آموزش ابزار و تجهیزات 15 پروسه دندانپزشکی برای دستیاران دندانپزشک

poster
پیش‌نمایش دوره

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.* در این دوره آموزشی، شما در 15 پروسه مختلف دندانپزشکی و ابزارهای دندانپزشکی مرتبط با هر پروسه، یک بنیان محکمی خواهید ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
Mariya Nevzhynska

برگزارکننده:

Udemy
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آماده‌سازی مراحل جراحی دندان

 تنظیم سینی ابزارهای دندانپزشکی

 یادگیری نحوه استفاده از ابزار دندانپزشکی

 یادگیری اصطلاحات دندانپزشکی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش ابزار و تجهیزات 15 پروسه دندانپزشکی برای دستیاران دندانپزشک

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.*


در این دوره آموزشی، شما در 15 پروسه مختلف دندانپزشکی و ابزارهای دندانپزشکی مرتبط با هر پروسه، یک بنیان محکمی خواهید ساخت. این دوره یک ابزار عالی برای افراد مبتدی و برای دندانپزشکان و دستیاران دندانپزشک آینده است. وقت شما برای ما باارزش‌ترین است، به همین دلیل است که این دوره حاوی ارزشمندترین اطلاعات، مرتبط با استفاده از ابزار و مواد 15 پروسه دندانپزشکی است.

در این دوره با موارد زیر آشنا خواهید شد:

  • آماده سازی اتاق عمل
  • خوش آمد گویی به بیمار
  • ابزارهای سینی ستاپ پایه
  • ابزارهای سینی scaling و پولیش پریودنتال
  • ابزارهای سینی پروسه اپلیکیشن سیلانت
  • ابزارهای سینی پروسه بلیچینگ
  • ابزارهای سینی پروسه کامپوزیت
  • ابزارهای سینی ستاپ درمان ریشه
  • ابزارهای سینی ستاپ روکش و بریج دندانپزشکی
  • ابزارهای سینی پروسه دندان مصنوعی پارسیل متحرک
  • ابزارهای سینی پروسه جراحی دهان (کشیدن دندان)
  • ابزارهای سینی پروسه برش و درن

دستیاران دندانپزشک، نقش مهمی در ارائه مراقبت از بیماران و ارائه یک تجربه استثنایی از آماده شدن برای پروسیجرها تا پیگیری با بیماران پس از درمان ایفا می‌کنند. آن‌ها مهره‌های کلید هستند. اغلب به عنوان خواننده ذهن شناخته می‌شوند، زیرا به بیماران و نیازهای تیم کمک می‌کنند و نسبت به آنها با دقت عمل می‌کنند. همانطور که تحقیقات نشان می‌دهد، تقاضا برای دستیاران دندانپزشک در 10 سال آینده 20 درصد افزایش خواهد یافت. این بدان معناست که در هر کجا که زندگی می‌کنید، فرصت هایی برای دستیاری دندانپزشک وجود خواهد داشت.

همانطور که احتمالاً می‌دانید، برخی از مطب ها بدون هیچ گونه تجربه دستیار دندانپزشک استخدام می‌کنند و هیچ مدرکی برای دستیار دندانپزشک مورد نیاز نیست. این دوره به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی وارد یک حرفه جدید شوید. لطفاً به خاطر داشته باشید: کاری را انجام دهید که دوست دارید انجام دهید. برای شروع هرگز دیر نیست. پس... بیایید شروع کنیم!!

این دوره برای چه کسانی مناسب است:

  • این دوره برای هر کسی است که تصمیم گرفته است وارد دنیای جدیدی شود و برای شغل دستیار دندانپزشک آماده شود.

درباره استاد

Mariya Nevzhynska
Mariya Nevzhynska متخصص دندانپزشکی است که با اشتیاق به آموزش، دوره های آنلاین را ایجاد می کند. او از سابقه چندین ساله‌ی خود در زمینه دندانپزشکی، استفاده می‌کند تا دانش و تجربه خود را به اشتراک بگذارد. ماریا معتقد است که آموزش باید برای همه قابل دسترس باشد و دوره های او طوری طراحی شده اند که یادگیری را برای افراد پرمشغله آسان کنند. او همچنین به عنوان دستیار دندانپزشک مشغول به کار است و از کمک به بیماران برای حفظ سلامت دهان و دندان خود لذت می برد.

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.