد
2 سال پیش
تشکر فراوان از استاد و گروهی که این ویدیو ها رو ضبط کردن و در اختیار عموم گذاشتن.
دانشجوی دوره
5 سال پیش
عالیه
مهسا برهمن
5 سال پیش
خیلی عالی بود واقعا سپاسگزارم










