آموزش آماده شدن برای مشاغل امنیت سایبری

**زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام گرفته است.** دوره "Put It to Work: Prepare for Cybersecurity Jobs" که توسط Google در پلتفرم Coursera ارائه می‌شود، به شما کمک می‌کند تا برای مشاغل امنیت سایبری ... ادامه

7 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

تعیین زمان و نحوه ارتقای یک حادثه امنیتی

چگونگی ارتباط با جامعه امنیت سایبری

نحوه پیدا کردن و درخواست برای مشاغل امنیت سایبری

آماده شدن برای مصاحبه‌های شغلی

محتوای دوره

5 فصل 44 جلسه 2 ساعت ویدیو
حفاظت از داده‌ها و گزارش حوادث
ارتقای حوادث
ارتباط موثر برای تاثیرگذاری بر ذینفعان
ارتباط با جامعه امنیت سایبری
پیدا کردن و درخواست برای مشاغل امنیت سایبری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

**زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام گرفته است.**


دوره "Put It to Work: Prepare for Cybersecurity Jobs" که توسط Google در پلتفرم Coursera ارائه می‌شود، به شما کمک می‌کند تا برای مشاغل امنیت سایبری آماده شوید. این دوره مباحث مهمی نظیر تعیین زمان و نحوه ارتقای یک حادثه امنیتی، ارتباط با جامعه امنیت سایبری، و پیداکردن و درخواست برای مشاغل امنیت سایبری را پوشش می‌دهد. همچنین، شما را برای مصاحبه‌های شغلی آماده می‌کند.

در این دوره، مهارت‌های عملی برای مواجهه با چالش‌های امنیت سایبری، از جمله نحوه مدیریت و پاسخ به حوادث امنیتی، آموزش داده می‌شود. ارتباط با حرفه‌ای‌های این حوزه و مشارکت در انجمن‌های مرتبط، بخش دیگری از این دوره است که به شما کمک می‌کند تا با جامعه امنیت سایبری ارتباط برقرار کنید و فرصت‌های شغلی مناسب را پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Google Career Certificates
Google Career Certificates
37 دوره
1,971 دانشجو

گواهی‌های شغلی Google بخشی از برنامه Grow with Google است که از طریق آموزش‌هایی مانند این درس در تلاش است تا به همه  کسانی که نیروی کار امروز را تشکیل می‌دهند و دانش‌آموزانی که نیروی کار فردا را هدایت می‌کنند آموزش دهد و با ایجاد بستری مناسب زمینه دسترسی به بهترین آموزش‌ها و ابزارهای Google برای رشد مهارت‌ها، مشاغل و کسب‌وکارها را ایجاد کند.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Google Career Certificates

آموزش تجزیه‌وتحلیل رگرسیون: ساده کردن روابط داده‌های پیچیده
27 دانشجو
169,000 تومانء
آموزش تکنیک‌های عیب‌یابی و دیباگینگ (Troubleshooting and Debugging)
17 دانشجو
139,000 تومانء
آموزش استفاده از پایتون برای تعامل با سیستم‌عامل
11 دانشجو
159,000 تومانء
آموزش قدرت آمار
Coursera

Coursera

مدرس: Google Career Certificates

9 دانشجو
149,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.